Mulla on tänään synttärit muttei ketään kenen kanssa juhlia :/
Kaikki "kaverit" on festareilla, ulkomailla, toisella puolen Suomea. Viime vuonna sama.
No, ehkä äiti tulee kahville. :)
Kommentit (28)
Mulla vähän sama juttu, ja synttärit myös tänään.
Se ero, että mulla niitä kavereita ei juuri ole muutenkaan, eli aikalailla yksin olen kaikki päivät. Oon aika introvertti (minkä takia niitä kavereita ei olekaan, ajan myötä ne haihtuu kun ei oma-aloitteisesti pidä yhteyttä ja on huono näkemään tarpeeksi usein) mutta ois tosi kiva aina joskus lähtee baariin tai tehdä jotain kivaa jonkun kanssa. Ois niin kiva lähtee tyttöporukalla baariin juhliin synttäreitä, tai vaikka ihan vaan pitää peli ilta täällä kotona.
Tänä vuonna olen ensimmäistä kertaa sitten teiniaikojen myös sinkku. 15-vuotiaasta olen seurustellut saman miehen kanssa, ja Se mies muutti vähän reilu kuukausi sitten pois, eli nyt oon synttäritkin sitten ihan totaalisen yksin.
No..Onnea sinä ja onnea minä, yritetään kuitenkin keksiä jotain kivaa :)
T. Tänään 24v
Hei Leijona! Sä oletkin varsinainen leijona, oikea tuli-leijona! Sun optimismi ja positiivisuus saattaa rasittaa vähän muita, mutta älä luovu niistä. Sussa on menoa ja meininkiä! Ja ammatillisestikin tie on auki taivasta myöten. Huumorisi vie sut läpi harmaimmankin kiven. Ja kannon.
Onnea! Olisi kiva tuntea sut livenäkin. Olet kertakaikkisen mahtava tyyppi.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 05:17"]
Hei Leijona! Sä oletkin varsinainen leijona, oikea tuli-leijona! Sun optimismi ja positiivisuus saattaa rasittaa vähän muita, mutta älä luovu niistä. Sussa on menoa ja meininkiä! Ja ammatillisestikin tie on auki taivasta myöten. Huumorisi vie sut läpi harmaimmankin kiven. Ja kannon.
[/quote]
weirdo.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 05:16"]
Mulla vähän sama juttu, ja synttärit myös tänään.
Se ero, että mulla niitä kavereita ei juuri ole muutenkaan, eli aikalailla yksin olen kaikki päivät. Oon aika introvertti (minkä takia niitä kavereita ei olekaan, ajan myötä ne haihtuu kun ei oma-aloitteisesti pidä yhteyttä ja on huono näkemään tarpeeksi usein) mutta ois tosi kiva aina joskus lähtee baariin tai tehdä jotain kivaa jonkun kanssa. Ois niin kiva lähtee tyttöporukalla baariin juhliin synttäreitä, tai vaikka ihan vaan pitää peli ilta täällä kotona.
Tänä vuonna olen ensimmäistä kertaa sitten teiniaikojen myös sinkku. 15-vuotiaasta olen seurustellut saman miehen kanssa, ja Se mies muutti vähän reilu kuukausi sitten pois, eli nyt oon synttäritkin sitten ihan totaalisen yksin.
T. Tänään 24v
[/quote]
Hei! Tämä on myös Sinulle. Ei Sinulta rohkeutta puutu. Juuri nyt vähän näkemystä, mutta sekin korjaantuu. Pitkä seurustelu on vienyt ystävyyksiä, mutta niitä tulee lisää. Elämällä on sulle paljon annettavaa. Ja sulla eämälle. Onnea! Olet sen ansainnut niin monella tapaa.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 05:16"]Mulla vähän sama juttu, ja synttärit myös tänään.
T. Tänään 24v
[/quote]
Onnea sinullekin :)
Oikeastaan olen itsekin paljon yksin, erityisesti viimeiset pari vuotta sairastumiseni jälkeen. Vaikka ei onneksi mikään syöpä tai masennus ollutkaan. Jossain vaiheessa kun saa tarpeeksi usein perätysten kieltävän vastauksen kun pyytää kaveriksi jonnekin tai sitten kun kutsut useamman kerran esim. kotiisi eikä ketään ole heistä täällä näkynyt yli vuoteen niin kyllähän se pistää miettimään. Mutta elämä on jatkunut ja jatkuu, joskus vaan yksinäisyys tuntuu pahalta.
Häntä pystyyn! Vietetään mukava synttäripäivä tehden itselle mieluisia asioita :)
Ap
Sopikaa te kaks synttäri sankaria treffit johonkin jos asutte yhtään samoilla kulmilla? :) viettäkää railakas ilta ja teistähän voi tulla hyviäkin ystäviä :) onnea molemmille!
Lähde ystäviesi luo niin et jää yksin. Kaikki on sinusta kiinni. Tälläiset asiat selvitetään etukäteen, sama kuin juhannus ja joulu.