Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko 12-vuotias olla 5-6 tuntia yksin kotona?

Vierailija
08.08.2014 |

Siinähän se jo tuli. Isosiskonsa lähtee yleisurheilukisoihin 50 km:n päähän, voiko 12v olla sen ajan yksin kotona?

Kommentit (161)

Vierailija
121/161 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetän aloittajalle valtavan voimahalauksen. Olet käyttäytynyt hienosti, ap. Voisit olla täällä yhtä ilkeä kuin tuo öykkäri ja itkupotkuraivota, mutta olet toiminut fiksusti. Olen samaa mieltä sen yhden edellisen kanssa, tulet pääsemään pitkälle! <3

Vierailija
122/161 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 15:24"][quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 15:18"][quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 15:14"][quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 15:13"][quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 15:10"]Ap, älä välitä :) Mä symppaan sua. Pää pystyyn, ei kaikki aikuiset ole noin idiootteja :)

T. se 18v

[/quote] Mikä tekee meistä idiootin? Lohdutatte tyyppiä joka olisi saattanut näsäviisastella teillekin vaikka kuinka paljon jos olisitte sattuneet paikalle? Silloin ei varmaankaan oltaisi näin ymmärtäväisiä.

[/quote]

Sä oot sitten hauska. Oikeesti..... säälittävää

[/quote] Vastaa viestiin äläkä valita.

[/quote]

Ap:n ekoissa viesteissä ei ollut mitään näsäviisasta. Sä se aloit riehua, ja sait mitä ansaitsit. Jos olisin itse ollut noin nolo, olisin pysynyt ihan hiljaa ja tajunnut mokani.

Joten kyllä, valitettavasti minun ja varmasti muidenkin silmissä täällä on vain yksi syyllinen: sinä.

[/quote] Minä näin ap:n viesteissä pelkkää vittuilua ja takaisin vittuilua. Sitä oli puolin ja toisin.

Te ja ap hyökkäsitte minun kimppuuni. Omissa viesteissäni en haukkunut ap:ta vaan moitin hänen käytöstään ja kirjoitin että hän on pikkuvanha besserwisser. Mutta jos se on mielestänne haukkumista eikä ap tehnyt mitään väärää niin olette sokeita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/161 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 15:25"][quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 15:19"][quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 15:16"]Ja loppujenlopuksi, mitä tällä millään on väliä? Ap väittää olevansa 12-vuotias, ja me voimme keskustella vain sen informaation pohjalta, oli se sitten totta tai ei. Täälläkö aikuisiksi itseään kutsuvat ihmiset valittavat siitä, miten 12-vuotiaaksi itseään kutsuva on näsäviisas ja lapsellinen? Joo ei tule mitään. Valitatteko siitäkin, ettei vastasyntynyt osaa käydä itse vessassa tai 3-vuotias ei osaa lukea? Ilmeisesti, koska miksi muutenkaan valittaisitte siitä, että koette 12-vuotiaan käyttäytyvän lapsellisesti.

[/quote] 12-vuotiaalta voi olettaa jo asiallista käyttäytymistä netissä, vastasyntynyt ei osaa käydä vessassa koska se on ymmärrettävää.

[/quote]

Hän käyttäytyi asiallisesti. SINULTA tässä nyt odotetaan sitä asiallista käytöstä!

[/quote] Hän käyttäytyi asiallisesti muuten mutta viisasteli ja haukkui muita.

Vierailija
124/161 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 15:26"][quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 15:23"]

Joo, ne nauraa sulle kun teet vinkkauksen siitä kun aikuiset vastaavat lapsen näsäviisasteluun.

[/quote]

Ap ei edelleenkään ole missään vaiheessa näsäviisastellut tai käyttäytynyt asiattomasti. Sen tajuaa kuka tahansa normaali ihminen, joka ei ole yhtä vajaaälyinen, herkkänahkainen ja kirjoitustaidoton pikku paska kuin sinä.

[/quote] Kyllä ap näsäviisasteli, usko tai älä. Miksi olen pikku paska? Millä perusteella kirjoitustaidoton? Huomaatko, itsekään et keksi muuta kuib haukkumista ja kuvittelet sen olevan hyvä argumentti. Valitat "haukkumisesta" vaikka haukut itsekin.

sivistymätön iso, haiseva paska.

Vierailija
125/161 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 15:29"]

Minä näin ap:n viesteissä pelkkää vittuilua ja takaisin vittuilua. Sitä oli puolin ja toisin.

Te ja ap hyökkäsitte minun kimppuuni. Omissa viesteissäni en haukkunut ap:ta vaan moitin hänen käytöstään ja kirjoitin että hän on pikkuvanha besserwisser. Mutta jos se on mielestänne haukkumista eikä ap tehnyt mitään väärää niin olette sokeita.

[/quote]

Mekin vain moitimme sitä, miten sinä käyttäydyt 12-vuotiasta kohtaan.

Vierailija
126/161 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 15:29"][quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 15:24"][quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 15:18"][quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 15:14"][quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 15:13"][quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 15:10"]Ap, älä välitä :) Mä symppaan sua. Pää pystyyn, ei kaikki aikuiset ole noin idiootteja :)

T. se 18v

[/quote] Mikä tekee meistä idiootin? Lohdutatte tyyppiä joka olisi saattanut näsäviisastella teillekin vaikka kuinka paljon jos olisitte sattuneet paikalle? Silloin ei varmaankaan oltaisi näin ymmärtäväisiä.

[/quote]

[/quote]

Ap:n ekoissa viesteissä ei ollut mitään näsäviisasta. Sä se aloit riehua, ja sait mitä ansaitsit. Jos olisin itse ollut noin nolo, olisin pysynyt ihan hiljaa ja tajunnut mokani.

Joten kyllä, valitettavasti minun ja varmasti muidenkin silmissä täällä on vain yksi syyllinen: sinä.

[/quote] Minä näin ap:n viesteissä pelkkää vittuilua ja takaisin vittuilua. Sitä oli puolin ja toisin.

[/quote]

Kyllä, sinä haukuit häntä pikkuvanhaksi besserwisseriksi, mielestäni aiheettomasti. Itse taidat olla vain vanha besserwisser. Sen jälkeen oletkin hyökännyt kaikkien kimppuun "mulle ei vittuilla"-asenteella kuin raivotautinen koira.

Vinkki: vittuilu sinulle vähenisi, jos et olisi aggressiivinen ja ilkeä.

Vierailija
127/161 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 15:28"]Lähetän aloittajalle valtavan voimahalauksen. Olet käyttäytynyt hienosti, ap. Voisit olla täällä yhtä ilkeä kuin tuo öykkäri ja itkupotkuraivota, mutta olet toiminut fiksusti. Olen samaa mieltä sen yhden edellisen kanssa, tulet pääsemään pitkälle! <3

[/quote] Näsäviisastelullakl pääsee pitkälle?

Vierailija
128/161 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 15:28"][quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 15:25"][quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 15:24"]Jos ap lukee näitä viestejä ruudun takana, nuo haukkumiset tulevat olemaan erittäin vahingollisia.

Ajatelkaa nyt miltä hänestä tuntuu... Tuler hyvissä aikeissa neuvoa kysymään, aikuinen hyökkää kimppuun ja koossa on 5 sivua haukkumisviestejä. Ihan kamalaa. Missä ylläpito on? Tästä pitää oikeasti ilmoittaa nettipoliisille.

[/quote] Ap itse aiheutti tämän. Jos vittuilee aikuisille ei voi odottaa takaisin muutakuin vittuilua.

[/quote]

Olet hullu. Sä aloitit vittuilun ja jatkat sitä edelleen! Onko lääkitys ihan kohdallaan??

[/quote] En aloittanut. Ap sen aloitti.

Vierailija
129/161 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 15:32"][quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 15:29"]

Minä näin ap:n viesteissä pelkkää vittuilua ja takaisin vittuilua. Sitä oli puolin ja toisin.

[/quote]

[/quote] Haukutte. Kertokaa nyt mikä käytöksessä oli vikana ja miksi ap ei mielestänne tehnyt mitään väärää.

Vierailija
130/161 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 15:25"][quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 15:24"]Jos ap lukee näitä viestejä ruudun takana, nuo haukkumiset tulevat olemaan erittäin vahingollisia.

Ajatelkaa nyt miltä hänestä tuntuu... Tuler hyvissä aikeissa neuvoa kysymään, aikuinen hyökkää kimppuun ja koossa on 5 sivua haukkumisviestejä. Ihan kamalaa. Missä ylläpito on? Tästä pitää oikeasti ilmoittaa nettipoliisille.

[/quote] Ap itse aiheutti tämän. Jos vittuilee aikuisille ei voi odottaa takaisin muutakuin vittuilua.

[/quote]

Jos vittuilee toisille nuorille, ei voi odottaa takaisin muuta kuin vittuilua, aikuisilta taas odottaisin sen verran kypsää käytöstä etteivät he lähde mukaan vittuiluun.

Vierailija
131/161 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 15:32"][quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 15:29"][quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 15:24"][quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 15:18"][quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 15:14"][quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 15:13"][quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 15:10"]Ap, älä välitä :) Mä symppaan sua. Pää pystyyn, ei kaikki aikuiset ole noin idiootteja :)

T. se 18v

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kyllä, sinä haukuit häntä pikkuvanhaksi besserwisseriksi, mielestäni aiheettomasti. Itse taidat olla vain vanha besserwisser. Sen jälkeen oletkin hyökännyt kaikkien kimppuun "mulle ei vittuilla"-asenteella kuin raivotautinen koira.

Vinkki: vittuilu sinulle vähenisi, jos et olisi aggressiivinen ja ilkeä.

[/quote] En ole misaään viesteissä ollut agressiivinen enkä edes käyttänyt huutomerkkejä. Te tulette agressiivisiksi viesteistäni, mielestäni aiheettomasti.

Vierailija
132/161 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 15:32"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 15:26"][quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 15:23"]

Joo, ne nauraa sulle kun teet vinkkauksen siitä kun aikuiset vastaavat lapsen näsäviisasteluun.

[/quote]

Ap ei edelleenkään ole missään vaiheessa näsäviisastellut tai käyttäytynyt asiattomasti. Sen tajuaa kuka tahansa normaali ihminen, joka ei ole yhtä vajaaälyinen, herkkänahkainen ja kirjoitustaidoton pikku paska kuin sinä.

[/quote] Kyllä ap näsäviisasteli, usko tai älä. Miksi olen pikku paska? Millä perusteella kirjoitustaidoton? Huomaatko, itsekään et keksi muuta kuib haukkumista ja kuvittelet sen olevan hyvä argumentti. Valitat "haukkumisesta" vaikka haukut itsekin.

[/quote]

Ap ei näsäviisastellut "usko tai älä". Olet pikku paska sen perusteella, miten kohtelet tuntematonta lasta. Olet kirjoitustaidoton sen perusteella, miten yhden kirjoitusvirheen korjaaminen saa sinut näin raivotautiseksi, vaikka korjaus tapahtui aiheesta (koska sinä HAUKUIT, etkä moittinut!)

Sinun keskustelutyyliäsi lainaten: "Niin, miten minä muka pidän tuota hyvänä argumentointina, minähän vain yritin puhua sinun kielelläsi niin että varmasti ymmärtäisit mitä tarkoitan! Ei se ole haukkumista, vaan se on moittimista. Minulla on oikeus koska sinä olet vajaaälyinen, mankuva ja inisevä isovauva besserwisser!"

Vierailija
133/161 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 15:35"][quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 15:25"][quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 15:24"]Jos ap lukee näitä viestejä ruudun takana, nuo haukkumiset tulevat olemaan erittäin vahingollisia.

[/quote]

Jos vittuilee toisille nuorille, ei voi odottaa takaisin muuta kuin vittuilua, aikuisilta taas odottaisin sen verran kypsää käytöstä etteivät he lähde mukaan vittuiluun.

[/quote] En aloittanut tätä. Vittuunnuin siitä kun ap vittuili muille.

Vierailija
134/161 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hävettää kun aikuiset kehtaavat haukkua lapsia...

Vierailija
135/161 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 15:34"][quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 15:32"][quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 15:29"]

[/quote]

[/quote] Haukutte. Kertokaa nyt mikä käytöksessä oli vikana ja miksi ap ei mielestänne tehnyt mitään väärää.

[/quote]

Sinä epäilit häntä trolliksi, koska kirjoittaa liian hyvin. Ap vastasi ettei ole, ja näpäytti sinua kirjoitusvirheestä, mikä oli ironisella tavalla hauskaa. Sen jälkeen lähetit kymmeniä viestejä, joissa haukuit häntä ja pidit hänen käytöstään jostain syystä provosoivana. Huomionarvoista on myös, että ap saattaa olla 12-vuotias lapsi, mikä asettaa kielenkäyttösi erityisen ikävään valoon.

Vierailija
136/161 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 15:34"][quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 15:32"][quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 15:29"]

[/quote]

[/quote]

Okei, trolli olet, tai teini tai vammanen. Veikkaan vammaista teinitrollia.

Vierailija
137/161 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 15:37"][quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 15:32"]

[/quote]

[/quote]

Ap ei näsäviisastellut "usko tai älä". Olet pikku paska sen perusteella, miten kohtelet tuntematonta lasta. Olet kirjoitustaidoton sen perusteella, miten yhden kirjoitusvirheen korjaaminen saa sinut näin raivotautiseksi, vaikka korjaus tapahtui aiheesta (koska sinä HAUKUIT, etkä moittinut!)

Sinun keskustelutyyliäsi lainaten: "Niin, miten minä muka pidän tuota hyvänä argumentointina, minähän vain yritin puhua sinun kielelläsi niin että varmasti ymmärtäisit mitä tarkoitan! Ei se ole haukkumista, vaan se on moittimista. Minulla on oikeus koska sinä olet vajaaälyinen, mankuva ja inisevä isovauva besserwisser!"

[/quote]

Peesi!

Vierailija
138/161 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 15:37"][quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 15:32"]

[/quote]

[/quote]

[/quote] Se että suuttuu toisen kirjoitusvirheen huomauttamisesta ei tee kirjoitustaidottomaksi :D Miksi lapsi saa käyttäytyä aikuista kohtaan miten haluaa mutta aikuinen ei saa sanoa mitään?

Vierailija
139/161 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minä en aloittanut, ap aloitti, minussa ei ole mitään vikaa, minä moitin ja te hyökkäsitte ja muistakaakin, että ap on näsäviisas kakara!!!"

:D

Oliskos jollakulla poppareita? Ja tolle raivotautiselle vois tarjota vauhdikkaan luodin.

Vierailija
140/161 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 15:39"][quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 15:34"][quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 15:32"][quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 15:29"]

[/quote]

[/quote]

Sinä epäilit häntä trolliksi, koska kirjoittaa liian hyvin. Ap vastasi ettei ole, ja näpäytti sinua kirjoitusvirheestä, mikä oli ironisella tavalla hauskaa. Sen jälkeen lähetit kymmeniä viestejä, joissa haukuit häntä ja pidit hänen käytöstään jostain syystä provosoivana. Huomionarvoista on myös, että ap saattaa olla 12-vuotias lapsi, mikä asettaa kielenkäyttösi erityisen ikävään valoon.

[/quote] En ollut se jonka kirjoitusvirhettä ap korjasi. Näin sen viestin ja muita ap:n näsäviisasteluviestejä ja annoin samalla mitalla takaisin.

Ketju on lukittu.