Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko mun pojissa vikaa, kun autot ei ole koskaan kiinnostaneet?

Vierailija
08.08.2014 |

Olen ostanut kaikenlaisia pikkuautoja ja autoratoja, mutta leikit ovat jääneet kerran kokeiluun. Tykkääkö kaikkien pojat autoista, se on jotenkin aina olettamus? Omat pojat on kiinnostuneita mm. piirtämisestä, palapeleistä, legoista ja kirjoista.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko jo aika luopua stereotypioista?

Olen nainen ja lapsena leikin autoilla, dinosauruksilla ja pelasin videopelejä. Äitini totesi että häntä harmittaa että vanhimmasta tyttärestä tuli lesbo. Tämä siis kun olin noin 8v. Eikä minusta lesboa tullut, sitä vaan ollaan niin jumissa stereotypioihin mistä eri lasten pitäisi olla kiinnostuneita.

Vierailija
2/5 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 14:43"]

Omat pojat on kiinnostuneita mm. piirtämisestä, palapeleistä, legoista ja kirjoista.

[/quote]

Hieman ylitulkiten: piirtäminen=luovuus, palapelit=ongelmanratkaisu, legot=insinööriluonne, kirjat=tiedonjano. Poikasi ovat hyvällä tiellä. Eikä mikään noista mainituista ole mitenkään tyttö/homomainen, jos tällaiset uhkakuvat vaivaavat päätäsi. Kyllä poikasi voivat vielä kiinnostua autoistakin, kun pääsevät itse purkamaan ja rassaamaan, eikä väin päristelemään aivottomasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki pojat eivät leiki autoilla. Ja silti voivat teininä haluta mopon=)

Vierailija
4/5 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on homo.

Vierailija
5/5 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta radio-ohjettava tai jotain muita viihdyttäviä.