Selvä enemmistö suomalaisista kannattaa koronapassia
"Elinkeinoelämän keskusliitto EK:n Taloustutkimuksella teettämän kyselyn mukaan 63 prosenttia suomalaisista on sitä mieltä, että Suomessa pitäisi ottaa käyttöön koronapassi. Koronapassia edellytettäisiin esimerkiksi isompiin tapahtumiin pääsemiseksi."
https://www.verkkouutiset.fi/selva-enemmisto-kannattaa-koronapassia/
Tämä on hieno uutinen, usko suomalaisiin palasi
Kommentit (239)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset on seonneet, ilmeisesti koronan pelosta. He haluavat avata pandoran lippaan, jonka varjolla keskeisimpiin perusvapauksiin ja oikeuksiin voidaan puuttua, ensin koronan takia, jatkossa sitten mielivaltaisesti mistä syystä tahansa, jos tarvittavat lakimuutokset tehdään että sellainen mahdollistuu.
Selväähän on että ehdotus pakkorokotuksesta ei menisi läpi, koska taudin pitäisi olla paljon vakavampi jotta tartuntatautilakii mahdollistaisi niin äärimmäisen keinon, joka kajoaa ihmisen perusoikeuteen ruumiilliseen koskemattomuuteen. On aika hullua, että sitten tuotaisiin KÄYTÄNNÖSSSÄ pakkorokotus useimmille tämän passin kautta. Sitähän on puhuttu että edes ruokakauppaan ei pääsisi ilman sitä, eikä varmaan useimmille työpaikoille tms. Rokote ei enää olisikaan vapaaehtoinen paitsi jos olet valmis elämään yksin jossain korvessa omat ruoat viljellen ja metsästäen.
Minä olen jo ottanut molemmat rokotteet, joten mitään pelkoa ei ole. Niiden, jotka kieltäytyvät rokotteesta kohtalo ei liikuta eikä kiinnosta minua. Jos valitsee noin, niin sitten tervemenoa vaan metsästämään ne ruuat. Ei kiinnosta.
Onnea vaan lyhyelle loppuelämälle.
Suurin osa rokotetuista kuolee 3 vuodessa – Rapsodia
Kanadalainen lääkäri Charles Hoffe kertoo tällä tekstittämällämme videolla 6.7.2021 todella hälyttävistä havainnoista potilaidensa osalta siitä, miten mRNA-rokotteet tukkivat heidän verisuonia niin, että siitä aiheutuu heille keuhkovaltimoiden hypertensio. Lääkäri Hoffe arvioi tästä syystä suurimman osan rokotetuista kuolevan 3 vuoden sisällä. Hän tutki omia potilaitaan D-dimeeritestillä ja havaitsi 62%:lla rokotetuista löytyvän todisteita mikroskooppisista verihyytymistä.
Tuo ehkä auttaa ymmärtämään miksi kaikki eivät halua ottaa myrkkypiikkiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommunistimaa. Mitä muutakaan voi odottaa kansalta joka haluaa olla kontrollin alla.
Ei voi kuin nauraa näille kommenteille.
Oikeassa elämässä enemmistö kannattaa ja piste.
Siinä teille koronan kieltäjät.
Juuri näin. Tämä palstahan ei todellakaan ole mikään läpileikkaus Suomen kansasta, vaan täällä touhuaa pääasiassa älyllisesti melko heikkotasoista väkeä. Siksi tämän palstan perusteella voisi luulla että tilanne olisi täysin päinvastainen. Totuus on että korkeammin koulutettu väestö on ottanut rokotuksensa heti kun se on ollut mahdollista, ja ovat myös koronapassin kannalla. He eivät vaan mölyä jossain random keskutelupalstalla. Aika surkuhupaisaa miten täällä uhotaan ja mellastetaan, kun totuus on kuitenkin että jos se passi päätetään ottaa käyttöön, ei palstan uhoajilla ole siihen yhtään mitään sanomista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaccinated people account for 75% of coronavirus infections in Singapore – NaturalNews.com
Vaccinated people account for 75% of coronavirus infections in Singapore
Eli siis 75% koronapotilaista on rokotettuja singaporessa.
Totta. Miksi jätit kertomatta, että rokotetut eivät ole saaneet vakavia oireita ja että kaikki tehohoitoon joutuneet ovat olleet rokottamattomia?
Lähde: Reuters
Reuters on TNI-pooliin kuuluva faktavääristelijä, lääketeollisuuden maksama valemedia. Kuten rokotetrollina hyvin tiedätkin, rokoterahoilla elävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko joku koronpassia kannattava nyt täällä kertoa minulle, että miksi kannatat tätä? En ymmärrä miksi esim. minä rokotettuna kannattaisin tätä? Mitä hyötyä minulle on kannattaa tätä koronpassia kun minulla on jo se rokote?
JOS koronapassi nyt tulisi, niin sitten sinä saisit mm mennä yökerhoon, ryhmäliikuntaharrastuksiin ja erilaisiin tapahtumiin,joita toistaiseksi ei rajoitusten vuoksi järjestetä. Ts paikat, jotka nyt ovat kiinni, avattaisiin sinua ja muita koronapassillisia varten. Ilman koronapassia näihin ei olisi asiaa.
Pitäisikö minun alkaa käymään niissä jos saan k-passin? En ole koskaan käynyt luettelemissasi paikoissa. Joten sen valossa en ymmärrä mihin tarvitsisin passin, vaikka olenkin rokotettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvä enemmistä on sitten todella tyhmiä. Ei voi muuta sanoa.
Virushan on laimentumassa ja pian voi alkaa muutenkin elää normaalisti.Kaikki tieteellinen tutkimus tosin viittaa päinvastaiseen mitä väität. Mutta oikeassa olet siinä, että valtaosa ihmisistä on sangen yksinkertaisia.
Lähde sun tutkimuksillesi?
Suomen johtavat lääkärit ovat jo useaan kertaan sanoneet, että virus nykyisin muistuttaa kevätflunssaa.
Ja reaalielämäkin puoltaa tätä näkemystä, sillä sairaalassa ei ole enää paljon ketään.Voit googlata esim scientific consensus COVID-19 tai jotain muuta.
Ja aika paksuja väität "Suomen johtavista lääkäreistä". Kyllä nimenomaan nyt lääkärit ovat kautta linjan heränneet esimerkiksi siihen, että LC on kasvava ja hälyttävä ongelma.
Kyllä Nohynek ja Järvinen ovat johtavissa asemissa. Voit vaikka heti tarkistaa. Sekä etsiä heidän viime aikaiset lausuntonsa.
Kummatkin ovat ottaneet kantaa long covid oireiluun ja siihen, että se on vakava asia.
Aivopestyjä pelotellaan loooooong covidilla kun ei muuta keksitä rokottamattomille.
Rokotettujen haittaoireille on jo keksitty taas uusi variantti sille selitykseksi. Tällä hetkellä se on delta-variantti.
Kumma että pystytään mukamas löytämään variantteja kun ei ole löydetty edes alkuperäistä Wuhanin virusa. Jenkkimiljonääri tarjosi 5 miljoonaa dollaria sille joka kykenee sen eristämään , kukaan ei ole tähän mennessä ilmoittautunut!
Ja toinen miljonääri Steve Kirsch lupaa 2 miljoonaa jokaiselle joka todistaa että rokotteista on enemmän hyötyä kuin haittaa. Tarjous ollut tiskillä monta kuukautta, ei ole kukaan tullut todistamaan tätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko joku koronpassia kannattava nyt täällä kertoa minulle, että miksi kannatat tätä? En ymmärrä miksi esim. minä rokotettuna kannattaisin tätä? Mitä hyötyä minulle on kannattaa tätä koronpassia kun minulla on jo se rokote?
JOS koronapassi nyt tulisi, niin sitten sinä saisit mm mennä yökerhoon, ryhmäliikuntaharrastuksiin ja erilaisiin tapahtumiin,joita toistaiseksi ei rajoitusten vuoksi järjestetä. Ts paikat, jotka nyt ovat kiinni, avattaisiin sinua ja muita koronapassillisia varten. Ilman koronapassia näihin ei olisi asiaa.
Täsmennän vielä, että en ole rokotepassin kannattaja, mutta ei mua erityisemmin haittaakaan, jos koronapssi vaadittaisiin em paikkoihin. En nimittäin käy noissa paikoissa muutenkaan.
"En ole juutalainen joten juutalaisvaino ei siis haittaa koska se ei koske minua"
Okei....sinua ei ole siis älyllä pilattu. Harva meistä on Schindlereitä.
Vierailija kirjoitti:
Koronapassi tulee ja se on vain ajan kysymys.
Ei näistä koronarajoituksista päästä eroon kuin rokottamalla suurin osa väestöstä. Ja ne joita ei rokoteta, niin sairastuvat jossakin vaiheessa koronaan joko oireettomasti, lievästi tai pahasti.
Turha tässä on kenenkään vikistä mistään eliiteistä, salaliittoteorioista tai lampaista. Nyt vain lusikka kauniiseen käteen ja teet valinnan; joko rokotus tai rajoitus.
Mikäs pikkuhitleri siellä huutelee. Mene palvomaan alttarillesi hitlerin/mengelen kuvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täsmennän vielä, että en ole rokotepassin kannattaja, mutta ei mua erityisemmin haittaakaan, jos koronapssi vaadittaisiin em paikkoihin. En nimittäin käy noissa paikoissa muutenkaan.
"En ole juutalainen joten juutalaisvaino ei siis haittaa koska se ei koske minua"
Okei....sinua ei ole siis älyllä pilattu. Harva meistä on Schindlereitä.
En yhtään ymmärrä noita itsekkäitä ihmisiä, "minä minä minä, ja vain minun napani. Ei kuulu minulle jos jotakin toista sorretaan tai kärrätään kaasukammioon, kunhan minä minä minä vain voin hyvin."
Oikeasti, teidänlaisillanne itsekkäillä ihmisillä ei ole paljoakaan annettavaa tälle yhteiskunnalle.
Keltähän tuhannelta kysytty taas.Ei mitään passeja muualle kuin jos ulkomaille matkustaa.Tai maasta Norjaan,Ruotsiin ,viroonkin.Muuten fiksu suomal.on menemättä mihkään tiiviisiin kekkereihin.
On heidän asiansa, jos he haluavat olla osa kokeellisten rokotteiden ihmiskoetta.
Jos joku on tyhmä ja hyppää naru kaulassa kaivoon, se ei tarkoita, että minun täytyisi olla tyhmä ja tehdä niin.
Suurin osa suomalaisista ei edes tiedä tästä asiasta kovin paljon, ja koronarokotteisiin kriittisesti suhtautuvat keskimäärin tietävät asiasta paljon enemmän. Rokottamattomat olivat muuten aliedustettuina tuossa kyselyssä, joten todellisuudessa jakauma tuskin on yhtä vino.
Euroopan Neuvosto lauselmassaan vuoden alkupuolella totesi, että rokottamattomia ei saa syrjiä millään tavalla. Jos syrjitään, se on ihmisoikeusrikos sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koronapassi tulee ja se on vain ajan kysymys.
Ei näistä koronarajoituksista päästä eroon kuin rokottamalla suurin osa väestöstä. Ja ne joita ei rokoteta, niin sairastuvat jossakin vaiheessa koronaan joko oireettomasti, lievästi tai pahasti.
Turha tässä on kenenkään vikistä mistään eliiteistä, salaliittoteorioista tai lampaista. Nyt vain lusikka kauniiseen käteen ja teet valinnan; joko rokotus tai rajoitus.
Mikäs pikkuhitleri siellä huutelee. Mene palvomaan alttarillesi hitlerin/mengelen kuvia.
Et ole ihan terve sinäkään hitlerin huutaja.. huh, huh mitä porukkaa täällä touhuaa?!
Joku viisas on joskus sanonut, että viisauden vastakohta ei ole tyhmyys vaan fanaattisuus.
Tämän avauksen kirjoittaja lienee muuten sama höppänä, joka muutama kuukausi sitten Fimean haittavaikutusilmoituksista puhuttaessa yritti väittää niitä kaikkia tavallisten ihmisten tekemiksi.
Siinä yhteydessä ei puhuttu kuolemista vaan haittavaikutusilmoituksista yleensä. Todellisuudessa Fimean haittavaikutusraportissa on taulukko, josta näkee, että enemmistö haittavaikutusilmoituksista on terveydenhuollon ammattilaisten tekemiä.
Yksistään tämä tapaus kertoo kuinka ulkona hän on tosiasioista.
*Triggerivaroitus uskon asioista ja maailmanloppupuheista ahdistuville*
---
-- (skippaa, jos pelkäät triggeröityväsi)
--
Minä yritän suojella itseäni liialta median vouhkaamiselta, mielenterveys ei kestä tätä koronatilannetta, kun ei se ollut hyvä ennen sitäkään. Uskon kuitenkin koronan olevan oikea virus ja covid-19 oikea sairaus. En ota kantaa siihen, onko se laskettu tahallaan vapaaksi vai ei. Se nyt kuitenkin on maailmassa ja sen kanssa on pakko elää.
Minua ahdistaa tämä koronapassi-ajatus. Itse olen ottanut rokotteen, mutta vasta pitkän harkinnan jälkeen. Uskon itse siihen Ilmestyskirjan tulkintaan, että ahdistuksen aika ja pedon merkki tulee lopulta. Olen huolestunut siitä, että se, mitä olen uskisten kirjoista lukenut ja Raamatusta, on alkanut tapahtua. Välineet ja paine maailmanlaajuiseen ihmisten valvontaan alkavat olla tekeillä, kuka tietää, kuinka pitkällä jo? Eräiden kristillisten näkemysten mukaan nk. "ahdistuksen aikana" (joskus puhutaan seitsenvuotisjaksosta, 1 vuosiviikko) maapallolla riehuu niin paljon tuhoa (esim. tautia, kummallisia ja tuhoisia luonnonilmiöitä), että ihmiset ymmärrettävästi psyykkisesti väsyvät, pelkäävät ja haluavat vain kuolla. Sitten tulee "Antikristus" lupaamaan maailmanlaajuista rauhaa, kunhan otatte merkin ja tunnustatte hänet ylimmäksi.Ilmeisesti hän saa kaikki uskonnot jotenkin luopumaan erimielisyyksistään, mm. tekemällä saatanan voimalla ihmetekoja, ja uskomaan, että me ihmiset olemme ylin, ei kukaan muu. 666=ihminen, ihminen, ihminen = "pyhä kolminaisuus". Me ihmiset pystymme kaikkeen yhdessä, me emme tarvitse jumalia emmekä ketään. "Me olemme jumalia". Ne, jotka eivät merkkiä ota, joka ilmeisesti sisältää terveystiedot, pankki- ym. tiedot, ei voi ostaa eikä myydä. Hän on lainsuojaton, vapaata riistaa.
---
Pointtini oli, että tämä on ensimmäinen kerta, kun voimme todistaa maailmanlaajuista pandemiaa ja sen valvontaa. Koronapassissa on "järkeä", mutta kuitenkin ei. Se asettaa ihmiset eriarvoiseen asemaan. Se syrjii, rikkoo omantunnonvapautta ja itsemääräämisoikeutta. Se rikkoo tasa-arvoa. Minä, vaikka pelkäänkin koronaa, en halua, että tulevat vuosikymmenet ihmiset jaetaan "hyviin ja huonoihin", ja lähdetään viemään eteenpäin tätä pedonmerkkiin johtavaa kehitystä. Yritettäisiin edes viivyttää sitä. Eikö arkijärki riitä? Noudatetaan hygieniaohjeita. Tosiasia kuitenkin on, että ihmiset ovat jo väsyneitä, Suomen kesä on lyhyt. Ei kansanedustajia voi syyttää siitä, että he ovat kesälomalla. En minä ainakaan tarvitse ministerejä enää muistuttamaan, että pitäkää turvavälejä näin ja näin monta metriä. Ohjeet on annettu. Korona on tullut jäädäkseen, ihmisten täytyy saada elää. Kukin tekee parhaansa, mitä muuta voi?
No siinähän kannattavat. Ei se kansa siitä asiasta päätä.
EK eli elinkeinoelämän keskusliitto on globalistien asialla. Otanta oli joku 1000 henkilöä, eikä sen luotettavuudesta ole mitään takeita. Kuten ei siitäkään, että joku kokoomus on suosituin puolue. Puolueen suosio käy kyllä hyvin esiin, kun lukee kokkareitten koronapakotusmediaa, Verkkouutiset.com:a. Ei voi jäädä kenellekään epäselväksi, millaista pakotusta harjoittavat, ja ketkä kokoomuslaisia ohjaa. Samoin kun Marinin hallitusta.
https://media.gab.com/system/media_attachments/files/080/433/289/origin…
Na..i - Sak.an huippuaikana siinä vuonna 1937-1938 enemmistö saksalaisista kaiken nykytiedon mukaan kannatti H.n politiikkaa, mutta tästä huolimatta kyseinen järjestelmä ja henkilö oli valtava ihmisoikeusrikos.
Suurin osa kansasta kaikissa maissa kaikkina aikoina on lahjottavissa hirveiden vääryydentekijöiden puolelle, jos tilanne on siihen sopiva. Jos tilanne kääntyy vääryydentekijöille epäsuotuisaksi, kansa on sitten myöhemmin katuvinaan. Suurin osa n....enkaan kannattajista ei todellisuudessa jälkikäteen katunut kuin korkeintaan sitä, että sota hävittiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli tämä tarkoittaa sitten sitä, että kaikki halukkaat eivät ole vielä saaneet rokotteita kun näitä rajoituksia vielä tarvitaan. Kannattaisikohan viranomaisten käyttää aivokapasiteettinsa siihen, että saataisiin kaikki halukkaat rokotettua niin ei tarvita rajoituksia eikä passeja? Todella epäoikeudenmukaista tuoda joku koronapassi kun kaikki halukkaat eivät voi edes kyseistä passia saada.
Totta vai tarua
https://www.orwell.city/2021/06/covid-19-is-caused-by-graphene-oxide.ht…
Jotkut puhuvat nyt tällaisesta kuin grafeenioksidin nanohiukkaisista, joita löytyy myös mm. influenssarokotteiden rokotepulloista.
Sanovat tuossa liitteessä myös, että käytössä olevat ja tällä hetkellä markkinoilla olevat naamarit sisältävät grafeenioksidia. Ei vain ne, jotka vedettiin pois tuolloin, kuten tiedotusvälineet ilmoittivat, vaan myös sekä PCR- että antigeenitesteissä käytetyt pyyhkäisyt sisältävät grafeenioksidin nanohiukkasia.
COVID-rokotteet kaikissa muunnelmissaan, AstraZeca, Pfizer, Moderna, Sinovac, Janssen, Johnson & Johnson jne. sisältävät myös huomattavan annoksen grafeenioksidinanohiukkasia. Tämä on käynyt ilmi niiden analysoinnista elektronimikroskopian ja spektroskopian avulla, joita maamme eri julkiset yliopistot ovat käyttäneet muiden tekniikoiden ohella.
Influenssarokote sisälsi grafeenioksidin nanohiukkasia, ja myös uudet influenssarokotteet ja valmisteilla olevat uudet ja oletettavasti intranasaaliset COVID-rokotteet sisältävät valtavia annoksia grafeenioksidin nanohiukkasia. Grafeenioksidi on myrkyllinen aine, joka synnyttää elimistössä trombeja, grafeenioksidi on myrkyllinen aine, joka synnyttää veren hyytymistä. Grafeenioksidi aiheuttaa muutoksia immuunijärjestelmässä. Dekompensoimalla oksidatiivisen tasapainon suhteessa solunsalpaajavarastoihin. Jos grafeenioksidin annosta suurennetaan millä tahansa antotavalla, se aiheuttaa immuunijärjestelmän romahduksen ja sitä seuraavan sytokiinimyrskyn.
Keuhkoihin kertynyt grafeenioksidi synnyttää molemminpuolisia keuhkokuumeja levittäytymällä tasaisesti keuhkorakkuloihin. Grafeenioksidi aiheuttaa metallisen maun. Ehkä tässä alkaa nyt olla järkeä. Hengitetty grafeenioksidi aiheuttaa limakalvotulehduksen ja siten makuaistin menetyksen ja hajun osittaisen tai täydellisen menetyksen.
Grafeenioksidi saa voimakkaita magneettisia ominaisuuksia elimistön sisällä. Tämä on selitys magneettiselle ilmiölle, jonka miljardit ihmiset ympäri maailmaa ovat jo kokeneet grafeenioksidin eri antoreittien jälkeen. Niiden joukossa rokote.
Vierailija kirjoitti:
Totta vai tarua
https://www.orwell.city/2021/06/covid-19-is-caused-by-graphene-oxide.ht…
.
Lyhyesti sanottuna grafeenioksidi on oletettu SARS-CoV-2, oletettu uusi koronavirus, joka aiheutti ennen tautia nimeltä COVID-19. Näin ollen meillä ei ole koskaan ollut uuden koronaviruksen todellista eristämistä ja puhdistamista, kuten useimmat korkeimman tason ja eri maiden terveyslaitokset ovat myöntäneet, kun niitä on kuulusteltu asiasta. COVID-19-tauti on seurausta grafiinioksidin käyttöönotosta eri antoreittien kautta.
Taudin syy tai etiologinen tekijä on nimenomaan kemiallinen myrkky eikä biologinen tekijä, jota lieventää glutationitasoja. Glutationi on luonnollinen antioksidantti, jota on elimistössä varantona.
Glutationi on lapsilla erittäin korkea. Siksi tauti ei juuri vaikuta lapsiväestöön. Glutationi laskee hyvin huomattavasti 65 vuoden iän jälkeen. Siksi COVID-19 on erityisen yleinen seniiliväestössä. Glutationi on erittäin korkealla tasolla intensiivisesti urheilevassa väestössä. Tämän vuoksi vain 0,22 prosentilla urheilijoista oli tauti. Käytännön tutkimukset ovat osoittaneet, että hoito N-asetyylikysteiinillä (joka on glutationin esiaste elimistössä) tai suoraan annostellulla glutationilla paransi COVID-19-taudin hyvin nopeasti potilailla. Yksinkertaisesti ja yksinkertaisesti, koska glutationitasoja nostettiin selviytymään annetusta myrkkyaineesta, jota kutsutaan grafeenioksidiksi.
Löytyy "kielletystä" m a g n e e t t i m e d i a -sivustolta. (tämäkin viesti poistuu kohta)
Siinä puhutaan myös siitä paljon nauretusta väitteestä, että 5G -teknologialla pystytään ohjaamaan näitä grafeenioksidi-rokotettuja. Väite ei tunnu enää niin huvittavalta, kun aamaulla pokerina haastateltiin yliopiston tutkijaa, jonka mukaa taivaalla jotain rikkiä suihkuttamalla saadaan ilmasto viilenemään. Kukaan ei peräänkuuluttanut etiikka, onko joillain oikeus manipuloida ilmastoa tietämättä, mitä siitä oikeastaan seuraa.
Ihmiset ovat valmiita antamaan pois vapautensa kunhan pääsevät juottoloihin ja festareille.
En kuulu foliohattuihin, mutta tilanteen kehittymistä olen seurannut mielenkiinnolla. Väitän, että jos kaksi vuotta sitten sitra olisi ehdottanut pankki- ja kelakortin fuusiota, ei ehdotus kovinkaan kummoista kannatusta olisi saanut. Nyt sitä suorastaan vaaditaan.