Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiistai-illan siivoustsemppiketju

Vierailija
16.09.2014 |

Siivoileeko kukaan muu? Minä aloitin jo suuremman syyssiivouksen tekemisen. Keittiö on jo loppusuoralla. Pesin kaikki kaapit sisältä ja ulkoa, samalla heitin ylimääräisiä tavaroita pois. Vielä täytyy pakastin sulattaa ja uuni pestä, jotta keittiö on valmis. Pyyhin jo kaikki valokatkaisijat, ovet ja karmit. Limsatölkki ja Geisha siivouseväinä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehdittavaa reippautta! Mulla on ns. teemakuukaudet ja teen asioita vähän kerrallaan, kun olen huomannut, ettei musta ole tuollaisiin isoihin kertasiivouksiin. Pesin tänään ikkunat ja olen vähitellen käynyt läpi keittiön kaappeja tässä syyskuun mittaan. Ensi kuussa käyn läpi eteisen kaapit, marraskuussa vaatehuoneen. Tähän päälle tietenkin normaalit viikkosiivoukset, mutta sellaiset isommat projektit olen aina jakanut kuukausille, kerran syksyllä ja kerran keväällä.

Tsemppiä! :)

Vierailija
2/7 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo jaotteluhan se vasta reipasta on! Olen sen verran maaninen siivooja, etten pysty tekemään vähän kerrallaan. Se on kaikki tai ei mitään! Ikkunatkin ajattelin pesaista vielä tällä viikolla. Kun pesee säännöllisesti, ei tule korkeaa kynnystä tarttua taas hommaan. Nyt on jo voittajafiilis, kun sain imuroitua koko talon, se on nimittäin inhokkikotityöni numero yksi! Tiskikonekin on kohta valmis :) ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, olen maannut sohvalla koko työpäivän jälkeisen ajan. Ruoaksikin pistin kanankoipia uuniin, kun en jaksanut mitään ruveta laittamaan, eilistä salaattia onneksi jäi täksikin päiväksi. Niin, kävin siis lähikaupassa töistä tullessa, päivän urotyö! Miten pääsisin teidän vauhtiin mukaan??

Vierailija
4/7 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta kuin aloittaa. Odotapas kun kaivan sulle yksityiskohtaiset ohjeet, ei tarvitse kuin tehdä mitä käsketään :)

Tässä: https://www.facebook.com/notes/613780048701403/

Vierailija
5/7 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku selittää, miksi kotona pitäisi tehdä suursiivouksia? Minusta on ainakin mukavampaa tehdä vähän kerrallaan. Siten asioita ei tule lykättyä.

Vierailija
6/7 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on mukava tehdä suursiivouksia, koska silloin on kaikki puhdasta samaan aikaan. Jos tekisin vaiheittain, en pystyisi nauttimaan puhtaista ikkunoista, jos sauna on pesemättä jne. Samoin vaiheittain tekeminen edellyttäisi jonkinlaista kirjanpitoa, jotta muistaisi, milloin on tehty mitäkin. Sulattelen juuri pakastinta, helppoa ja nopeaa, kun se on tehty säännöllisesti. Kohta uunin kimppuun! ap

Vierailija
7/7 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tääläki saatu koko kämppä just siivottua perusteellisesti ja mutakakku uunissa palkkana;)