Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko avannepussi ihan kauhea turn-off jos päätyy vähän läheisempiin tekemisiin jonkun kanssa?

Vierailija
27.07.2021 |

Kyse siis pysyvästä haitasta.

Kommentit (119)

Vierailija
81/119 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi reikä lisää nussittavaksi?

Taitaa mennä toisin päin, yksi vähemmän. Pyllynreikä ilmeisesti joskus ainakin ommellaan umpeen.

Vierailija
82/119 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se. Itselläni on ollut avanne 10 vuotta ja on kyllä tullut selväksi että kenellekään ei kelpaa. On todella harmi että minulta jäi parisuhde ja perhe kokematta sellaisen asian vuoksi johon en itse voi vaikuttaa.

Ei se ole sun avanteensta kiinni ollut vaan siitä, että itse et ole selvästi asian kanssa sinut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/119 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa häpeäkseni, että olisi kyllä turn-off. Ei vaan pystyisi. Ja monet miettivät täysin samoin kun minä, me ihmiset ollaan pinnallisia vaikka muuta selitetäänkin. 

M30

Vierailija
84/119 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa mennä toisin päin, yksi vähemmän. Pyllynreikä ilmeisesti joskus ainakin ommellaan umpeen.

Kyllä homot sitä käyttävät seksissä, jos anaalireikä on poistettu.

Vierailija
85/119 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avannepussi on itselleni täysin vieras asia ja kyllähän se ensireaktio on negatiivinen. Ajatuksen tasolla vaikea sanoa etenisikö suhde vai ei, mutta ainakin tällä hetkellä kokisin sen estäväksi tekijäksi.

Tilanne on sama kuin minkä tahansa muun fyysisen vamman kanssa: haluaisin olla pyhimys ja sanoa, ettei haittaa vaikka toinen olisi pyörätuolissa/raajan menettänyt/vakavasti sairas/masentunut. Mutta kyllä se merkitsee, mieluummin sitä aina valitsee terveen puolison.

Jos omalle kumppanille kävisi jotain, niin tilanne olisi täysin eri.

Oletko yleensä ollut mukana kun kumppanisi käy paskalla vai mikä siitä tekee sinulle niin tärkeää? Joku yhteisöllinen rituaali?

Vierailija
86/119 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se. Itselläni on ollut avanne 10 vuotta ja on kyllä tullut selväksi että kenellekään ei kelpaa. On todella harmi että minulta jäi parisuhde ja perhe kokematta sellaisen asian vuoksi johon en itse voi vaikuttaa.

Ei se ole sun avanteensta kiinni ollut vaan siitä, että itse et ole selvästi asian kanssa sinut.

Miten se on minusta kiinni kun ihmisten kiinnostus minuun loppuu sillä sekunnilla kun he saavat tietää asiasta? 

Vierailija
87/119 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan varmasti juu 🙄

Vierailija
88/119 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

effff kirjoitti:

Ihme enkelin esittäjiä palsta täynnä "ei mua haittais ollenkaa" 90% vastauksista.

Kyllä itelle ainaki tulee ekana mieleen miten järkevää tälläisen ihmisen kanssa on esimerkiksi lisääntyä, periytyykö ongelma esimerkiksi omille lapsille.

Ei periydy. Olet typerä ja lapsellinen.

Öö, kylläpä esim. Crohnin-tauti on periytyvää.

Vierailija
89/119 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ette vain tiedä millainen se avanne edes on. Ällöttelette omia mielikuvia siinä.

Vierailija
90/119 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan varmasti juu 🙄

No kyllä, järkytyitkö?

Vierailija
91/119 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan varmasti juu 🙄

No kyllä, järkytyitkö?

Joku vähän vetänyt sua höplästä.

Vierailija
92/119 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi surullista, että olet joutunut kokemaan tuollaista.

Vierailija
93/119 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on avanne, koska ikävä kyllä kuulun niihin harvinaisiin epäonnekkaisiin jotka sairastuvat nuorena suolistosyöpään. Minulla todettiin syöpä 27-vuotiaana.

Tämän jälkeen olen kuitenkin selvinnyt syövästä, tavannut kumppanin ja hän on hyväksynyt minut tälläisenä kuin olen. Naimisiin menimme kuukausi sitten.

Että onneksi on myös ihmisiä joille se ei ole turn off.

Tsemppiä sulle! Minä sairastuin peräsuolisyöpään 23-vuotiaana, minä olin tuolloin jo naimisissa eikä avanne tuntunut siinä konkurssissa enää isolta asialta puolisolleni (tai ei ainakaan ole myöntänyt). Tosin minä olin siitä onnekas, että avanne oli vain 7 kk, mutta vieläkin välillä kaiholla muistelen miten helppoa elämä sen kanssa oli. Ei tarvinnut miettiä, että missä on lähin vessa ja entä jos maha alkaa temppuilla yhtäkkiä. Mutta kiva huomata miten monille se on ihan ookoo asia, vaikka tietysti itseäkin alkuun koko avanne vähän kauhistutti

Vierailija
94/119 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

effff kirjoitti:

Ihme enkelin esittäjiä palsta täynnä "ei mua haittais ollenkaa" 90% vastauksista.

Kyllä itelle ainaki tulee ekana mieleen miten järkevää tälläisen ihmisen kanssa on esimerkiksi lisääntyä, periytyykö ongelma esimerkiksi omille lapsille.

Onko sun muissakin yhteyksissä vaikea ymmärtää, että kaikki ei ajattele samalla tavalla kuin sinä?

Vierailija
95/119 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan varmasti juu 🙄

No kyllä, järkytyitkö?

Saathan sä ajatella niin. Avanneneuvojalta voit kysyä tapahtuuko tätä, jos asia kiinnostaa. Katsopas, kun seksiä on muutakin kuin penetraatio.

Vierailija
96/119 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on  harmi jos sinulla ei ole parisuhdetta   ja perhettä vain        yhden avanteen takia.  On kai se  sitten  jotain ennakkoluuloja  sairauksien  suhteen , ei ole  kokemusta  tavallisista  sairauksista.   Ammattilaisena  voin kertoa että odottavilla      äideillä   ja  synnyttäjillä on nykyään enemmän avanteita kuin 15  vuotta sitten. 

Vierailija
97/119 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

effff kirjoitti:

Ei tarvitse esittää enkeliä kun oikeasti tietää millainen joku avanne on. Paljon enemmän se parisuhdetta häiritsee jos ihmisellä on akuutissa vaiheessa oleva suolistosairaus ja pitää kesken herkän hetken juosta vessaan. Avanne on helppo ja siisti. Aikuiset ihmiset voisivat hyihyttelyn sijaan ottaa vaikka selvää millaisesta asiasta oikeasti on kyse. Ihan jo siksikin että suolistosairaudet lisääntyy hirveää vauhtia. Voi osua omallekkin kohdalle.

Vierailija
98/119 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan varmasti juu 🙄

No kyllä, järkytyitkö?

Saathan sä ajatella niin. Avanneneuvojalta voit kysyä tapahtuuko tätä, jos asia kiinnostaa. Katsopas, kun seksiä on muutakin kuin penetraatio.

Kai nyt kaikkea tapahtuu, mutta eiköhän ole aika harvinainen fetissi haluta naida toista ihmistä mahaan.

Vierailija
99/119 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin tykkään välillä avata vaimoni avannepussin kesken hommien ja nuuhkaista sieltä pienet tuoksut. Siitä tulee aika eläimellinen olo ja seksi jatkuu jotenkin kiimaisenpana.

No nyt on härski hartikainen asialla 💩

Vierailija
100/119 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksi  vain että  nuorille joudutaan tekemään  avanne   kyllä  usein muista syistä   kuin suolistosyövän takia.  Kun  tulehdus  rauhottuu,  voidaan avanne   taas sulkea.