G: Lempisiiderisi:)?
Kommentit (29)
Ylistys napsahtavalle;)!! Muistatko kun ennen siinä etiketissä luki aina kuvaus tuosta napsahtavasta? Ne oli hauskoja. Mitäs muista oli kuin napsahtava... ainakin hilpeä ja tempaiseva
Miten joku sana voikin kuvata sitä yhtä hyvin kuin juurikin tuo " napsahtava" ..? En muista niitä muita kuin tuon hilpeän. EI tullut juotua ;)
Vierailija:
Ylistys napsahtavalle;)!! Muistatko kun ennen siinä etiketissä luki aina kuvaus tuosta napsahtavasta? Ne oli hauskoja. Mitäs muista oli kuin napsahtava... ainakin hilpeä ja tempaiseva
Onkohan niissä alkoissa myytävissä 0,75l pulloissa vielä ne etiketit? Hitto olis pitänyt säilyttää yksi sellanen etiketti:D
-se toinen napsahtava
...siis kummallista että te kaikki (paitsi se Kopparbergistä tykkäävä) pidätte parempana esanssista valmistettua " " siideriä" kuin aitoa, oikeaa siidekkaa!
Minun mielestäni kaikki Suomessa erikoisoikeudella valmistettu " feikki" siideri on oksettavaa, hiivalle, kiljulle ja pontikalle maistuvaa jätevettä.
Ettekö te tiedä että Suomi ainoana EU-maana saa valmistaa ja käyttää siideri-nimitystä juomista joilla ei ole mitään tekemistä aidon, oikean siiderin kanssa????! Yäääääks suomalainen hiivalitku!
Ette te kyllä siideristä puhu, kun noita esanssilitkuja kehutte. Yöks.
Mutta kukas tietäisi kehua jotain Oikeaa Siideriä? Itse en ole vuosiin ostanut, joten kaipaisin vinkkiä maistuvasta.
Esim. Fizzin kuiva (napsahtava) tai muutkaan kuivat eivät ole mistää esanssista tehty tai käymällä valmistettu... Ihan on tammitynnyrissä kypsytetty... Ne on ne kaikenmaailman makeat ja maustetut, jotka on noita käytettyjä.
Älä siis puhu asiasta, josta et tiedä mitään.
T: Eka napsahtava
Vierailija:
...siis kummallista että te kaikki (paitsi se Kopparbergistä tykkäävä) pidätte parempana esanssista valmistettua " " siideriä" kuin aitoa, oikeaa siidekkaa!Minun mielestäni kaikki Suomessa erikoisoikeudella valmistettu " feikki" siideri on oksettavaa, hiivalle, kiljulle ja pontikalle maistuvaa jätevettä.
Ettekö te tiedä että Suomi ainoana EU-maana saa valmistaa ja käyttää siideri-nimitystä juomista joilla ei ole mitään tekemistä aidon, oikean siiderin kanssa????! Yäääääks suomalainen hiivalitku!
Tiedä se, sinä paskantärkeä vaahtoaja.
Vierailija:
Tiedä se, sinä paskantärkeä vaahtoaja.
T: napsahtava-fani
Toinen hyvä on Copparbergin mansikka, vaikka aika ällömakeaa onkin. Siitä tulee mieleen Yyteri, on tullut juotua niin monta kertaa siellä hiekalla loikoillessa.
Itse pidän niitä aitoja englantilaisia siidereitä nimenomaan hiivalitkuina, nehän vasta maistuvat melkein kuin kaljalle :oP
Vierailija:
Ette te kyllä siideristä puhu, kun noita esanssilitkuja kehutte. Yöks.Mutta kukas tietäisi kehua jotain Oikeaa Siideriä? Itse en ole vuosiin ostanut, joten kaipaisin vinkkiä maistuvasta.
T
Vierailija:
Vierailija:
Ette te kyllä siideristä puhu, kun noita esanssilitkuja kehutte. Yöks.Mutta kukas tietäisi kehua jotain Oikeaa Siideriä? Itse en ole vuosiin ostanut, joten kaipaisin vinkkiä maistuvasta.
että Suomessa saa tehdä ja myydä noita esanssi-/käymislitkuja ja nyt kuvittelee, että KAIKKI suomalaiset siiderit ovat sellaisia... :D Stuuuuupiiiiiiid!!!
Vähänx on hienoo kun pääsee päteen vauvapalstalla. Ai niin, sehän olikin väärässä. Sinne meni hyvä meuhkaus - ihan turhaan...
Suomessa valmistetut. Lue tölkistä/pullosta valmistus- ja pullotuspaikka niin sillähän siitä selviät.
Ennen oli Fizzin omppusiideri hyvää.
Move sekä noista edesmenneistä Woodpecker ja Linda sidukat.
(näin laihduttaesa). Colden cap original dry on hyvä ja sit se kuiva mustikka siideri
Siinä ei näetsen ole yhtään sokeria, kuivissa taas on. Ellei sitten vastusta ehdottomasti keinotekoisia makeutusaineita, mutta se taas on ihan oma lukunsa...
Mikään makea ei kelpaa, kaikki kuivat sen sijaan jees. Mutta paras on silti Fizz.