Miksi vaalea nainen kuvittelee kaunistuvansa sottaamalla silmänsä mustiksi? En ymmärrä. Mutta olenkin vain yksinkertainen mies.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laine on sen näköinen nainen että näyttäisi kauniilta ilman meikkiäkin. Minun silmääni tuo silmämeikki on myös liian vahva päiväkäyttöön. Yöelämässä toimisi hyvin. Laine on niin kaunis että hän näyttäisi hyvältä pelkällä ripsivärilläkin.
No mutta jospa hän tykkää olla tuon näköinen. En itsekään haluaisi olla pelkällä ripsivärillä, vaikka varmaan näyttäisin ihan hyvältä niinkin. Ei se ole minun tyylini mukainen tapa meikata.
Miksi muuten sitä ripsiväriä pitäisi käyttää?
Olen nainen, ja ihmettelen ihmisiä jotka usein täällä kertovat että eivät meikkaa MUTTA sipaisevat vaan ripsiväriä.
Miksihän sitä pitää sipaista, en ymmärrä, minusta todella huvittava keksintö.
Kyllä ne silmät pysyy päässä ilmankin.Ei kaikkea tarvitsekaan maailmassa ymmärtää :) Ja jos aikuisena ihmisenä et pysty käsittämään, miksi jotkut käyttävät ripsiväriä, niin sitä lienee turha selittää. Yleensä ihmiset pystyvät arvaamaan tai päättelemään noin simppeleitä asioita, mutta jos et kerran ole itse tajunnut/arvannut asiaa etkä ymmärrä, niin silloin lienee turha yrittää selittääkään - tuskinpa käsittäisit, vaikka asia väännettäisiin rautalangasta. Mutta ei se mitään! Kuten sanoin, kaikkien ei tarvitse ymmärtää niitä simppeleitäkään asioita.
Ilmeisesti olet se palstan ripsivärin sipaisija, kun meni noin tunteisiin. 🧐
Vierailija kirjoitti:
Ei meikkaamisen idea välttämättä ole "kaunistautuminen". Tämä on yleinen harhaluulo etenkin miehillä. Vai luuletteko oikeasti, että jotkut raskaat rock-tyyliset meikit laittava ajattelee "kaunistautuvansa". Joskus haetaan näyttävyyttä, tiettyä tyyliä, seksikkyyttä (kylä, joidenkin mielestä vahva meikki on seksikkäämpää kuin hento pastellinsävyinen meikki - nämä ovat makuasioita), tms.
Juuri näin! Mielestäni tuon kuvan tyylinen vahva, hieman ehkä (tarkoituksella) levinnyt rokahtava silmämeikki sopii festareille ja on tosi tyylikäs. Välilllä itsekin vaikka juuri festareille saatan laittaa vaikka oranssia tai räikeän keltaista luomiväriä koska se sopii siihen lookkiin ja vaikka bändipaita päälle eikun menoksi! Joskus vaikka tosi tumma tai jopa musta huulipunakin saattaa olla super näyttävä ja hieno vaikkei kaunis niinkään.
Susanna on kaunis, mutta näyttäisi ihan olmilta omalla värityksellään. Mustat ripset on kauneimmat
Itseäni miellyttää suuresti juuri tuo kontrasti vaaleiden hiusten ja tumman silmämeikin välillä.
Kieltämättä on aika kova silmämeikki. Vähempi on enempi.
Isäni sanoi tuollaiseksi meikatuista silmistä että ovat kuin pissanreiät lumessa.