Mistä mahtaa johtua, että ihmiset pitävät minusta niin paljon?
Taaperoista teineihin ja aikuisista vanhuksiin. Ihmiset tuntuvat pitävän minusta paljon. Olen vilpittömästi alkanut ihmetellä asiaa. Esimerkiksi lapset vilkuttelevat minulle hymyillen, kun kävelevät kadulla vastaan.
Mikä saa ihmiset pitämään jostain ihmisestä enemmän kuin muista?
Kommentit (33)
Ystävällisyys huokuu ulospäin. Itselläni on tällainen ystävä ja hän on ystävällinen kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Kasvosi piirteet.
Tämä on oikea vastaus. Ei tarvitse muiden enää vastailla
Vierailija kirjoitti:
Ystävällisyys huokuu ulospäin. Itselläni on tällainen ystävä ja hän on ystävällinen kaikille.
Kyllä haluan olla kaikille ystävällinen💗 Onpa kivaa jos se näkyy ulospäin😊
Ap
Samoin, varsinkin lapset ja eläimet. Naiset ei koska olen kaunis
Se on varmaan tuo vaatimattomuutesi.
Minä olen sellainen magneetti että kaikki apua tarvitsevat kääntyvät puoleeni. Matkustin tässä taannoin ja joka kulkuvälineessä oli joku huolehdittava. En henno olla auttamatta, ehkä näytän ystävälliseltä ja helposti lähedtyttävältä (maski naamallakin?). Eihän siinä mitään mutta olin lennoilla ajatellut rentoutuva kuuntelemalla äänikirjaa ja sen sijaan paimensinkin kielitaidotonta rouvaa molemmat lennot välilaskuineen.
Vierailija kirjoitti:
😂😂😂
Meillä oli myös koulussa sellainen oppilas joka oli ystävällinen kaikille ja veti hiljaisemmatkin mukaan toimintaan
"Enemmän kuin muista", millä perusteella?
Aitous. Lapset ainakin pitävät aidoista ihmisistä. Miksei useampi aikuinenkin. Olisi muuten voinut olla ihan hyvin minun kirjoittama aloitus. Monta kertaa olen ihmetellyt kun lapsi katsoo jo kaukaa minua hymyillen, ja usein tavoittelevat kädelläkin. Ja kyllähän aikuisemmilta naisilta kanssa huomiota on aina riittänyt. Sanoisin siis aitous ja aito ystävällisyys.
Mun eteen tuli kahvilassa sellainen 6 v poika joka laittoi kädet poskilleen ja sanoi: sinulla on ihanat hiukset :)
Vierailija kirjoitti:
Myrkyttäjä.
Vierailija kirjoitti:
Objektiivisuus ei ole vaatimattomuutta. Jos joku näkee ja kertoo asian niin kuin se on, niin miksi pitää tuomita? Kateutta?
Veljeni oli tavattoman hiljainen mutta sukkela sanoissaan ja aina lapset kimpussaan. Ei tehnyt yhtään mitään aktiivisesti saadakseen suosion/huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Liikun muiden ihmisten kanssa ja kaikki heistä ovat huomanneet tuon, että lapset vilkuttelevat minulle😊
Ap
Pikkuiset lapset tuijottaa kauniita kasvoja, olen huomannut tämän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liikun muiden ihmisten kanssa ja kaikki heistä ovat huomanneet tuon, että lapset vilkuttelevat minulle😊
Ap
Pukeudu ensi kerralla omiin vaatteisiin ja jätä Tanhupallon kuteet kotio.
Kasvosi piirteet.