Treffikumppani "katosi" heti sen jälkeen kun sai..
Olen viestitellyt nettipalstan kautta kuukauden verran. Tavattiin; syötiin, juotiin ja harrastettiin oraaliseksiä mutta pidemmälle en halunnut vielä ekana iltana edetä koska ei tuntunut siltä. Mies on viestitellyt kokoajan joka päivä ja mielellään pitkiäkin keskusteluja. Kun viimeksi sitten edettiin yhdyntään, miehestä ei ole tuon jälkeen kuulunut pihaustakaan..Oliko se seksi niin huonoa vai pilluako se vain haki? Puhui kyllä ensi kerrasta heti seksin jälkeen...toisaalta ei tässä ole vielä aikaa kulunut kuin päivä, mutta ennen olisi laittanut viestiä illallla ja aamulla.
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 10:34"]
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 10:29"]
Mies oli oikein mukava mutta en tuntenut yhtään mitään kipinää tai muutakaan suudellessa/naidessa. Ei nappaa seksi enään. Onko ihan tyhmää ehdottaa kaveruutta niin että oikeasti tapailtais joskus kahvilan tai vaikka uimarannan merkeissä?? Haluisin olla hänen kaveri. Aluksi kerroin etsiväni joko pelkkää ystävyyttä, tai seksiä ja ystävyyttä. Ekana iltana parin tunnin jälkeen mies kysyi miltä musta tuntuu, haluisinko seksiäkin hänen kanssaan ja vastasin myöntävästi. Jos nyt perun seksin, onko liian kova kolaus vaikka mies muuten voisi olla vain kaveri? Vai haluaako mies edes olla vain kaveri varsinkin jos on jo harrastettu seksiä? AP
[/quote]
Jos sanot miehelle, että ollaan kavereita, se häipyy satavarmasti. Seksi on sijalla yksi. Sen vuoksi miehet ovat noilla treffipalstoilla. Miehet harvemmin etsivät sieltä pelkkiä kavereita. Jos sanot että ollaan "vaan kavereita", mies ymmärtää sen niin, ettet ole hänestä kinnostunut, ts. se on tyypillinen tapa torjua/lopettaa suhde.
[/quote]
Niinpä. Harmillista, ajattelin saavani ystävän :/ Mulla on toinenkin suhde joka alkoi netistä ekaksi pelkällä ystävyydellä ja meillä on ns. kipinää seksissä. Tuo uusi mies ei tuntunut yhtään niin hyvältä. En sano etteikö olisi hyvä sängyssä mutta ei vain kemiat ainakaan mun puolelta natsannut niin. Kaveriksi kyllä kelpaisi oikein hyvin :) ap
Siis kyselin tossa miten yleisesti ottaen miehet ajattelee. Voiko yhden panon jälkeen olla pelkkää ystävyyttä? Onko liian paha paikka miehelle jos sanon että tahdonkin vain ystävyyttä vaikka ensin sanoin että seksiäkin? ap
[/quote]
Miksi ihmeessä haluat roikuttaa jotain miestä lieassa? Tarvitko jonkun hovin? "Tässä on mun poikakaveri ja nuo muut ovat vain kavereita" Kuuntelevat tylsiä juttujani, tekevät palveluksia minulle, kun tarvitsen jotain.. " jne. jne. On sulla mahtavat luulot itsestäsi.
Siis kyselin tossa miten yleisesti ottaen miehet ajattelee. Voiko yhden panon jälkeen olla pelkkää ystävyyttä? Onko liian paha paikka miehelle jos sanon että tahdonkin vain ystävyyttä vaikka ensin sanoin että seksiäkin? ap
[/quote]
No yleisesti ottaen miehiä ei kauheasti kiinnosta ystävyys random- naisten kanssa. Ei se ole mikään paha paikka, mies vain siirtyy seuraavaan- siis jos kerran molemmat halusitte suhteesta vain seksiä, ja nyt seksiä ei ole sinun puoleltasi enää luvassa, niin YLEENSÄ miestä ei siinä vaiheessa enää kiinnosta. Eri juttu jos tämä ystävyys olisi alkanut kuten muutkin ystävyydet. Ja kannattaa miettiä, onko teillä sen seksin lisäksi mitään yhteistä. Monet miehet nyt on sellaisia, että ovat kiinnostuneita niin kauan kuin sitä seksiä on tarjolla ja sitten kiinnostus loppuu.
Ehkä sitä mietityttää. En kyllä usko että tuo suhde kovin kauan enää jatkuu.
Ap taitaa olla hieman naivi, kun ei ymmärrä noiden deittisivustojen perusjuttuja. Siellä ihmisillä on yleensä monia samanaikaisia viritelmiä käynnissä. Eli jos yhden kanssa ei toimi, ei se maailma siihen kaadu. Uutta matoa koukkuun. Lisäksi ap ei vaikuta edes järin kiinnostuneelta ko. kaverista. Onko tässä nyt kyse vain siitä, että jätetyksi tuleminen on liian iso kolhu? Ap haluaa itse olla jättäjä?
Unohda. Jos et itsekään halua muuta kuin kaveruutta, niin anna olla. Ei se mies sun ystäväksi halua. Jos ei seksi ollut kummoista, niin tuskin kuulet siitä enää. Joka tapauksessa se on nyt miehestä kiinni, ottaako yhteyttä vai ei. Älä laita lisää viestejä.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 10:43"]
[/quote]
Miksi ihmeessä haluat roikuttaa jotain miestä lieassa? Tarvitko jonkun hovin? "Tässä on mun poikakaveri ja nuo muut ovat vain kavereita" Kuuntelevat tylsiä juttujani, tekevät palveluksia minulle, kun tarvitsen jotain.. " jne. jne. On sulla mahtavat luulot itsestäsi.
[/quote]
eikö naisella saa olla miespuolisia kavereita?? Mulla ei ole vielä ollenkaan kavereita täällä, ja jos muuten nappaa niin miksi ei voisi olla kaveruutta?