Mistä saa Valion pehmistä (Hki/Espoo)?
Pitkään ollut himo vanhaan kunnon vanilja-suklaa -sekoituspehmikseen, mutta kaikki paikat mistä sitä on joskus saanut tuntuvat muuttuneen joksikin italia-/jenkki-/erikoisjäätelöä myyviksi kojuiksi ja pehmikset kadonneet. Jos jossain on ollut jotain pehmistä niin se on jotain Ingmanin öklömakeaa, tai pelkkää vaniljaa tms.
Nyt vinkkejä, mistä vielä saa noita sekoituksia, jotta pääsen yli tästä helteiden aikana syntyneestä (1st world problem) pakkomielteestä :D Mieluiten Länsi-Helsinki / Espoo alueelta…
Kiitos jo etukäteen!
Kommentit (8)
Palaamalla aikakoneella vuoteen 2004, jolloin Valio vielä valmisti pehmistä.
Vierailija kirjoitti:
Pehmis on Suomesta loppu, etkö lue lehtiä.
No olen kyllä jotain huhuja kuullut, nyt ei kuitenkaan ole kyse siitä, vaan että edes niitä pehmiskoneita ei monessakaan paikassa ole.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän se sitten nykyään on? Nestle? Saman makuista kuitenkin saa edelleen muualta Suomesta, mutta en tiedä pk-seudulta yhtään paikkaa. Onko Lintsilläkään enää?
Juuri eilen olin näkevinäni Sellossa pehmiksen kuvan jossain isossa mainoksessa. Eli jossain Sellon 1. kerroksen jätskipaikoista voisi tärpätä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän se sitten nykyään on? Nestle? Saman makuista kuitenkin saa edelleen muualta Suomesta, mutta en tiedä pk-seudulta yhtään paikkaa. Onko Lintsilläkään enää?
Kuulunut jo vuosia Nestlelle (Froneri).
Vierailija kirjoitti:
Juuri eilen olin näkevinäni Sellossa pehmiksen kuvan jossain isossa mainoksessa. Eli jossain Sellon 1. kerroksen jätskipaikoista voisi tärpätä?
Kiitos, täytyypä käydä katsomassa kun sinne päin menen :)
Tämä se on: https://www.jäätelöakatemia.fi/page/63/pehmis
Pehmis on Suomesta loppu, etkö lue lehtiä.