Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffikumppani "katosi" heti sen jälkeen kun sai..

Vierailija
08.08.2014 |

Olen viestitellyt nettipalstan kautta kuukauden verran. Tavattiin; syötiin, juotiin ja harrastettiin oraaliseksiä mutta pidemmälle en halunnut vielä ekana iltana edetä koska ei tuntunut siltä. Mies on viestitellyt kokoajan joka päivä ja mielellään pitkiäkin keskusteluja. Kun viimeksi sitten edettiin yhdyntään, miehestä ei ole tuon jälkeen kuulunut pihaustakaan..Oliko se seksi niin huonoa vai pilluako se vain haki? Puhui kyllä ensi kerrasta heti seksin jälkeen...toisaalta ei tässä ole vielä aikaa kulunut kuin päivä, mutta ennen olisi laittanut viestiä illallla ja aamulla.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin kuvottava tuo nykyinen deittimaailma, teennäistä säätämistä ja testausta. Ihmisten pyörittämistä.

Vierailija
2/29 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin arvioida sua panokokemuksena, niin saadaan selville miksi mies katosi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 10:55"]

Ap taitaa olla hieman naivi, kun ei ymmärrä noiden deittisivustojen perusjuttuja. Siellä ihmisillä on yleensä monia samanaikaisia viritelmiä käynnissä. Eli jos yhden kanssa ei toimi, ei se maailma siihen kaadu. Uutta matoa koukkuun. Lisäksi ap ei vaikuta edes järin kiinnostuneelta ko. kaverista. Onko tässä nyt kyse vain siitä, että jätetyksi tuleminen on liian iso kolhu? Ap haluaa itse olla jättäjä?

[/quote]

Kyllä mä sen ymmärrän. Kysyinkin mieheltä onko se löytänyt muita kiinnostavia ja onko myös muilla sivustoilla. Kertoi että on muitakin naisia mutta minä asun kaikista lähimpänä. Autolla menee noin 10-15min kun taas muut asuvat noin tunnin ajomatkan päässä. Minäkin kerroin omastani. Jätetyksi tuleminen ei maailmaa kaada, enkä saa tyydytystä ollessani jättäjä :D Eikö kukaan oikeasti ymmärrä että vaikka seksi ei kiinnosta niin ystävyys kyllä. Olen ihan uudessa kaupungissa, kaukana kotoa eikä mulla ole vielä ystäviä.

Vierailija
4/29 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 10:57"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 10:43"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 10:34"]

Siis kyselin tossa miten yleisesti ottaen miehet ajattelee. Voiko yhden panon jälkeen olla pelkkää ystävyyttä? Onko liian paha paikka miehelle jos sanon että tahdonkin vain ystävyyttä vaikka ensin sanoin että seksiäkin? ap

[/quote]

Miksi ihmeessä haluat roikuttaa jotain miestä lieassa? Tarvitko jonkun hovin? "Tässä on mun poikakaveri ja nuo muut ovat vain kavereita" Kuuntelevat tylsiä juttujani, tekevät palveluksia minulle, kun tarvitsen jotain.. " jne. jne.  On sulla mahtavat luulot itsestäsi.

[/quote]

eikö naisella saa olla miespuolisia kavereita?? Mulla ei ole vielä ollenkaan kavereita täällä, ja jos muuten nappaa niin miksi ei voisi olla kaveruutta? 

[/quote]

Voi olla miespuolisia kavereita, mutta tuskin sitä kiinnostaa sun pinkit my little ponyt. Vai ajattelitko leikkiä bratzeillä sen kanssa?

Vierailija
5/29 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ihana hra47..josta tännekun kerroin.luulin että hän on se mitä etsin...toisin kävi..löysin miehen jonka kanssa syntyi syvenoää keskustelua mies jonka viestit oli muuta kun "suukkoja".

Oli kurjaa kertoa miehelke että haluan olla vain ystävä kun hän halusi muutakin!

Ha

Vierailija
6/29 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä se mies on nähnyt siitä asti painajaisia AP:n lentoliskon vittuhuulista.

Vierailija
7/29 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla miespuolisia kavereita, mutta ei niitten kanssa sitten kannata harrastaa seksiä.

Vierailija
8/29 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tutulta. Suomi 24?

Kokemusta on...ja pari tyyppiä jallitinkin jolloin sain selville että vain pillunperässä.

Vierailija
9/29 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kulunut PÄIVÄ ja alat jo hätäillä. Kaikenlaista... Jos ei viikon päästä ole ottanut yhteyttä niin sitten kannattaa alkaa tuota miettiä, eipä juuri ennen.

Vierailija
10/29 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko sai mitä halusi tai sitten ei ollut tyytyväinen seksiin kanssasi... :/

Vierailija
11/29 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se haki vain pillua, niin kaipa tuo haluaisi hakea toisen ja kolmannenkin kerran.

Eli seksi oli tod näk huonoa.

Vierailija
12/29 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 10:10"]

Siis kulunut PÄIVÄ ja alat jo hätäillä. Kaikenlaista... Jos ei viikon päästä ole ottanut yhteyttä niin sitten kannattaa alkaa tuota miettiä, eipä juuri ennen.

[/quote]

no en mä vielä hätäile mutta ihmettelen kun niin aktiivinen yhteydenpitäjä on hiljaa, minä siis laitoin hänelle viestin eilen päivällä mutta ei ole vastannut mitään. Olenpa vielä sanonut etten hae mitään vakavaa, joko pelkkää seksiä tai sitten seksiä ja ystävyyttä, en ole valmis seurusteluun.

Vierailija
13/29 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 10:14"][quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 10:10"]

[/quote]

no en mä vielä hätäile mutta ihmettelen kun niin aktiivinen yhteydenpitäjä on hiljaa, minä siis laitoin hänelle viestin eilen päivällä mutta ei ole vastannut mitään. Olenpa vielä sanonut etten hae mitään vakavaa, joko pelkkää seksiä tai sitten seksiä ja ystävyyttä, en ole valmis seurusteluun.

[/quote]

Tuttu kuvio. Oliko suomi24¿

Vierailija
14/29 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut miehissä (lähes kaikissa) sellaisen piirteen, että liehittelevät tosiaan innoissaan, kunnes saavat. Sitten kun ovat ns. kylläisiä, eivät koe tarvetta moiselle liehittelylle, hetkeen. Kunnes sitten taas alkaa panettaa, sitten tuleekin taas viestejä. Eli vaikka kuinka tuli viestejä ennen, niitä ei sitten heti seksin jälkeen tulekaan kun on niin sanotusti "vatsa täynnä". Eli luulisin, että se mies sieltä taas palailee linjoille.

Tämä on harmillista meidän naisten kannalta, minä ainakin kaipaisin niitä viestejä ihan yhtä lailla myös sen seksin jälkeen!

Vierailija
15/29 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ollut suomi24, ap. 

Vierailija
16/29 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei tärkeintä on se, että olet itse selvillä vesillä siitä, mitä itse haluat. Jos miehestä ei kuulu mitään, niin anna olla.  Teet itsestäsi vieläkin hölmömmän, jos alat pommittamaan yhteydenotoilla.

Vierailija
17/29 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli oikein mukava mutta en tuntenut yhtään mitään kipinää tai muutakaan suudellessa/naidessa. Ei nappaa seksi enään. Onko ihan tyhmää ehdottaa kaveruutta niin että oikeasti tapailtais joskus kahvilan tai vaikka uimarannan merkeissä?? Haluisin olla hänen kaveri. Aluksi kerroin etsiväni joko pelkkää ystävyyttä, tai seksiä ja ystävyyttä. Ekana iltana parin tunnin jälkeen mies kysyi miltä musta tuntuu, haluisinko seksiäkin hänen kanssaan ja vastasin myöntävästi. Jos nyt perun seksin, onko liian kova kolaus vaikka mies muuten voisi olla vain kaveri? Vai haluaako mies edes olla vain kaveri varsinkin jos on jo harrastettu seksiä? AP

Vierailija
18/29 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 10:20"]

Olen huomannut miehissä (lähes kaikissa) sellaisen piirteen, että liehittelevät tosiaan innoissaan, kunnes saavat. Sitten kun ovat ns. kylläisiä, eivät koe tarvetta moiselle liehittelylle, hetkeen. Kunnes sitten taas alkaa panettaa, sitten tuleekin taas viestejä. Eli vaikka kuinka tuli viestejä ennen, niitä ei sitten heti seksin jälkeen tulekaan kun on niin sanotusti "vatsa täynnä". Eli luulisin, että se mies sieltä taas palailee linjoille.

Tämä on harmillista meidän naisten kannalta, minä ainakin kaipaisin niitä viestejä ihan yhtä lailla myös sen seksin jälkeen!

[/quote]

Näin. Sillä aikaa kun on hiljaista, jahtaavat taas uutta naista ja kun siltä saatu niin voi laittaa viestiä taas sille jollekin aiemmalle naiselle...

Vierailija
19/29 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, miksi jaksat murehtia sitä ettei miehestä kuulu, jos et itsekään ole hänestä kiinnostunut?

Vierailija
20/29 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 10:29"]

Mies oli oikein mukava mutta en tuntenut yhtään mitään kipinää tai muutakaan suudellessa/naidessa. Ei nappaa seksi enään. Onko ihan tyhmää ehdottaa kaveruutta niin että oikeasti tapailtais joskus kahvilan tai vaikka uimarannan merkeissä?? Haluisin olla hänen kaveri. Aluksi kerroin etsiväni joko pelkkää ystävyyttä, tai seksiä ja ystävyyttä. Ekana iltana parin tunnin jälkeen mies kysyi miltä musta tuntuu, haluisinko seksiäkin hänen kanssaan ja vastasin myöntävästi. Jos nyt perun seksin, onko liian kova kolaus vaikka mies muuten voisi olla vain kaveri? Vai haluaako mies edes olla vain kaveri varsinkin jos on jo harrastettu seksiä? AP

[/quote]

Jos sanot miehelle, että ollaan kavereita, se häipyy satavarmasti. Seksi on sijalla yksi. Sen vuoksi miehet ovat noilla treffipalstoilla. Miehet harvemmin etsivät sieltä pelkkiä kavereita. Jos sanot että ollaan "vaan kavereita", mies ymmärtää sen niin, ettet ole hänestä kinnostunut, ts. se on tyypillinen tapa torjua/lopettaa suhde.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän