miehen haluttomuus on tila johon ei hepeneet, välineet tai keikistely auta
Ymmärrän hyvin naisia joilla haluton mies.
Olen itsekin sellaisessa parisuhteessa ollut.
Miehen haluttomuus todellakin on tila tai sairaus johon ei auta nuo niin monien mainitsemat vaatteet, lelut tai strippaus ym. Normaali/terve mies kiihottuu naisesta vaikka tämä kuivaisi tukkaa vessassa.
Seksuaaliseen haluttomuuteen kannattaa suhtautua vakavasti. Keskustelut parisuhteessa, terapeutin kanssa ja lääkityksien vaikutus halukkuuteen ehdottomasti käytävä ensin läpi.
Tietysti jos mies ei vain halua, on asia erikseen. Jos parisuhteen alussa seksiä kuitenkin ollut, oliko se vain naisen takia. Mies halusi vain miellyttää..
On selvitettävä kysymys, haluaako mies haluta vai ei.
Kaikillahan on hetkiä/ kausia ettei haluta. Ikäkin lisää niitä. Niinäkin hetkinä pystyy kyllä miettimään että haluaako taas kohta vai eikö seksi kiinnosta enää ollenkaan.
Naisethan toimii eri tavoin ja siksi ehkä naisen suusta tulee helposti näitä että pue stringit ja keikistele vähän... jos mies on haluton, visuaalinen ärsyke ei auta. Ehkä jopa vaan turhauttaa.
Naisten on myös hyvä muistaa ettei loukkaannu tai ota henkilökohtaisesti. Anna miehelle tilaa ja aikaa.
Seksuaalinen haluttomuus on miehelle todella kurja tila.
Kommentit (106)
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 09:58"]Siihen ei auta kun naisen vaihto. Oma exäni ei minua jaksanut naida, mutta 10 vuotta nuoremman kanssa ovat tehneet jo 5 lastakin. Kyllä 100 % miehistä innostuu kun eteen tulee timmi 20-vuotias, kokeile.
[/quote]
Mieshän tuossa ap:n tapauksessa pitää laittaa vaihtoon.
Meillä seksiä ei kolmeen vuoteen. Ei varmaan enää osata.
Jes. Oma exä pihtasi 3,5 v kunnes tuli ero. Siis mitään seksiä ei ollut 3,5 vuoteen. Oli 34v mies kun erosimme. Ei auttanut hepeneitä, aloitteetnkielsi kun ahdistivat jne. Olisi pitänyt älytä jättää mokoma luuseri siinä vaiheessa kun kertoi yhden exänsä jättäneen hänet koska halusi niin harvoin. Selitti minulle naista suunnilleen nymfomaanina kun olisi halunnut 4krt viikossa mitä itsekin pidin nuorempana hyvänä määränä. Nyt tämän suhteen jälkeen en varmaan enää panna osaakaan joten paha sanoa. Ainiin. Loppuvuosina ehdotin että äijä olisi ostanut dildojen paristot, niitä kun kului melkoisesti. Ei suostunut edes siihen!!!
Mitä niillä välineillä sun muilla sitten tekee?
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 08:23"]Niin on naisen haluttomuus myös.
[/quote]
Ei ole.
Miehen ja naisen haluttomuus ovat täysin erilaiset tilat.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 08:25"]
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 08:23"]Niin on naisen haluttomuus myös.
[/quote]
Ei ole.
[/quote]
Miten niin?
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 08:26"][quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 08:25"]
[/quote]
Ei ole.
[/quote]
Miten niin?
[/quote]
Huoh.
Eikai se miehelle mikään kurja tila ole jos ei halua? Homma menee haluttoman ehdoilla joten mies on varmaan onnensa kukkuloilla kun ei ikinä tarvitse antaa?
Entäs jos johtuu tuosta ettei mies tosiaan koe naista enää haluttavaksi? Miten se ratkaistaan ilman että syntyy inhottava kierre.
Esim. Mies kertoo ettei koe vaimoaan haluttavaksi koska vaimo on lihonut 23kg. Jos vaimo laihduttaa miehen takia, niin kokee varmasti vahvaa katkeruutta ja vihaa siitä ettei kelvannut lihavampana.
Sitten lopputuloksena on halukas mies ja kuuma vaimo, joka ei kuitenkaan anna koska inhoaa miestään.
Minusta voisi ehdottaa yhteistä kuntoilua ja lähteä naisen seuraksi lenkeille ja auttaa terveellisen ruuna valmistamisessa. Molempien etu. Minä olisin antanut vaikka kuun taivaalta ja pitkään odottelin jos mies suostuisi vielä antamaan mitä aina vakuutteli. Meillä tosin haluttomuus oli alkanut jo kauan ennen minua mutta jos ulkonäkö olisi ollut vikana niin voihan mies edesauttaa terveellisiä elämäntapoja.
Kyllä niin voi käydä, että testosteronivaje iskee ja sen jälkeen ei kiinnosta, vaikka henkisesti haluaakin. Jos nainen istuu naamalle, sitä ajattelee vain Venäjä-pakotteiden vaikutuksia ja sitä, että on se kumma kun edes tässä tilanteessa ei alapäässä mikään reagoi.
Otat sen ulkomaalaisen. Sehän on kuitenkin parempi kuin hajuton ja mauton suomalainen mies. Eihän ne osaa edes seksiä kunnolla, toisin kuin ne kaikki kreikkalaiset joita on jo pitkään mammat lomilla kouluttaneet.
Voiko? Minun mies väitti että haluaisi mutta ei pystynyt.koko asia kuulemma ahdisti kun tiesi ettei pystynyt. Alkoi tulla paljon epäonnistumisia että miehellä ei seissyt ja seksi lopulta loppui. Mietin oliko hintti... Vitutuksessaninhaukuinkin homoksi pariin kertaan lopussa. Mies kieltäytyinmenemästä mittauttamaan testosteroniaan eli asia ei hänelle kai ollut mikään ongelma. Väitti minulle että ei mistään sellaisesta voinolla kyse vaikka ei oltu mitattu. T. 13
Mä seurustelin miehen kanssa, joka on kiintynyt ns. isompiin naisiin. Itse tämä mies ei asiasta mulle millään tavalla kertonut, mutta yhdessä vaiheessa löysin sattumalta miehen alaston suomen profiilin, jossa oli just jotain ryhmiä isoista tytöistä ja kaikki naikkoset kenen kanssa mies jutteli oli selvästi ylipainoisia.
Tietty seurustelun aikana tuli huomattua, että mies kommentoi ikävästi koska olin hoikka ja ei tykännyt kun treenasin. Seksi väheni myös heti huomattavasti, jos olin vähänkin timmimmässä kunnossa. Mä oon ite aina ollut hoikassa kunnossa ja tykänny lihaksikkaan jäntevästä ja timmistä selluliitittomasta kropasta.
Eli onkohan mahdollista, että sunkin miehelläs on jotain tollasta, mistä ei vaan kehtaa sanoa :)
Katos, googlasin oireet ja ne kyllä istui lähes kaikki, jopa nivel ja selkäsärky! No, ei kai seksinollut niin tärkeää että olisi vaivautunut tekemään asialle mitään.
Mun ex ilmeisesti piti laihoista naisista. Itse en laiha ollut, normipainoinen. Testosteronivajeen kaikki oireet sopi, ei vetänyt lähteenään kun ei kuulemma kunnolla seissyt. Myönsinjoskus kokeilevansa toimiko ja suuttui lopulta eli kai sekin toimiminen loppui. Alkuun sanoi että toiminjotenkuten muttei kovettunut kunnolla missään vaiheessa. Oma epäily oli että piti miehistä.. Ei mitenkään katsellutkaan naisia kummemmin. Itsekäs paska kun ei viitsinyt hoidattaa itseään. T.13
joo ymmäretty on. Mitä pitäisi tehdä? Lähteä ja rikkoa perhe. Tuskin sinkkuna yhtään sen parempi? Varsinkaan naiselle.
Kyllä nainen ennen pitkää hankkii rakastajan tai lähtee jos mies impotentti tai haluton. Hyvä olisi jos mies hoidettaisi veneensä kuntoon!
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 10:29"]Kyllähän miehellä voi ihan oikeasti tulla haluton tila, siis niin että kukaan ei vaan seksuaalisesti sitä viisaria väräytä. Tosiasia on kuitenkin karumpi...
1) Kumppani joka ennen oli haluttava on muuttunut niin että ei vain enää haluta. Tämä muuttuminen voi siis olla ulkoista tai sisäistä.
2) Kumppani ei oikeasti koskaan ollutkaan haluttava mutta kun muutakaan ei ollut tarjolla niin siihen jämähdettiin, mentiin naimisiin ja tehtiin ne pari lastakin.
3) Ja onhan niitä miehiä kuten naisiakin joita ei vain seksi kiinnosta... näistä asioista kun ei vain monesti suhteen alussa puhuta.
[/quote]
Ei tarvitse loukkaantua. Ketjussa taidettiin olla miesten puolella