Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikea löytää kesäkenkiä joilla on hyvä kävellä mutta ei ole kuitenkaan mummomaiset

Vierailija
12.03.2026 |

Esim tän tyyppiset ihania jalassa ja pystyy kävelemään koko päivän kaupungilla mutta rumat kun saatana😅 https://www.zalando.fi/tamaris-matalavartiset-tennarit-sky-ta111a4pb-k1…

Sitten joissain näteissä kävelykengissä tai ballerinoissa on jalat muusia parissa tunnissa. Miten sitä joskus teininä ja parikymppisenä pystyikin kipsuttelemaan päivät pitkät jossain rimpulakengissä eikä ollut mitään ongelmaa. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riekerillä on paljon hyviä kenkiä. Osa rumia, osa ei. Itse etsin mahdollisimman vähillä hilavitkuttimilla varusteltuja ja Riekeristä on tullut luottomerkkini. Sokos ainakin myy. Eccolla on kans hyvä ei-kamalia kenkiä, mutta ne taas on tosi kalliita.

Vierailija
2/7 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä se, kaikkea ei voi saada.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen siirtymään paljasjalkakenkiin. On jos jonkinlaista mallia eri käyttötarkoituksiin. Itselläni loppui jalkavaivat ja hiertymät. Jaksaa kävellä vaikka kuinka pitkään.

Vierailija
4/7 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukkalenkkareissa on monenlaisia eikä hiosta kuumalla. 

Vierailija
5/7 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita hyvännäköisiä ja mukavia tennareita nyt kaupat pullollaan. 

Vierailija
6/7 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen siirtymään paljasjalkakenkiin. On jos jonkinlaista mallia eri käyttötarkoituksiin. Itselläni loppui jalkavaivat ja hiertymät. Jaksaa kävellä vaikka kuinka pitkään.

Mun jalkaan ei sovi noi paljasjalkakengät yhtään. Pitää olla vähän korkoa ja pehmeää pohjaa muuten tulee selkä kipeäksi. 

Vierailija
7/7 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoisena ja yli-ikäisenä olen huomannut, että kengät kannattaa ostaa kenkäkaupasta.  Sieltä saa hyviä, sisältä pehmustettuja, riittävän leveitä, hyvännäköisiä.  Vähän kalliita ovat, mutta siellä on alennus- ja poistomyyntejäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä