Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Lempisiiderisi:)?

Vierailija
26.08.2006 |

Mulla Kopparbergin mustaherukka, nam!

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään makea ei kelpaa, kaikki kuivat sen sijaan jees. Mutta paras on silti Fizz.

Vierailija
2/29 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylistys napsahtavalle;)!! Muistatko kun ennen siinä etiketissä luki aina kuvaus tuosta napsahtavasta? Ne oli hauskoja. Mitäs muista oli kuin napsahtava... ainakin hilpeä ja tempaiseva

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli Golden Capin MOVE!

Vierailija
4/29 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku sana voikin kuvata sitä yhtä hyvin kuin juurikin tuo " napsahtava" ..? En muista niitä muita kuin tuon hilpeän. EI tullut juotua ;)

Vierailija:

Ylistys napsahtavalle;)!! Muistatko kun ennen siinä etiketissä luki aina kuvaus tuosta napsahtavasta? Ne oli hauskoja. Mitäs muista oli kuin napsahtava... ainakin hilpeä ja tempaiseva

Vierailija
5/29 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan niissä alkoissa myytävissä 0,75l pulloissa vielä ne etiketit? Hitto olis pitänyt säilyttää yksi sellanen etiketti:D

-se toinen napsahtava

Vierailija
6/29 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...siis kummallista että te kaikki (paitsi se Kopparbergistä tykkäävä) pidätte parempana esanssista valmistettua " " siideriä" kuin aitoa, oikeaa siidekkaa!

Minun mielestäni kaikki Suomessa erikoisoikeudella valmistettu " feikki" siideri on oksettavaa, hiivalle, kiljulle ja pontikalle maistuvaa jätevettä.

Ettekö te tiedä että Suomi ainoana EU-maana saa valmistaa ja käyttää siideri-nimitystä juomista joilla ei ole mitään tekemistä aidon, oikean siiderin kanssa????! Yäääääks suomalainen hiivalitku!

Vierailija
7/29 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette te kyllä siideristä puhu, kun noita esanssilitkuja kehutte. Yöks.

Mutta kukas tietäisi kehua jotain Oikeaa Siideriä? Itse en ole vuosiin ostanut, joten kaipaisin vinkkiä maistuvasta.

Vierailija
8/29 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Fizzin kuiva (napsahtava) tai muutkaan kuivat eivät ole mistää esanssista tehty tai käymällä valmistettu... Ihan on tammitynnyrissä kypsytetty... Ne on ne kaikenmaailman makeat ja maustetut, jotka on noita käytettyjä.

Älä siis puhu asiasta, josta et tiedä mitään.

T: Eka napsahtava

Vierailija:

...siis kummallista että te kaikki (paitsi se Kopparbergistä tykkäävä) pidätte parempana esanssista valmistettua " " siideriä" kuin aitoa, oikeaa siidekkaa!

Minun mielestäni kaikki Suomessa erikoisoikeudella valmistettu " feikki" siideri on oksettavaa, hiivalle, kiljulle ja pontikalle maistuvaa jätevettä.

Ettekö te tiedä että Suomi ainoana EU-maana saa valmistaa ja käyttää siideri-nimitystä juomista joilla ei ole mitään tekemistä aidon, oikean siiderin kanssa????! Yäääääks suomalainen hiivalitku!

Vierailija
9/29 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedä se, sinä paskantärkeä vaahtoaja.

Vierailija
10/29 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tiedä se, sinä paskantärkeä vaahtoaja.

T: napsahtava-fani

Vierailija
11/29 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä sitten saa sanoa sen?

Vierailija
12/29 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen hyvä on Copparbergin mansikka, vaikka aika ällömakeaa onkin. Siitä tulee mieleen Yyteri, on tullut juotua niin monta kertaa siellä hiekalla loikoillessa.

Itse pidän niitä aitoja englantilaisia siidereitä nimenomaan hiivalitkuina, nehän vasta maistuvat melkein kuin kaljalle :oP

Vierailija
13/29 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mutta kukas tietäisi kehua jotain Oikeaa Siideriä? Itse en ole vuosiin ostanut, joten kaipaisin vinkkiä maistuvasta.

Vierailija
14/29 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T

Vierailija:

Vierailija:

Vierailija
15/29 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että Suomessa saa tehdä ja myydä noita esanssi-/käymislitkuja ja nyt kuvittelee, että KAIKKI suomalaiset siiderit ovat sellaisia... :D Stuuuuupiiiiiiid!!!

Vähänx on hienoo kun pääsee päteen vauvapalstalla. Ai niin, sehän olikin väärässä. Sinne meni hyvä meuhkaus - ihan turhaan...

Vierailija
16/29 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa valmistetut. Lue tölkistä/pullosta valmistus- ja pullotuspaikka niin sillähän siitä selviät.

Vierailija
17/29 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen oli Fizzin omppusiideri hyvää.

Vierailija
18/29 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Move sekä noista edesmenneistä Woodpecker ja Linda sidukat.

Vierailija
19/29 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(näin laihduttaesa). Colden cap original dry on hyvä ja sit se kuiva mustikka siideri

Vierailija
20/29 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ei näetsen ole yhtään sokeria, kuivissa taas on. Ellei sitten vastusta ehdottomasti keinotekoisia makeutusaineita, mutta se taas on ihan oma lukunsa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme