Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka tollo heittää roskia maahan?

Vierailija
08.08.2014 |

Helsingin puistot, rannat ja saaret ovat täynnä oluttölkkejä, karkkipapereita, tupakantumppeja ym. skeidaa. Kuka niitä sinne viskaa? Mitä sellaisen ihmisen päässä liikkuu?

Kommentit (84)

Vierailija
21/84 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ihmetyttää roskat, jotka on kaupan edustalla, metrin päässä roskiksesta?

Vierailija
22/84 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

roskaaminen on kielletty laissa. itse kerään isompia roskia pois, mutta jotain tupakantumppeja on aika hankala alkaa noukkia. jos kerta tupakoida haluaa, niin jätteetkin pitää hoitaa.

sulle se sun karkkipaperi on vain karkkipaperi, ei vaadi sulta paljoa laittaa sitä taskuusi. jos ja kun joku toinen sen maasta korjaa, on se ällömönjässä haiseva ja likainen paskakasa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/84 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 15:21"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 15:15"][quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 15:14"]No minä en heitä luontoon edes puisia jäätelötikkuja. Roskat laitan taskuuni ja viskaan lähimpään roskikseen. Turha tollojen väittää, että muka kaikki roskaavat. Eivät todellakaan roskaa!

[/quote]

Niin varmaan, et ikinä ole heittänyt roskaa maahan. Paskapuhe haisee

[/quote]

No en ainakaan muista, että olisin. Lapsena olen saattanut jonkun paperin nakata kadulle, mutta jos nyt puhutaan viimeisestä 10 vuodesta, niin en, en ole tarkoituksella heittänyt roskia maahan ja tuskin vahingossakaan. Halveksin välinpitämättömyyttä. Miehenikin on ihan vapaaehtoisesti käynyt siivomassa lähipuistoa skeidasta.

[/quote]

Sama täällä. En roskaa. Joskus saattaa tippua vahingossa kuitti kaupan lattialle tai nenäliina taskusta kadulle, mitkä nekin tietenkin noukin jos huomaan.

Vierailija
24/84 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin ihan rehellisesti sanoa, etten ole koskaan heittänyt yhtään mitään roskaa maahan, kadulle, luontoon, yhtään mihinkään. Lapsuudesta asti kun on oppinut, ettei niitä heitellä, niin taskussa tai laukussa kannan roskat siihen saakka, kun roskis löytyy. Pienintäkään ymmärrystä ei löydy roskaajille. Todella aivotonta porukkaa ovat.

Vierailija
25/84 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 15:27"]Ootte idiootteja :D ei tätä maapalloo pelasteta sillä et kirjotellaan täällä ja etsitään sitä syyllistä että ketäs nyt on tiputtanut karkkipaperin maahan ai ai! Menkää keräämään ne roskat ja laittakaa pystyyn joku alote tai menkää sanomaan niille roskaajille jotain.

Ps mua ei kiinnosta onko jossain roskia vai ei. Eihän se nättiä oo mut eihän siellä sit tarvii olla jos ei viihdy. En mä kuitenkaan enää sillon elä kun kaikki on loppusuoralla niin whatever :))

[/quote]

No sinä vasta tulevaisuuden toivo oletkin "minäminäminä"! Onko sulla vielä vaipat?

Vierailija
26/84 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 15:27"]

Ootte idiootteja :D ei tätä maapalloo pelasteta sillä et kirjotellaan täällä ja etsitään sitä syyllistä että ketäs nyt on tiputtanut karkkipaperin maahan ai ai! Menkää keräämään ne roskat ja laittakaa pystyyn joku alote tai menkää sanomaan niille roskaajille jotain.

Ps mua ei kiinnosta onko jossain roskia vai ei. Eihän se nättiä oo mut eihän siellä sit tarvii olla jos ei viihdy. En mä kuitenkaan enää sillon elä kun kaikki on loppusuoralla niin whatever :))

[/quote]

Miten joku voi olla noin wt kuin sinä. Ihmiset jotka ovat huolissaan ympäristöstä, ovat mielestäsi idiootteja.

Just. Aina ihmettelen ettää millaiset ihmiset niitä roskia heittelevät, mutta selvisihän sekin. Omaa napaansa tuijottavat idiootit tietenkin. Ja niitä tuntuu olevan paljon Suomen maassa kun katsoo kadunvarsia.

Mekin korjaamme lasten kanssa ulkoillessa muiden heittämiä roskia. Lapsetkin ovat ihmeissään miksi jotkut ihmiset haluavat roskata kaunista luontoa? Mitäpä siinä selittämään heille?

Vierailija
27/84 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 15:12"]

Ihan ku jostain löytyis ihminen joka ei ikinä oo heittänyt roskaa maahan. Vittuuks täst vikisemään, jos ne roskat niin helvetisti häirittee niin kerää ne. Meilläkin on täällä seudulla yks nainen joka siivoo ja tekee eikä saa pennin pyörylää siitä

[/quote]

Kyllä niitäkin ihmisiä löytyy, mukaanlukien itseni. Mutta sitähän tuollaisen wt-idiootin on vaikea ymmärtää, että jotkut oikeasti välittävät luonnosta ja siisteydestä.

Roskia heittelevät kusipäät pitäisi laittaa oikeuteen vastaamaan teoistaan. Millä helvetin oikeudella he roskaavat yhteistä ympäristöä??

Vierailija
28/84 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 15:39"][quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 15:27"]Ootte idiootteja :D ei tätä maapalloo pelasteta sillä et kirjotellaan täällä ja etsitään sitä syyllistä että ketäs nyt on tiputtanut karkkipaperin maahan ai ai! Menkää keräämään ne roskat ja laittakaa pystyyn joku alote tai menkää sanomaan niille roskaajille jotain.

[/quote]

No sinä vasta tulevaisuuden toivo oletkin "minäminäminä"! Onko sulla vielä vaipat?

[/quote]

Entä jos onkin, ja taidan heittää sen paskavaipan kadunkulmalle että saadaan lisää pätemistä tänne

Vierailija
29/84 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollojen tollo ja älykääpiö!

Vierailija
30/84 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollojen tollo ja älykääpiö!

Vierailija
31/84 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 15:41"][quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 15:27"]

Ootte idiootteja :D ei tätä maapalloo pelasteta sillä et kirjotellaan täällä ja etsitään sitä syyllistä että ketäs nyt on tiputtanut karkkipaperin maahan ai ai! Menkää keräämään ne roskat ja laittakaa pystyyn joku alote tai menkää sanomaan niille roskaajille jotain.

[/quote]

Miten joku voi olla noin wt kuin sinä. Ihmiset jotka ovat huolissaan ympäristöstä, ovat mielestäsi idiootteja.

Just. Aina ihmettelen ettää millaiset ihmiset niitä roskia heittelevät, mutta selvisihän sekin. Omaa napaansa tuijottavat idiootit tietenkin. Ja niitä tuntuu olevan paljon Suomen maassa kun katsoo kadunvarsia.

Mekin korjaamme lasten kanssa ulkoillessa muiden heittämiä roskia. Lapsetkin ovat ihmeissään miksi jotkut ihmiset haluavat roskata kaunista luontoa? Mitäpä siinä selittämään heille?

[/quote]

Sanoinko että on idioottimaista olla huolissaan ympäristöstä? No en. Se on idioottimaista että manataan asiaa täällä. Mee sinne ulos keräämään niitä roskia. Pystytkö nyt edes yöllä nukkumaan?

Sano vaikka niille lapsille että roskaajat ovat omaa napaansa tuijottavia idiootteja! Odotappa vaan kun ne on teini-iässä niin kiinnostaakohan äidin saarnat sillon. Sitten keräät niidenkin roskia.

Vierailija
32/84 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 15:52"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 15:41"][quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 15:27"]

[/quote]

[/quote]

Sanoinko että on idioottimaista olla huolissaan ympäristöstä? No en. Se on idioottimaista että manataan asiaa täällä. Mee sinne ulos keräämään niitä roskia. Pystytkö nyt edes yöllä nukkumaan?

Sano vaikka niille lapsille että roskaajat ovat omaa napaansa tuijottavia idiootteja! Odotappa vaan kun ne on teini-iässä niin kiinnostaakohan äidin saarnat sillon. Sitten keräät niidenkin roskia.

[/quote]

Odotan ihan rauhassa lasteni teini-ikää. Sivistyneestä kodista kasvaa fiksuja teinejä ja myöhemmin fiksuja aikuisia, jotka opettavat vuorostaan omia lapsiaan kunnioittamaan ympäristöä. Niin helppoa se on.

Vierailija
33/84 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskaaminen on junttia. Mutta tosiaan monet eivät vaan välitä - kelaavat, että he kun nyt elävät niin saavat tuhota ja roskata miten lystäävät, koska eihänhän he enää elä, kun maailma tuhoutuu (tämä siis melkein suora lainaus erään ylläolevan kommentista). Jotkut eivät vaadi itseltään rahtuakaan idealismia, vaan sallivat itsensä olla ihmiskuonaa, sitä ihmiskunnan saasta-ainesta, joka on vastuussa lähes kaikesta paskasta tässä maailmassa. Tämän onnettoman ihmisaineksen vieressä on helppo tuntea ylemmyyttä. Minä vegaani luonnonystävä taidan oikeasti olla parempi ihminen.

Vierailija
34/84 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin henkinen kapasiteetti ei vaan riitä ajattelemaan tulevaisuutta ja isompaa kuvaa. Toisaalta voiko tällaisilta vammaisilta vaatia siisteyttä? Koitetaan me fiksut kestää.

Vierailija
35/84 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siistit ihmiset ovat fiksuimpia! Paljon on valitettavasti niitä jotka ajattelee ei se yksi roska haittaa tai kun kukaan ei nää niin viskaampa roskan maahan.Teiden varsilla on joskus sitä sun tätä roskaa.Ihmiset heittää ikkunasta ulos ku ei viititä hommata autoon pussia mihin roskat olisi kätevä laittaa.

Vierailija
36/84 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollo, jolla ei minkäänlaista kotikasvatusta. Ikävä kyllä näitä tolloja riittää...

Vierailija
37/84 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 15:56"]Roskaaminen on junttia. Mutta tosiaan monet eivät vaan välitä - kelaavat, että he kun nyt elävät niin saavat tuhota ja roskata miten lystäävät, koska eihänhän he enää elä, kun maailma tuhoutuu (tämä siis melkein suora lainaus erään ylläolevan kommentista). Jotkut eivät vaadi itseltään rahtuakaan idealismia, vaan sallivat itsensä olla ihmiskuonaa, sitä ihmiskunnan saasta-ainesta, joka on vastuussa lähes kaikesta paskasta tässä maailmassa. Tämän onnettoman ihmisaineksen vieressä on helppo tuntea ylemmyyttä. Minä vegaani luonnonystävä taidan oikeasti olla parempi ihminen.

[/quote]

Onneksi olen ilmaissut yllä olevissa vastauksissani selvästi että minä roskaan. Jos totta puhutaan niin en ees matkalla kaupasta kotiin tms avaa mitään niin että mun pitäis odottaa sitä roskista. Asia on vaan niin, että mua ei roskat kiinnosta mutta en roskaa, paitsi heitän sen paskavaipan viidennestä kerroksesta jonkun av mamman niskaan. Mikä ois kyllä helvetin hupaisaa

Vierailija
38/84 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 16:01"]Joidenkin henkinen kapasiteetti ei vaan riitä ajattelemaan tulevaisuutta ja isompaa kuvaa. Toisaalta voiko tällaisilta vammaisilta vaatia siisteyttä? Koitetaan me fiksut kestää.

[/quote]

Onko fiksua haukkua toista vammaiseksi. Mitä jos kirjoittaja olisikin oikeasti kehitysvammainen

Vierailija
39/84 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 16:02"]Tollo, jolla ei minkäänlaista kotikasvatusta. Ikävä kyllä näitä tolloja riittää...

[/quote]

Meillä on kyllä kotona aina kierrätetty kaikki ja sanottu että ei saa roskata. Te varmaan annatte kakaroille selkään jos näkisitte niiden roskaavan.

Vierailija
40/84 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 16:04"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 16:01"]Joidenkin henkinen kapasiteetti ei vaan riitä ajattelemaan tulevaisuutta ja isompaa kuvaa. Toisaalta voiko tällaisilta vammaisilta vaatia siisteyttä? Koitetaan me fiksut kestää.

[/quote]

Onko fiksua haukkua toista vammaiseksi. Mitä jos kirjoittaja olisikin oikeasti kehitysvammainen

[/quote]

Ymäristövammainen on oikeampi nimitys kyseiselle henkilölle. Tai sitten ihan vaan kusipää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän