Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan uskaltautunut olemaan FB:n profiilikuvassa ilman meikkiä?

Vierailija
09.08.2014 |

Tai muussa siellä kaikille näkyvässä kuvassa?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otin läpällä sellaisen kuvan, jossa olin 3kk valvonut vauvan kanssa, hiukset sekaisin ja kamalat silmäpussit. Hymy oli kuitenkin aidompi ja onnistuneempi kuin missään aiemmissa kuvissa, joten laitoin profiilikuvaksi. Tykkäyksiä ja tsemppauksia sateli :D

Vierailija
22/28 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa kuvissa olen meikittä, olen julkaissut myös pari bikinikuvaa...oon n. 90 kg :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan vielä ollut kuvassa, jossa minulla olisi meikkiä.

Vierailija
24/28 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tainnut julkaista kuvia, joissa minulla ei olisi meikkiä. En näe syytä miksi pitäisi, kun kerran näytän paremmalta meikattuna.

Vierailija
25/28 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä meikkiä koskaan, eli enpä ehostautunut myöskään profiilikuvaani varten. :)

Vierailija
26/28 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkun tarkistin, niin mulla on tasan yhdessä facen profiilikuvassa meikkiä :D Sekin vain sen vuoksi, kun samana päivänä oli yhdet juhlat ja sisko teki mulle juhlameikin. Instaa en edes omista.

t. 17v

Vierailija
27/28 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa kuvissa mitä musta faces on. En käytä meikkiä juuri ikinä (ehkä noin kerran 5 vuodessa jos niinkään usein) eli helppo olla myös meikittömänä facen kuvissa.

Vierailija
28/28 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itsehän en meikkaa ikinä, joten mitäpä lottoot? Näytän kyllä silti ihan ihmiseltä, koska pidän muutoin huolta kasvoistani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi