Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko avannepussi ihan kauhea turn-off jos päätyy vähän läheisempiin tekemisiin jonkun kanssa?

Vierailija
27.07.2021 |

Kyse siis pysyvästä haitasta.

Kommentit (119)

Vierailija
61/119 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi reikä lisää nussittavaksi?

Vierailija
62/119 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole. Todennäköisesti en sitä edes sen kummemmin noteeraisi.

N27

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/119 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus, kaiken se kestää <3 Ja ilman sitä rakkautta en mene sänkyyn.

Vierailija
64/119 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkä kakka ja pissa leikeistä.

Vierailija
65/119 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle asia ei ollut ongelma, mutta miehelleni (jolla se avanne siis oli) se oli selvästi vaikea asia. Ei pystynyt enää nauttimaan seksistä samalla tavalla. Varmaan ajatteli asiaa samalla.

Vierailija
66/119 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

effff kirjoitti:

Ihme enkelin esittäjiä palsta täynnä "ei mua haittais ollenkaa" 90% vastauksista.

Kyllä itelle ainaki tulee ekana mieleen miten järkevää tälläisen ihmisen kanssa on esimerkiksi lisääntyä, periytyykö ongelma esimerkiksi omille lapsille.

Jaa, minusta taas mahtavaa, että ihmiset kun voisivat anonyymisti revitellä asiaa vaikka kuinka, vastaavatkin näin inhimillisesti. Pistää puntaroimaan omaakin mielipidettä uusiksi, joka siis alkuun ennemmin negatiivinen. Ehkä minä olen vain vanhanaikainen. Mutta asia on itselleni aivan vieras ja kai kaikki uusi alkuun jännittää.

Vierailija
67/119 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos parisuhde kaatuu avannepussiin niin ei siinä ole rakkautta silloin ollut yhtään. Sellainen ihminen joutaa sitten mennäkin omia menojaan joka ei avannetta hyväksy ....

Vierailija
68/119 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, pitää perustua muihin asioihin kanssakäymisen. Ja voihan sen tulpata

Vierailija
69/119 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se vaikuttaisi. Ei voi kieltää, että on hiukan eri kuin pussia ei olisi. En halua kaunistella.

En tiedä osaisinko rentoutua tarpeeksi kun pelkäisin, että pussi rikkoutuu tai toista sattuisi yms.

Myös vaatisi etukäteen tyhjentämistä, korkin laittamista tai muita toimia. Spontaanius hiukan kärsisi.

Jos tuntisin miehen jo ennestään ja olisi tunteita niin ei haittaisi niin paljon, että sen takia lopettaisin suhteen ainakaan siihen, eri asia miten jatkossa menisi.

Mutta miettisin kyllä jos olisi uusi tuttavuus, kurjaa molemmille ensin uskotella ettei haittaa ja sitten alkaisikin haitata.

Tai jos suhde loppuisi ihan muusta syystä ja mies luulisi että syy oli hänen avanteessaan. Vaikka sanoisin, ettei ollut.

Ymmärtäisin itse, jos minulla olisi avanne ja jotain ihmistä se haittaisi. Ihan samoin jos minulla olisi joku muu sairaus jossa sivuvaikutuksia.

Parempi, että se ihminen olisi rehellinen kuin mentäisiin jotenkin puolilla valoilla suhteessa.

Vierailija
70/119 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N27

No kyllä sen noteeraa, ikävä kyllä.

En usko, että on olemassa ihmistä joka sen ohittaa mitenkään noteeraamatta. Ainakaan jos on ensimmäistä kertaa asian kanssa tekemisissä.

Esimerkiksi toista hyväillessä sen pussin tuntee ja huomaa, jos ei silmillään.

Eri asia on kuinka kukin sen noteeraa, mutta ei sitä ihan ohittaakaan voi.

Vierailija
71/119 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se vaikuttaisi. Ei voi kieltää, että on hiukan eri kuin pussia ei olisi. En halua kaunistella.

En tiedä osaisinko rentoutua tarpeeksi kun pelkäisin, että pussi rikkoutuu tai toista sattuisi yms.

Myös vaatisi etukäteen tyhjentämistä, korkin laittamista tai muita toimia. Spontaanius hiukan kärsisi.

Jos tuntisin miehen jo ennestään ja olisi tunteita niin ei haittaisi niin paljon, että sen takia lopettaisin suhteen ainakaan siihen, eri asia miten jatkossa menisi.

Mutta miettisin kyllä jos olisi uusi tuttavuus, kurjaa molemmille ensin uskotella ettei haittaa ja sitten alkaisikin haitata.

Tai jos suhde loppuisi ihan muusta syystä ja mies luulisi että syy oli hänen avanteessaan. Vaikka sanoisin, ettei ollut.

Ymmärtäisin itse, jos minulla olisi avanne ja jotain ihmistä se haittaisi. Ihan samoin jos minulla olisi joku muu sairaus jossa sivuvaikutuksia.

Parempi, että se ihminen olisi rehellinen kuin mentäisiin jotenkin puolilla valoilla suhteessa.

Ei se pussi normaaliseksissä hajoa, eikä se aiheuta kipua. Pussia ei myöskään ole pakko tyhjentää juuri ennen seksiä. Yleensä kuitenkin tyhjennetään, jos on todennäköisesti intiimi tilanne tiedossa. Samalla tapaa kuin huolehditaan, että alapää on puhdas, kivat alusvaatteet tai karvoitus huoliteltu. Ei avanne vaikuta sen enempää spontaaniuteen.

Vierailija
72/119 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haiseeko se avannepussiin tuleva tavara samanlaiselta kuin tavallinen p##ka? Sehän on kulkenut suolistossa vähemmän aikaa.

Yksilöllisestä mutta ainakin itselläni se haisee valitettavasti huomattavasti pahemmalta.

Vierailija
73/119 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

effff kirjoitti:

Ihme enkelin esittäjiä palsta täynnä "ei mua haittais ollenkaa" 90% vastauksista.

Kyllä itelle ainaki tulee ekana mieleen miten järkevää tälläisen ihmisen kanssa on esimerkiksi lisääntyä, periytyykö ongelma esimerkiksi omille lapsille.

Ei periydy. Olet typerä ja lapsellinen.

Vierailija
74/119 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos avanne pusseineen olisi kyseiselle ihmiselle itselleen ongelma se voisi olla minulle ongelma. Itselläni on koko iän jatkuvia sairauksia lääkityksineen yms. enkä usko että pystyisin olemaan ihmisen kanssa jolle omat tai kenenkään terveysongelmat olisivat ongelma. Toki deittailu- ja parisuhdekuvioissa voi pelottaa toisten ihmisten suhtautuminen ja ei ole ollut itsellenikään aina helppoa näyttäytyä ilman vaatteita arpisen kehoni kanssa vaikka olen varoittanut jo etukäteen että mulla on sitten useampi iso, huonosti ja rumasti parantunut leikkausarpi. Ajattelen kuitenkin että varsinkin pysyvien terveysasioiden kanssa olisi hyvä tulla sinuiksi pidemmän päälle vaikkei se aina ole helppoa.

Vierailija
75/119 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avannepussi on itselleni täysin vieras asia ja kyllähän se ensireaktio on negatiivinen. Ajatuksen tasolla vaikea sanoa etenisikö suhde vai ei, mutta ainakin tällä hetkellä kokisin sen estäväksi tekijäksi.

Tilanne on sama kuin minkä tahansa muun fyysisen vamman kanssa: haluaisin olla pyhimys ja sanoa, ettei haittaa vaikka toinen olisi pyörätuolissa/raajan menettänyt/vakavasti sairas/masentunut. Mutta kyllä se merkitsee, mieluummin sitä aina valitsee terveen puolison.

Jos omalle kumppanille kävisi jotain, niin tilanne olisi täysin eri.

Vierailija
76/119 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina  täällä saa  ja joutuu toteaman kuinka kauhean tietämättömiä    yleensä  ihmiset ovat. Heh-heh, voi  varmaan periytyä    lapsille, joo, joo  . Minun miehellä on  avanne  , enkä ole  lainkaan tekopyhä  kun sanon  ettei  haittaa yhtään.  Lapsille ei  ole periytynyt.  Nykyään on todella  hienoja   ihonmukaisia  geeliteippejä..Olemme  molemmat  terveyden ja sairaahoidon ammattilaisia   joten näitä  avanteita  kyllä  potilailla  riittää. Juuri  siksi  on hyvä ettei  niitä  potilaiden tietoja  kukaan  muu saa lukea, kun   kanssaihmiset    ovat niin perin juurin  tietämättömiä .   Joku  potilas kertoi   että,  ei  voi miehelleen edes kertoa  mitä hammaslääkärissä  tehdään hänelle. Kaikki  kuitit pitää  hävittää. Johtuuko täydellinen  tyhmyys alhaisesta  koulutustasosta,  vai  tynnyrissä kasvamisesta.

Vierailija
77/119 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että se olisi minun keholleni turn-off, ainakaan jos olisin tosissani kiinnostunut.

Vierailija
78/119 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se. Itselläni on ollut avanne 10 vuotta ja on kyllä tullut selväksi että kenellekään ei kelpaa. On todella harmi että minulta jäi parisuhde ja perhe kokematta sellaisen asian vuoksi johon en itse voi vaikuttaa.

Vierailija
79/119 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle olisi varmasti shokki, jos riisuttaessa kävisi ilmi että toisella on avanne. Tulisi mieleen, että onkohan tämä toinen vakavasti sairas, kuoleeko hän pian, sopiiko sellaisesta kysyä, onko meillä nyt ollenkaan tulevaisuutta, miten selitän asian koko suvulleni, kannattaako minun satsata tähän suhteeseen jos tämän ihmisen elinaikaodote on jotain 5 vuotta...

Mieluummin niin että asiasta jutellaan etukäteen, ja kerrotaan syyt ja seuraukset yms.

Vierailija
80/119 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N27

No kyllä noteeraisit, ei nyt sentään hurakastelemaan pidä ryhtyä vaikka turn off se ei olisikaan.