Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pöyristyttävää toimintaa mäkkärissä!

Vierailija
08.08.2014 |

Pari päivää sitten eräässä Espoon mäkkärissä ollessani sain todistaa erästä nyky-yhteiskuntaan sopimatonta tapausta. Odottaessani jonossa vuoroani, edellä oleva mieheni halusi happy meal -aterioita ostaessaan lelut lapsilleensa. Tähän mäkkärin myyjä kehtasi tokaista, onko tyttöjä vai poikia?! Mitä väliä! Miten nyky-yhteiskunnassa voidaan enää luokitella lapsia näin? Aloin räyhäämään myyjälle, siitä mitä juuri teki! Tiimarikin meni konkurssiin kun erotteli tyttöjen ja poikien lelut.. Eiköhän lapset saa ihan itse päättää, minkä lelun valitsee?

Kommentit (86)

Vierailija
1/86 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäikö aamulääkkeet ottamatta?

Vierailija
2/86 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo, valoja päälle! Mitä mieltä olet siitä, että mäkkäri erottelee miesten ja naisten vessat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/86 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuolineutraali kasvattajahan vastaisi tuohon kysymykseen, että eivät ole.

Vierailija
4/86 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisinkin nostaa metelin uimahallien pukuhuoneista, niissä kun miehet ja naiset erotellaan! Eiköhän aikuinen saa ihan itse päättää kumpaan pukkariin menee!!

Vierailija
5/86 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulin, että Mäkkärissä on vain pyöristyttävää toimintaa.

Vierailija
6/86 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jätän lelut (jätettä) ottamatta, eikä lapsetkaan niitä edes halua

Man

Vierailija
7/86 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 14:38"]

Voisinkin nostaa metelin uimahallien pukuhuoneista, niissä kun miehet ja naiset erotellaan! Eiköhän aikuinen saa ihan itse päättää kumpaan pukkariin menee!!

[/quote]

Itse olen tässä samaa mieltä. Kuka voi päättää minun sukupuoleni, kun en ole vielä itsekään päättänyt sitä? Vessan valitsen usein itse, sen perusteella, onko minulla hame vai farkut jalassa.

Vierailija
8/86 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 14:36"]Haloo, valoja päälle! Mitä mieltä olet siitä, että mäkkäri erottelee miesten ja naisten vessat?

[/quote]

Hakaniemen mäkkärissä oli ainakin unisex wc ja oli se sennäköinenkin että miehet käyttää sitä myös. Naisten vessat ei oo yleensä semmoisessa kunnossa kuin unisex vessat.

Vierailija
9/86 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 14:38"]

[/quote]

Sivistysmaissa ihminen saa itse valita kumpaan sukupuoleen virallisesti kuuluu, ja siihen ei ulkopuolisilla ole nokan koputtamista. Odotamme samaa Suomeenkin.

Vierailija
10/86 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina kysynyt, että mitä leluvaihtoehtoja teillä on. Miksi noisesta pitää hermostua, siksikö kun et tiedä mitä vastata?

Vierailija
11/86 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttönsä pelkkään pinkkiin pukevat mammat aukovat täällä päätään, mutta kyllä minä olen samoilla linjoilla AP:n kanssa. Miksi täytyy erotella tyttöjen ja poikien lelut? Vieläpä niin, että lapsi itse ei saa mitään mahdollisuutta valita "toisen sukupuolen" lelua?

Ei ehkä maailman isoin ongelma, mutta juuri näillä pienillä teoilla ja oletuksilla rakennetaan sukupuolisegregoitua yhteiskuntaa. Vrt. vaipanvaihtopöytä lähes aina naisten vessassa (on muuten aika hankala paikka yksin vauvan kanssa liikkuvalle isälle).

Vierailija
12/86 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on aivan oikeassa hermostuessaan. Nämä teidän kommenttinne lääkkeiden unohtamisesta jne. kertovat vain sivistymättömyydestä. Teille nämä sukupuolten tasa-arvoon liittyvät kysymykset eivät ole näemmä hiipineet lähellekään tietoisuutta. Surullista, jos mikä.

Vierailija
13/86 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmankaikkeus on syntynyt tänne vain sattumalta. Kenellä on oikeus päättää mistään luokituksista? Minä ainakin valitsen vessan ja lelut sattumanvaraisesti.

Vierailija
14/86 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

♥♥♥missä on tasa-arvo ja rakkaus????♠♥♦♥

Vierailija
15/86 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 14:40"]

[/quote]

Näin on, tämän olen todennut

Vierailija
16/86 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et muuten alkanut räyhäämään.

Vierailija
17/86 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai senko takia tiimari meni konkurssiin, kun oli erikseen tyttöjen ja poikien roinat?? hehe..:).

Vierailija
18/86 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 14:54"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 14:40"]

[/quote]

Näin on, tämän olen todennut

[/quote]

Työllistää vain tuhansia suomalaisia, suurin osa nuoria. Palvelu on aina hyvää, eikä ruuassa valittamista. Laadukkaampi kuin Chicos.

Vierailija
19/86 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi juuri saa päättää lelusta. On vaan aikuisten hölmöyttä jos eivät osaa toimia oikein. Aina on meidän poika saanut nuken jos on halunnut.

Vierailija
20/86 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöyristyttävintä koko jutussa on se, että syötte Mäkkärissä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi