Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selvä enemmistö suomalaisista kannattaa koronapassia

Vierailija
28.07.2021 |

"Elinkeinoelämän keskusliitto EK:n Taloustutkimuksella teettämän kyselyn mukaan 63 prosenttia suomalaisista on sitä mieltä, että Suomessa pitäisi ottaa käyttöön koronapassi. Koronapassia edellytettäisiin esimerkiksi isompiin tapahtumiin pääsemiseksi."

https://www.verkkouutiset.fi/selva-enemmisto-kannattaa-koronapassia/

Tämä on hieno uutinen, usko suomalaisiin palasi

Kommentit (239)

Vierailija
181/239 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvä enemmistä on sitten todella tyhmiä. Ei voi muuta sanoa.

Virushan on laimentumassa ja pian voi alkaa muutenkin elää normaalisti.

Kaikki tieteellinen tutkimus tosin viittaa päinvastaiseen mitä väität. Mutta oikeassa olet siinä, että valtaosa ihmisistä on sangen yksinkertaisia.

Lähde sun tutkimuksillesi?

Suomen johtavat lääkärit ovat jo useaan kertaan sanoneet, että virus nykyisin muistuttaa kevätflunssaa.

Ja reaalielämäkin puoltaa tätä näkemystä, sillä sairaalassa ei ole enää paljon ketään.

Voit googlata esim scientific consensus COVID-19 tai jotain muuta.

Ja aika paksuja väität "Suomen johtavista lääkäreistä". Kyllä nimenomaan nyt lääkärit ovat kautta linjan heränneet esimerkiksi siihen, että LC on kasvava ja hälyttävä ongelma.

Kyllä Nohynek ja Järvinen ovat johtavissa asemissa. Voit vaikka heti tarkistaa. Sekä etsiä heidän viime aikaiset lausuntonsa.

Kummatkin ovat ottaneet kantaa long covid oireiluun ja siihen, että se on vakava asia.

Aivopestyjä pelotellaan loooooong covidilla kun ei muuta keksitä rokottamattomille.

Rokotettujen haittaoireille on jo keksitty  taas uusi variantti sille selitykseksi. Tällä hetkellä se on delta-variantti.

Kumma että pystytään mukamas löytämään variantteja kun ei ole löydetty edes alkuperäistä Wuhanin virusa. Jenkkimiljonääri tarjosi 5 miljoonaa dollaria sille joka kykenee sen eristämään , kukaan ei ole tähän mennessä ilmoittautunut!

Vierailija
182/239 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka itsekkäitä koronapassia vastustavat ihmiset voivat olla? Tällä keinolla tapahtumia ja konsertteja voitaisiin taas järjestää, teattereihin ja harrastuksiin pääsisi, muuten joudutaan taas rajoittamaan kokoontumisia pieniin ryhmiin, eikä tästä piinasta päästä ikinä. Monen toimeentulo kärsii edelleen ilman passia.

Jos ei halua sitä rokotusta ottaa, se on ihan fine, mutta älkää estäkö niitä, jotka ovat sen ottaneet ja haluavat keskenään kokoontua. Onhan se nyt ihan fakta, että rokottamattomilla on isompi riski sairastua ja levittää sitä kuin kuin jos rokotetut ja testatut kokoontuvat keskenään.

Epäilen silti, että tässä maassa joku lakipykälän momentti taas kaivetaan esiin ja tulkitaan niin, että ei voida passia tehdä, ettei vaan yhdellekään tulisi paha mieli.

Tärkeintähän ei meillä ole järjen käyttö eikä yleinen etu, vaan se, että jos vain joku lakipykälä jostain naftaliinista suurennuslasilla löytyy, niin tärkeintä on sitä noudattaa, vaikka se olisi kaiken tolkun vastaista.

Ei ole kyse pahasta mielestä, vaan itsemääräämisoikeudesta omaan kehoon. Sen yli ei voi kävellä vain siksi, että yritetään leimata noin perustavanlaatuisesta oikeudesta kiinnipitäviä "itsekkäiksi".

Ja kukaan ei ole poistamasta itsemääräämisoikeutta omaan kehoosi. Teet niinkuin haluat jatkossakin.

Mutta sinunlaisiasi ihmisiä ei kaivata julkisiin kokoontumisiin, koska selkeästi omalla käyttäytymiselläsi olet riski muille. Ja tähän loppuu sinun määrittämäsi itsemääräämisoikeutesi. Jos olet riskitekijä muille, niin sitten olet... ja pääsy tällöin evätty varsin hyvästä syystä.

Kova on sinulla luotto noihin koronarokotteisiin, eivätkö ne toimikaan vai miksi pelkäät kuollaksesi rokottamattomia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/239 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko joku koronpassia kannattava nyt täällä kertoa minulle, että miksi kannatat tätä? En ymmärrä miksi esim. minä rokotettuna kannattaisin tätä? Mitä hyötyä minulle on kannattaa tätä koronpassia kun minulla on jo se rokote?

Vierailija
184/239 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin pitäisi varmaan saada niitä rokoteaikoja.

Olen odottanut omaa aikaani kesäkuun alusta asti. Tuolloin Turussa pystyivät kaikenikäiset ilmoittautumaan rokotusjonoon, josta sitten pitäisi tulla automaattisesti aika. Ei ole kuulunut. Kaikessa hiljaisuudessa olikin avattu myös nettiajanvaraus, josta sitten lopulta varasin itselleni ajan: Ensimmäinen vapaa aika elokuussa, joka ei itselleni sopinut koska olen tuolloin leikkauksessa. Seuraava vapaa aika lokakuun lopussa. Otin sitten sen. Just.

Oletko tietoinen että EU:n 27 maassa on jo 20 000 rokotteisiin kuollutta, ja yli 2 miljoonaa vakavaa haittaa? Juuri Skotlannissa kuoli 5522 ihmistä 28 vrk:n sisällä rokotuksesta, suurin osa nuoria joihin korona ei vaikuta mitään, jopa 99,9% selviää, ja yli 70-vuotiaistakin selviää 99,8%.

USA:ssa rokotteisiin on kuollut n. 50 000 ihmistä yhden tilaston mukaan, siellä on useita tilastoja. Suomessa kuolee nuoria, juuri kuoli 36-vuotias nainen toisen pistoksen jälkeen, oli täällä sekä suomi24-palstalla. Oletko katsonut Fimean haittatilastoja rokotteista, ja kuolemista. Siellä on 8000 vakavaa haittaa ja kuolemaa odottamassa käsittelyä.

Vierailija
185/239 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bill Gates,Klaus yms valtaeliitti nauraa kuinka tyhmiä ihmiset on,helposti vedetettävissä, suurin osa oikean haluamalla haluaa että "isoveli valvoo" ja tykkäävät siitä että kohta ei enää ole yksityisyyttä edes rahojen käyttöön.

Ei hemme kun ihmiset on tyhmiä! Ei kyseenalaisteta mitään mitä poliitikot ja päättäjät yms tahot sanoo,teuraalle vaan!

Järkyttävää katsoa videoita joissa rokotetut kaatuvat ja kannetaan paareilla tajuttomina ambulanssiin, ja ihmiset vain tyytyväisinä odottavat omaa vuoroaan, mikään herätyskello ei soi, ei mikään!

Skotlannissa kuoli 28 vuorokaudessa 5522 ihmistä koronarokotteeseen. Samaa tapahtuu ympäri maailman. Muualla niistä sentään uutisoidaankin, mutta ei Suomessa. Agenda2030 ajava Salminen kehottaa ihmisiä menemään piikille. Jos ei tiedä tuon NWO:ta ajavan asioista, kannattaa tutustua. Yksi agenda on saada maailman väkimäärä murto-osaan nykyisestä. Kuuluu WEF:n alaisiin tavoitteisiin, jossa myös Schwab, Gates, Fauci ja muut rikolliset puuhaavat.

Vierailija
186/239 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko joku koronpassia kannattava nyt täällä kertoa minulle, että miksi kannatat tätä? En ymmärrä miksi esim. minä rokotettuna kannattaisin tätä? Mitä hyötyä minulle on kannattaa tätä koronpassia kun minulla on jo se rokote?

JOS koronapassi nyt tulisi, niin sitten sinä saisit mm mennä yökerhoon, ryhmäliikuntaharrastuksiin ja  erilaisiin tapahtumiin,joita toistaiseksi ei rajoitusten vuoksi järjestetä. Ts paikat, jotka nyt ovat kiinni, avattaisiin sinua ja muita koronapassillisia varten. Ilman koronapassia näihin ei olisi asiaa. 

Vierailija
187/239 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On vain yksi kysymys:

Hankitko rokotuspassin tai maksatko itse koronahoidot ja heidän joihin olet taudin tartuttanut yksityisellä, omaan piikkiin?

Ymmärräthän, että rokotus ei estä sinua saamasta tartuntaa eikä levittämästä sitä eteenpäin?

Kaikki tietävät tämän kyllä. Se, että tartuttaako rokotettu vähemmän on sen sijaan vielä epäselvää, mutta tutkijoiden perusoletus se on tässä vaiheessa. Israelissa tehtyjen tutkimusten mukaan ilman rajoituksia, maskeja tms rokotetuilla r0-luku rokotetuilla on (deltan suhteen) noin 1 ja rokottamattomilla 4-5. Silläkin on merkitystä, sillä tartuttavuuslukua painamalla alle yhden, epidemia tukahtuu ajan kanssa.

No minä rokottamaton elän kyllä niin varovaisesti, että minun tartuttavuuslukuni on pyöreä 0.

Se on hyvä ja kiitos sinulle siitä. Valitettavasti kaikki eivät toimi kuten sinä, kuten olemme esimerkiksi jalkapallokisoista, Hangon Regatasta sun muista nähneet. Jos kaikki toimisivat kuten sinä, meillä ei varmaan olisikaan tätä tilannetta nyt. Tosin on ihan mahdollista, että oman osansa soppaan tuovat kerran rokotetut, jotka eivät ymmärrä että heidän suojansa deltaa vastaan on vain n.30 % luokkaa eli ei sillä vielä hirveästi kannattaisi juhlia.

Niin, minun rokotettu tuttavani kiertää nykyään kaikki mahdolliset tapahtumat ympäri Suomea, ja väittää kivenkovaan, että virallinen suositus on nykyään, että maskeja EI pidä enää käyttää missään tilanteessa.

Tolloja on kaikenlaisia.

No maskit ei suojaa viruksista, että siinä mielessä niistä ei ole mitään hyötyä, mutta haittoja on paljonkin. Hapenpuute, suurentunut riski keuhkokuumeelle ja muille keuhkotulehduksille. CDC tosin suosittaa maskin käyttöä rokotetuille, koska he levittävät virusta ympäristöönsä. Rokote saa aikaan että ihminen on täynnä piikkiproteiinia. EIKÄ SE OLE MIKÄÄN HYVÄ JUTTU.

Vierailija
188/239 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JOS koronapassi nyt tulisi, niin sitten sinä saisit mm mennä yökerhoon, ryhmäliikuntaharrastuksiin ja  erilaisiin tapahtumiin,joita toistaiseksi ei rajoitusten vuoksi järjestetä. Ts paikat, jotka nyt ovat kiinni, avattaisiin sinua ja muita koronapassillisia varten. Ilman koronapassia näihin ei olisi asiaa. 

Täsmennän vielä, että en ole rokotepassin kannattaja, mutta ei mua erityisemmin haittaakaan, jos koronapssi vaadittaisiin em paikkoihin. En nimittäin käy noissa paikoissa muutenkaan. 

Vierailija
189/239 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä virus leviääkin helpommin, kun ihmiset ottavat rokotteen ja ajattelevat, että ”that’s it, tein oman osuuteni ja nyt luovun kaikista varotoimenpiteistä”.

Valitettavasti olen nähnyt näitä, että sitten esimerkiksi nuhaoireista tai jopa kuumeesta ei välitetä enää ja ollaan niistä huolimatta ihmisten ilmoilla.

Ihmiset ovat myös unohtaneet, että ei ole ok tartuttaa myöskään niitä tavallisia flunssia ja kuumeita muihin, vaan sairastaminen tapahtuu kotona.

Valtaosa virustaudeista, näin myös korona, on tartuttavimmillaan pari päivää ennen oireiden alkamista.

Oliko se lukema edelleenkin noin 1-2% prosentin luokkaa jotka altistuneena lopulta edes saa tartunnan? Kyllä, äärimmäisen nopeasti ja salakavalasti leviävä tauti.. ja lopputuloksena terveet ihmiset suljettu koteihinsa.

Ja sinun teoriasi mukaan jos ihmisellä ei ole oireita, korona leviää siis lähinnä hengityksestä. Joka tulee maskin läpi. Miksi siis terveet ihmiset kulkee maski naamalla?

Ei korona tartu hengitysilmasta vaan pisaroista. Pisarat voivat hajota aerosoleiksi ilmaan, ja jos niitä on ilmassa tarpeeksi, suljetusta tilasta voi tulla koronalinko. Mutta maskit pysäyttävät suusta lentävät pisarat, joita tulee aina, kun ihminen puhuu, nauraa, haukottelee, laulaa, jne. Saatikka nyt sitten yskii ja aivastelee.

Kenet minä altistan jos käyn kaupassa ilman maskia, jos en puhu kenellekään enkä pärski ympäriinsä?

No jos tosiaan käyt niin rivakasti kaupassa ettet kertaakaan avaa suutasi vaan pidät huulet tiukasti yhdessä, etkä edes tervehdi kassaa, niin tuskin altistat ketään.

Olet kylläkin aika harvinaislaatuinen ihminen, kun kaupassakävijoitä katselee.

Sinä olet aivopesty joka käyttää orjamaskia merkkinä tottelevaisuudesta ja hyveellisyydestä, mitään viruksiahan maski ei torju, päinvastoin hautuu bakteereita ja altistaa keuhkotulehduksille. Yli 80% sairastuneista on maskin käyttäjiä juuri tästä syystä, tutkimus CDC (USA:n thl).

Nopeasti koronahysteeriset unohtaneet että viime vuonna ei ollut maskeja, eikä rajoituksia, eikä tartuntoja. Nyt on jäänyt maskivaihe päälle josta eivät näytä luopuvan mistään hinnasta.

Vierailija
190/239 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On vain yksi kysymys:

Hankitko rokotuspassin tai maksatko itse koronahoidot ja heidän joihin olet taudin tartuttanut yksityisellä, omaan piikkiin?

Ymmärräthän, että rokotus ei estä sinua saamasta tartuntaa eikä levittämästä sitä eteenpäin?

Kaikki tietävät tämän kyllä. Se, että tartuttaako rokotettu vähemmän on sen sijaan vielä epäselvää, mutta tutkijoiden perusoletus se on tässä vaiheessa. Israelissa tehtyjen tutkimusten mukaan ilman rajoituksia, maskeja tms rokotetuilla r0-luku rokotetuilla on (deltan suhteen) noin 1 ja rokottamattomilla 4-5. Silläkin on merkitystä, sillä tartuttavuuslukua painamalla alle yhden, epidemia tukahtuu ajan kanssa.

No minä rokottamaton elän kyllä niin varovaisesti, että minun tartuttavuuslukuni on pyöreä 0.

Se on hyvä ja kiitos sinulle siitä. Valitettavasti kaikki eivät toimi kuten sinä, kuten olemme esimerkiksi jalkapallokisoista, Hangon Regatasta sun muista nähneet. Jos kaikki toimisivat kuten sinä, meillä ei varmaan olisikaan tätä tilannetta nyt. Tosin on ihan mahdollista, että oman osansa soppaan tuovat kerran rokotetut, jotka eivät ymmärrä että heidän suojansa deltaa vastaan on vain n.30 % luokkaa eli ei sillä vielä hirveästi kannattaisi juhlia.

Niin, minun rokotettu tuttavani kiertää nykyään kaikki mahdolliset tapahtumat ympäri Suomea, ja väittää kivenkovaan, että virallinen suositus on nykyään, että maskeja EI pidä enää käyttää missään tilanteessa.

Tolloja on kaikenlaisia.

Mun kahdesti rokotetut tutut tekevät muuten samoin, mutta eivät väitä maskiasiaa noin. Heidän mielestään kahden rokotuksen jälkeen ei tarvitse käyttää maskeja, joten eivät enää käytä. 

Saman huomannut. Eräs kahdesti rokotettu tuttavani sairastui koronaan, ja karanteeniin joutuikin aika moni, kun tuttavani oli ottanut ilon irti kesästä ja kiertänyt kaikki mahdolliset tapahtumat ja illanvietot. Ei se rokotus siis mikään oikotie onneen ole.

Koittakaa nyt ymmärtää että se on se rokote joka sairastuttaa!

Delta-variantti = koronarokote

Piti keksiä siis tekosyy sille kun rokotetut sairastuvat. Rokote aiheuttaa samat oireet kuin koronavirus mutta moninkertaisina. Rokottamattomalle virus tekee nuhan, rokotetut joutuvat sairaalaan.

Vierailija
191/239 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina vaan halutaan pahentaa suomalaisten taloutta. Kaikki sulut ja rajoitukset pahentavat lamaa, nyt on otettu jo 30 miljardia koronavelkaa, yli puolet vuosibudjetista! Jokainen rajoitus vähentää työtä ja ostovoimaa, joka heikentää ostovoimaa ja lisää työttömyyttä!

Tätä eivät aivottomat koronahörhöt tajua. Median aivopesemiä raukat.

Paitsi että Suomessa työttömyys pienenee vauhdilla, joillain aloilla on työvoimapulaa ja kokonaisuutena talous on ottanut hyvin vähän osumaa koronasta. Vaikka esim matkailu ja tapahtuma-alat ovat kärsineet, esim vähittäiskauppa on hyötynyt koronasta.

Fiksut ihmiset ovat vaihtaneet työpaikkaa, kun edellinen on mennyt alta. Esim. ravintola-alalta on tultu töihin kaupan puolelle. On tuttuja, niin tiedän näin oikeasti tapahtuneen.

Eniten ihmettelen artisteja. Miksi heistä niin moni on jäänyt itkemään paikoilleen? Mikseivät tee musiikkia ja uusia kappaleita, nyt kun olisi kerrankin sitä aikaa?

Kuinka monta uutta kappaletta on syntynyt/julkaistu koronan aikana? Itselle ei tule mieleen kuin Jukkapoika ja Paratiisilintu.

Lamaannuttaako huonot ajat jotenkin artistit? Tappaako korona luovuuden-kin?

Outoa ettei ole syntynyt mitään uutta musiikin alalla. Livestream-keikatkin tais mennä vähän niin ja näin.

Se raha elämiseen tulee niiltä keikoilta. Vaikka säveltää ei siitä rahaa saa. Ihmiset lataa musiikin ilmaiseksi netistä, jos ei ole keikkoja ei tule rahaa. Vähäinen on sinunkin ymmärrys asioista, masentavaa lukea miten tyhmiä ihmiset voivat olla. Sama kuin sanoisi ravintoloitsijalle että voithan sä kokkailla kotona!

Vierailija
192/239 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei multa ole kysytty. Hyvähän nuo kyselyt on kohdistaa tietylle alueelle, että kyselyn tulos on oikeanlainen.

Vierailija
193/239 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tuo rokotuspassi tulee voimaan mahdollisimman pian ja mahdollisimman laajasti.

Jeeee! Meiltä viedään ihmisoikeudet! Jipii!👏

Jihuu. Käyn ostamassa kaulapannan. Itselleni.

Ja sitten aletaan jahtaamaan rokottamattomia. Pääsen kirjoittamaan omaa Anne Frankin päiväkirjaa.

Vierailija
194/239 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä näin. Qanonpellejen itku on musiikkia korvilleni.

Vierailija
195/239 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset on seonneet, ilmeisesti koronan pelosta. He haluavat avata pandoran lippaan, jonka varjolla keskeisimpiin perusvapauksiin ja oikeuksiin voidaan puuttua, ensin koronan takia, jatkossa sitten mielivaltaisesti mistä syystä tahansa, jos tarvittavat lakimuutokset tehdään että sellainen mahdollistuu. 

Selväähän on että ehdotus pakkorokotuksesta ei menisi läpi, koska taudin pitäisi olla paljon vakavampi jotta tartuntatautilakii mahdollistaisi niin äärimmäisen keinon, joka kajoaa ihmisen perusoikeuteen ruumiilliseen koskemattomuuteen. On aika hullua, että sitten tuotaisiin KÄYTÄNNÖSSSÄ pakkorokotus useimmille tämän passin kautta. Sitähän on puhuttu että edes ruokakauppaan ei pääsisi ilman sitä, eikä varmaan useimmille työpaikoille tms. Rokote ei enää olisikaan vapaaehtoinen paitsi jos olet valmis elämään yksin jossain korvessa omat ruoat viljellen ja metsästäen.

Heikot, pelokkaat ja tyhmät on saatu valemedian pelottelulla aivopestyä tätä nuhaflunssaa pelkäämään hysteerisesti. Ranskassa oli täysi bussi maskillisia naisia, ja kun sisään tuli nuori mies ilman maskia, niin heittivät väkivaltaisesti ulos bussista. Aivan järkyttävät aivopestyjä ihmisiä!

Vierailija
196/239 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otanta 1100 ihmistä. Siinä on muutama miljoona ääntä jäänyt välistä.

Vierailija
197/239 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä näin. Qanonpellejen itku on musiikkia korvilleni.

Qanonit kannattaa ihmisoikeuksia ja kristillisiä arvoja, vastustaa syrjintää, haluavat pedofiilit ja muut satanistit linnaan ym.. Jos kannatat päinvastaisia arvoja, niin ei voi onnitella.

Vierailija
198/239 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei mieluummin D-vitamiinipassi? Sellaisen saisi, jos on pitoisuudet riittävällä tasolla. Sen jälkeen, kun aloin pitää huolta omistani, ei ole yhdessäkään räkätaudissa tarvinnut olla.

Minä myös osteoporoosin takia joudun  syömään 50mg/vrk, eikä ole flunssia ollut moneen vuoteen. Kerran viidessä vuodessa voi olla päivän nuha.

Vierailija
199/239 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos tekee kauheasti mieli messutapahtumaan, muttei voi ottaa k-rokotetta. 

Käyt koronatestissä ja jos sen tulos on negatiivinen, voit mennä messutapahtumaan.

Ketään ei voi pakottaa testiin sen estää perustuslaki. Jos et pääse sisään ilman testia, tee rikosilmoitus.

Testeihin ei missään tapauskessa kannata mennä, sieltä tulee 90% vääriä positiivisia jotka aiheuttaa turhia sulkuja. Nyt suunnitellaan että testit tehdään vuoden loppuun mennessä ns. pool testing-systeemillä, eli esim. 100 testiä samaan sumppuun ja 1 on positiivinen niin kaikki ovat positiivisia. Näin saadaan valtavat määrät ihmisiä täysin turhiin ja laittomiin karensseihin, ja yhteiskunta sulkuun ja konkurssiin.

Tässä kerrotaan testimuutoksesta:

CDC EXPOSED! New Evidence About PCR Tests Will BLOW YOUR MIND! (rumble.com)

Vierailija
200/239 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos tekee kauheasti mieli messutapahtumaan, muttei voi ottaa k-rokotetta. 

Käyt koronatestissä ja jos sen tulos on negatiivinen, voit mennä messutapahtumaan.

Ketään ei voi pakottaa testiin sen estää perustuslaki. Jos et pääse sisään ilman testia, tee rikosilmoitus.

Testeihin ei missään tapauskessa kannata mennä, sieltä tulee 90% vääriä positiivisia jotka aiheuttaa turhia sulkuja. Nyt suunnitellaan että testit tehdään vuoden loppuun mennessä ns. pool testing-systeemillä, eli esim. 100 testiä samaan sumppuun ja 1 on positiivinen niin kaikki ovat positiivisia. Näin saadaan valtavat määrät ihmisiä täysin turhiin ja laittomiin karensseihin, ja yhteiskunta sulkuun ja konkurssiin.

Tässä kerrotaan testimuutoksesta:

CDC EXPOSED! New Evidence About PCR Tests Will BLOW YOUR MIND! (rumble.com)

Tämä plandemia loppuu heti kun ihmiset: 

1. Lakkaavat menemästä ottamaan kokeellista hengenvaarallista piikkiä 

2. Lakkaavat käyttämästä maskeja 

3. Lakkaavat käymässä PCR-testeissä

4. Poistavat kännykästä koronavilkut 

Hallituksen ja päättäjien määräykset koronaa ja sulkuja koskien ovat laittomia. Sulut ja rajoitukset ovat laittomia, mitään vaarallista pandemiaa ei ole. Jos hallitus antaa laittomia määräyksiä, kansalaisen ei tarvitse totella niitä. Ei ole pakko suostua PCR-testiin, ei ole pakko käyttää maskia kenenkään määräyksstä eikä missään tapauksessa ole pakko ottaa piikkiä, ja perustuslaki kieltää kaikenlaisen syrjinnän, jota rokotepassikin olisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän