Vapaavuori olisi ollut parempi PM
Olin Stubbin valinnasta järkyttynyt, pidin Vapaavuorta varmana valintana. Pelkäsin pahinta kuultuani tuloksen ja nyt alkaa jo riittää. Stubbin aika on mennyt triatlonkisoihin, hampaiden valkaisuun, selfieden ottoon ja julkaisuun twitterissä. Tällä välin Vapaavuori on mm sitkeästi hoitanut telakka-asiaa ja saanut siinä loistotuloksen. Tällaisia johtajia Suomi tarvitsee eikä mitään höpöhöpöloaferisteja.
Ugh, olen puhunut.
Kommentit (10)
samahan se kenet ne valitsee jos se on kokoomuksesta. Tai oikeastaan mistään muustakaan isosta puolueesta. Lahjuksia ne kaikki ottaa ja jättää uppoavan laivan, kun ensin on ittelleen nyhdetty tarpeeksi.
En ole kokoomuslainen, mutta jo keväällä olin sitä mieltä, että Vapaavuori olisi jämäkkä pääministeri. On jo päässyt lapsellisuuksista eroon. Nyt pitää vain toivoa, että ensi kevään vaalit menevät niin, että joku muu valitaan pääministeriksi.
Plussaa se, että Kokoomuksen kannatus laskee toivottavasti Stubbin myötä :D
Stubbin valinta oli niin järjetön, että sen taustalla on varmasti jonkinlainen Kokoomuksen sisäinen kähinä. Vapaavuori ei ylivoimaisista meriiteistään ja asiaperusteisesta päätöksenteostaan huolimatta tullut valituksi, koska mitä ilmeisimmin ei ollut voittajaklikin jäsen tai ylipäätään välttämättä minkään klikin.
Mua jaksaa ihmetyttää, että joku puolue voi puoluekokouksessaan valita pääministerin. Sis näinhän se uuden perustuslain mukaan menee, mutta kyllä pm-ehdokkaat pitäisi olla tiedossa ennen vaaleja -ihan jokaisella puolueella vaikka vain modon vuoksi.
No mitä se Vapaavuori nyt itkee Rinteestä lehdille. Isoin mätämuna kun löytyu puolueen omasta korista
Risikko olisi ollut paras. Vapaavuoren rikostausta olisi ollut vastustajille liian helppo ase.
Miksiköhän täällä saa puhua ihan rauhassa kaikista muista politikoista kuin eräästä vasemmistoliiton juuri eduskuntaan nousseesta naishenkilöstä...?
No mutta halusitte positiivisen ja edustavan pääministerin, joka osaa kieliä. ;) Oikeesti tässä Suomen tilanteessa Stubbin olisi jo pitänyt näyttää johtajuus.