Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rippilahja pojalle (ei rahaa)

Vierailija
08.08.2014 |

Tuli kutsu serkkupojan rippijuhliin ja poika on siis 15-vuotias kuten ripille päästessä tavataan olla. Raha olisi helpoin lahja, ja sitähän nuoret yleensä haluavat, mutta olen opiskelija eikä ole varaa käyttää lahjaan kuin max. parikymppiä ja se olisi rahalahjana liian pieni. Mitähän sitä näin pienellä budjetilla voi lahjaksi viedä? 

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kaipa sitä vien sitten sen 20 euroa kirjekuoressa kera onnentoivotusten.

Vierailija
22/24 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

20e on hyvä summa. Jos juhlat on isot voi saada paljonkin rahaa...itse sain aikoinani yhteensä 70 rahaa ja olin tyytyväinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 15:27"]

Mene kristilliseen kirjakauppaan. Siellä on paljon lahjatavaroita, jotka maksavat alle parikymppiä. Rippijuhla on uskonnollinen juhla. Koska poika on nähtävästi rippikoulun päätteeksi halunnut mennä ripille ja pitää sen kunniaksi rippijuhlan, hän odottanee jotain uskontoon liittyvää lahjaa.

[/quote]

Niinhän sitä voisi ajatella, mutta useimmat menevät ripille vain, koska haluavat lahjoja ja koska vanhemmat ovat tapakristittyinä kastaneet lapsen ja valinneet lahja-automaattikummit lapsilleen. Oikeasti uskovaiset perheet sitten asia erikseen. Onnesi meidän lapsia ei ole kastettu, joten ei tarvitse kenenkään vähistä rahoistaan alkaa lapsiamme lahjoa mistään niin turhasta kuin konfirmaatio.

Vierailija
24/24 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leffaliput ja ruusu!!

T. Teini

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme