Onko kukaan uskaltautunut olemaan FB:n profiilikuvassa ilman meikkiä?
Kommentit (28)
Kaikissa kuvissa olen meikittä, olen julkaissut myös pari bikinikuvaa...oon n. 90 kg :-)
En ole koskaan vielä ollut kuvassa, jossa minulla olisi meikkiä.
En ole tainnut julkaista kuvia, joissa minulla ei olisi meikkiä. En näe syytä miksi pitäisi, kun kerran näytän paremmalta meikattuna.
En käytä meikkiä koskaan, eli enpä ehostautunut myöskään profiilikuvaani varten. :)
Nytkun tarkistin, niin mulla on tasan yhdessä facen profiilikuvassa meikkiä :D Sekin vain sen vuoksi, kun samana päivänä oli yhdet juhlat ja sisko teki mulle juhlameikin. Instaa en edes omista.
t. 17v
Kaikissa kuvissa mitä musta faces on. En käytä meikkiä juuri ikinä (ehkä noin kerran 5 vuodessa jos niinkään usein) eli helppo olla myös meikittömänä facen kuvissa.
No itsehän en meikkaa ikinä, joten mitäpä lottoot? Näytän kyllä silti ihan ihmiseltä, koska pidän muutoin huolta kasvoistani.
Mä otin läpällä sellaisen kuvan, jossa olin 3kk valvonut vauvan kanssa, hiukset sekaisin ja kamalat silmäpussit. Hymy oli kuitenkin aidompi ja onnistuneempi kuin missään aiemmissa kuvissa, joten laitoin profiilikuvaksi. Tykkäyksiä ja tsemppauksia sateli :D