Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokoomus pilaa oman maineensa

Vierailija
08.09.2014 |

Tällä kertaa kunnostautui kokoomuksen kansanedustaja Elina Lepomäki Hesarissa ( en saa linkitettyä) seuraavilla teeseillään;

Ansiosidonnainen työttömyystuki ainoastaan passivoi, siksi sen kestoa tulisi lyhentää. Kuntapalvelut tulisi avata yksityiselle kilpailulle. En nyt kopio tähän kaikkea, perussanoma oli selvä;

Jätetään pois kyydistä ne, jotka eivät pärjää omasta syystään tai yhteiskunnan rakenteellisten muutosten johdosta. 

Kokoomus sai aikaan sen, että Suomessa on siirrytty suorasta tuloverotuksesta välillisiin veroihin. Välillisiä veroja me kaikki maksamme yhtä paljon, kaikkein pienituloisimmasta kaikkein rikkaimpaan. Nyt ollaan hakemassa vielä kovempaa politiikkaa, jossa jalkoihin jää suurin osa Suomen kansasta, keskituloiset siis mukaanlukien. 

Mitä olet mieltä sinä esim.Nokialta tai vastaavasta poispotkittu keskituloinen, joka et kovista yrityksistäsi huolimatta ole saanut uutta työtä? Työllistyisitkö paremmin, jos ansiosidonaisen maksuaikaa lyhennettäisiin?

Minä olen saanut tarpeekseni kokoomuksesta. Minä olen saanut tarpeekseni EU:sta, jota tämä porukka niin nöyrästi tottelee.

Minun ääneni menee ensi vaaleissa ihan toiselle puolueelle. Jatkakaa vain oksanne sahaamista.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmät arvot ovat muodissa, näkeehän sen áv:llakin. Solidaarisuus on kuopattu jo kauan sitten. Minä, minä, mulle on pop!

Vierailija
2/5 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomus haluaa nälkäkuoleman köyhille, että jäljelle jäisi vain eliittikansaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten yksinkertainen kansa laitetaan kadehtimaan toistensa SOSIAALItukia, etteivät ymmärtäisi kadehtia upporikkaita ja heitä joilla menee todella hyvin?

Vierailija
4/5 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistavinta on se, miten kokoomus sanoutui Lepomäen suulla irti pienyrittäjistä ja nimesi heidät demarien joukkoon. Kyllä kannattaa kampaajat ja muut äänestää sitä trendikästä kokoomusta!

Vierailija
5/5 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 16:34"]Kokoomus haluaa nälkäkuoleman köyhille, että jäljelle jäisi vain eliittikansaa.
[/quote]

Ei kun nämä Lepomäet haluavat orjia, joita hyväksikäyttää. Se on sitä vapautta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi