Miksi vaalea nainen kuvittelee kaunistuvansa sottaamalla silmänsä mustiksi? En ymmärrä. Mutta olenkin vain yksinkertainen mies.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Blondit on parhaita. Takaa päin vain perseaukkoon paljailtaan ja siemenet sisään. Aah! Ruisk!
M40
Kiitos kun kirjoitat, vahvistat samalla monen naisen kokemusta siitä, että on parempi elää yksin kuin miehen kanssa.
Tosi outo ajatus sulla että vapaasti vaan kommentoimaan muiden ulkonäköä
Mitä tykkäisit jos me tässä alettais kommentoimaan sun kuvaa, miten toikin kuvittelee että meidän silmää miellyttäisi vaikkei kyllä yhtään tykätä ja kysyis meiltä ens kerralla neuvoa...
Koska netti-ihmisten mielipiteellähän on väliä 🤣
Jospa se on hänen kauneuskäsityksensä ja hän on vapaa tekemään niin.
Meinaatko, että omassa tyylissäsi ei ole mitään sellaista, mistä joku toinen ei ehkä tykkää?
Makuja on moneksi. Se, että sinä pidät jotain meikkaamista sotkemisena kertoo vain sinun henk.koht estetiikastasi.
Vierailija kirjoitti:
Muistaakseni Katri Helenakin aina laittoi ihan liikaa mustaa silmiinsä. Mistäköhän tällainen epäonnistunut meikkitapa on saanut alkunsa? Eikö ne itse "näe" miten rumalta se näyttää?
Mutuna sanoisin, että esiintyvän artistin kasvot on täytynyt erottua kauemmaksikin lavalta, varsinkin aikana ennen videoscreenejä.
Se on sotamaalaus, ne matkii kilpineitoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Susanna Laine on erittäin kaunis nainen, meikillä tai ilman. Kyseinen kuva ei ole onnistunut, samoin meikki näyttää epäonnistuneen. Ehkä meikki on valunut kuumassa kelissä?
No Ihan vaan peruskaunis, ei mitenkään erityinen. Vastaavaa tasoa tulee kadulla vastaan koko ajan.
Tämä taas avaa kerran tätä ruikutusta ’tavismiehillä ei ole mitään mahdollisuuksia tavisnaisiin.’
Laine on, tietenkin, poikkeuksellisen kaunis nainen. Kuten julkkikset yleisestikin.
No siis mikä Laineesta muka tekee jotenkine erityisen kauniin? Ihan perusnainen, ei ruma tietenkään, mutta ei mitenkään erotu joukosta. Omissa tavistuttavissani on kauniimpia.
Kai se on saanut alkunsa mykkäfilmeistä, joissa näyttelijöillä oli vahvat meikit.
Varsinkin silmien ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tykkäisit jos me tässä alettais kommentoimaan sun kuvaa, miten toikin kuvittelee että meidän silmää miellyttäisi vaikkei kyllä yhtään tykätä ja kysyis meiltä ens kerralla neuvoa...Koska netti-ihmisten mielipiteellähän on väliä 🤣
Kyllä julkisen mediahenkilön meikkitapaa voi kommentoida ja asiasta keskustella, samoin vaatteista jne. Eri asia olisi, jos kommentoitaisiin jotain pysyvää ominaisuutta, esim. onpa tuolla ruma nenä. Se ei olisi sopivaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan siksi että se ei kuulu sinulle mitenkään.
Milloin te miehet opitte että naiset ovat sellaisia kuin ovat eikä teidän tarvitse edes katsoa heihin päin jos näky teitä vaivaa. Me emme ole olemassa teidän katseitanne varten vaan ihan omaa elämäämme varten ja sen me elämme niin kuin parhaaksi näemme.
Näinpä. Miten se voi olla vuodesta toiseen epäselvää edelleen, että useimmiten laittautuessaan naiset tekee sen omaksi ilokseen, ei miehiä varten. Laittakaa se nyt sinne kaaliin jo.
Vierailija kirjoitti:
Muistaakseni Katri Helenakin aina laittoi ihan liikaa mustaa silmiinsä. Mistäköhän tällainen epäonnistunut meikkitapa on saanut alkunsa? Eikö ne itse "näe" miten rumalta se näyttää?
Ehkä se näyttää heidän silmään hyvältä?
Kuuluu heidän tyyliin?
Minä tykkään, että hiukset on sellainen boheemi, luonnollinen reuhka, mutta veikkaan, että aika moni muu nainen ei tykkää.
Ihan siis siitä päätellen, kun suosivat sellaista leikattua värikypärää, joka on mun silmiin ruma.
Pistävät vielä isot rahat siihen kampaajalla käymiseen, eli itsensä rumentamiseen.
Makuja on monia!
Minäkään en ymmärrä tota, jatkuu vaan vuodesta toiseen toi silmien mustaaminen.
Itsekin nuorena yritin kajalirinkulat vetää pienten silmieni ympärille, oli se näky. Naaman valkaisin puuterilla maidonvalkoiseksi ja pikkusiin aasialaismallisiin silmiini yritin saada ne kalajliviivat oikeisiin kohtiin, varsinkin yläosaan se ei koskaan onnistunut, kun minulla ei ole niitä näkyviä silmäluomia, suttasin sitten luomivärilläkin sitä silmän yläpuolella olevaa nahkaa... No, sanomattakin on selvää että minulle ne mustat silmät ei sopineet eikä pysyneet paikallaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tykkäisit jos me tässä alettais kommentoimaan sun kuvaa, miten toikin kuvittelee että meidän silmää miellyttäisi vaikkei kyllä yhtään tykätä ja kysyis meiltä ens kerralla neuvoa...Koska netti-ihmisten mielipiteellähän on väliä 🤣
Hassu ajatus sekin, että kun ihmiset tunkee jatkuvasti kaikenlaisia tyrkkykuviaan instaan, mutta niitä ei saisi mitenkään kommentoida...
Vierailija kirjoitti:
Itse olen nainen, enkä ymmärrä täällä tätä jatkuvaa uhriutumista. JOS PUHUTAAN MEIKEISTÄ, ei siinä kenenkään ulkonäköä haukuta.
Ap ei millääntavalla hauku Laineen ulkonäköä, vaan ihmettelee yleisesti miksi jotkut meikkaavat nuo mustat rinkulat silmiin.
Kyllä tämmösistä aiheista voi ihan vapaasti keskustella, mielenkiintoisia iulmiöitähän nämä ovat, ja sopii ihmetellä mistä ne juontavat alkunsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laine on sen näköinen nainen että näyttäisi kauniilta ilman meikkiäkin. Minun silmääni tuo silmämeikki on myös liian vahva päiväkäyttöön. Yöelämässä toimisi hyvin. Laine on niin kaunis että hän näyttäisi hyvältä pelkällä ripsivärilläkin.
No mutta jospa hän tykkää olla tuon näköinen. En itsekään haluaisi olla pelkällä ripsivärillä, vaikka varmaan näyttäisin ihan hyvältä niinkin. Ei se ole minun tyylini mukainen tapa meikata.
Miksi muuten sitä ripsiväriä pitäisi käyttää?
Olen nainen, ja ihmettelen ihmisiä jotka usein täällä kertovat että eivät meikkaa MUTTA sipaisevat vaan ripsiväriä.
Miksihän sitä pitää sipaista, en ymmärrä, minusta todella huvittava keksintö.
Kyllä ne silmät pysyy päässä ilmankin.
Vierailija kirjoitti:
Blondit on parhaita. Takaa päin vain perseaukkoon paljailtaan ja siemenet sisään. Aah! Ruisk!
M40
Oot ihan daiju? Miksi ihmeessä tekisit naiselle tuollaista? Ole vain reilusti miesten kanssa.
Tuossa ei valaistus ole kovin hyvä. Musta tuo sinisyyden esiin. Varmasti luonnonvalossa hyvä meikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laine on sen näköinen nainen että näyttäisi kauniilta ilman meikkiäkin. Minun silmääni tuo silmämeikki on myös liian vahva päiväkäyttöön. Yöelämässä toimisi hyvin. Laine on niin kaunis että hän näyttäisi hyvältä pelkällä ripsivärilläkin.
No mutta jospa hän tykkää olla tuon näköinen. En itsekään haluaisi olla pelkällä ripsivärillä, vaikka varmaan näyttäisin ihan hyvältä niinkin. Ei se ole minun tyylini mukainen tapa meikata.
Miksi muuten sitä ripsiväriä pitäisi käyttää?
Olen nainen, ja ihmettelen ihmisiä jotka usein täällä kertovat että eivät meikkaa MUTTA sipaisevat vaan ripsiväriä.
Miksihän sitä pitää sipaista, en ymmärrä, minusta todella huvittava keksintö.
Kyllä ne silmät pysyy päässä ilmankin.
Ei kaikkea tarvitsekaan maailmassa ymmärtää :) Ja jos aikuisena ihmisenä et pysty käsittämään, miksi jotkut käyttävät ripsiväriä, niin sitä lienee turha selittää. Yleensä ihmiset pystyvät arvaamaan tai päättelemään noin simppeleitä asioita, mutta jos et kerran ole itse tajunnut/arvannut asiaa etkä ymmärrä, niin silloin lienee turha yrittää selittääkään - tuskinpa käsittäisit, vaikka asia väännettäisiin rautalangasta. Mutta ei se mitään! Kuten sanoin, kaikkien ei tarvitse ymmärtää niitä simppeleitäkään asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Susanna Laine on erittäin kaunis nainen, meikillä tai ilman. Kyseinen kuva ei ole onnistunut, samoin meikki näyttää epäonnistuneen. Ehkä meikki on valunut kuumassa kelissä?
No Ihan vaan peruskaunis, ei mitenkään erityinen. Vastaavaa tasoa tulee kadulla vastaan koko ajan.
Tämä taas avaa kerran tätä ruikutusta ’tavismiehillä ei ole mitään mahdollisuuksia tavisnaisiin.’
Laine on, tietenkin, poikkeuksellisen kaunis nainen. Kuten julkkikset yleisestikin.
No siis mikä Laineesta muka tekee jotenkine erityisen kauniin? Ihan perusnainen, ei ruma tietenkään, mutta ei mitenkään erotu joukosta. Omissa tavistuttavissani on kauniimpia.
Lainehan on kuin barbie, kasvonpiirteitä myöten. Ei naiset yleensä ole.
Onneksi on silti mukava ja hyvä juontaja. Myös luonnostaan barbien näköinen, ei muovisen ja leikellyn näköinen.
Tuota tihrusilmien mustaamista harrastavat varsinkin jo eltaantuneet pubiruusut, joilla yleensä on haperoksi värjätty blondattu letti.
Halvan näköisiä ja oloisia naikkosia.
Kylläpä on ryppyiset silmänympärykset.