Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko avannepussi ihan kauhea turn-off jos päätyy vähän läheisempiin tekemisiin jonkun kanssa?

Vierailija
27.07.2021 |

Kyse siis pysyvästä haitasta.

Kommentit (119)

Vierailija
101/119 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ihan kiva lukea kun deittaillessa miesten kynnyskysymykset on yleensä tyyliin värjäytymä hampaissa tai jokin muu yhtä suuri vika, mikä estää seurustelun.

Vierailija
102/119 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on avanne, koska ikävä kyllä kuulun niihin harvinaisiin epäonnekkaisiin jotka sairastuvat nuorena suolistosyöpään. Minulla todettiin syöpä 27-vuotiaana.

Tämän jälkeen olen kuitenkin selvinnyt syövästä, tavannut kumppanin ja hän on hyväksynyt minut tälläisenä kuin olen. Naimisiin menimme kuukausi sitten.

Että onneksi on myös ihmisiä joille se ei ole turn off.

Onneksi olkoon, paljon siunausta elämäänne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/119 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se. Itselläni on ollut avanne 10 vuotta ja on kyllä tullut selväksi että kenellekään ei kelpaa. On todella harmi että minulta jäi parisuhde ja perhe kokematta sellaisen asian vuoksi johon en itse voi vaikuttaa.

Meitä on miljoonia joilla ei ole parisuhdetta, eikä meillä myöskään ole avannetta. Että ei se siihen liity millään tavalla.

Miten ei liity millään tavalla jos ihmiset sanovat että avanne on syy kiinnostuksen loppumiseen?

Vierailija
104/119 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi, olen näitä pusseja vaihdellut potilaille ja se haju on karmea.

Vierailija
105/119 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se. Itselläni on ollut avanne 10 vuotta ja on kyllä tullut selväksi että kenellekään ei kelpaa. On todella harmi että minulta jäi parisuhde ja perhe kokematta sellaisen asian vuoksi johon en itse voi vaikuttaa.

Meitä on miljoonia joilla ei ole parisuhdetta, eikä meillä myöskään ole avannetta. Että ei se siihen liity millään tavalla.

Siis... tämä koko keskusteluhan on hyvä esimerkki siitä miten nimenomaan se avanne on monelle täydellinen turn off? 

Vierailija
106/119 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi reikä lisää nussittavaksi?

Taitaa mennä toisin päin, yksi vähemmän. Pyllynreikä ilmeisesti joskus ainakin ommellaan umpeen.

Kyllä homot sitä käyttävät seksissä, jos anaalireikä on poistettu.

Ihan varmasti juu 🙄

No kyllä, järkytyitkö?

Joku vähän vetänyt sua höplästä.

Saathan sä ajatella niin. Avanneneuvojalta voit kysyä tapahtuuko tätä, jos asia kiinnostaa. Katsopas, kun seksiä on muutakin kuin penetraatio.

Kai nyt kaikkea tapahtuu, mutta eiköhän ole aika harvinainen fetissi haluta naida toista ihmistä mahaan.

Saati toisinpäin, sallia se.

Vierailija
107/119 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ollut sängyssä naisen kanssa jolla on avanne , mutta ei se olis mikään turn off jos muuten tykkäisin ihmisestä. N30

Eli jos ihminen olisi vmäinen, avannepussi olisi turnoff

Vierailija
108/119 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olis turnoff, kunhan ei olisi ihan kauheasti hajuhaittoja. Lievät ei haittaa.

Joskus töissä huomannut että voi olla.

Vierailija
109/119 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkää paska puhetta, avannepussi on todellisuudessa turn off 90%:lle ihmisistä.

Jos en kelpaa naisille ilman avannetta niin tuskin kelpaisin minkään paskapussinkaan kanssa.

Vierailija
110/119 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko avannetyyppiä naida pyllyyn?

Vierailija kirjoitti:

Riippuu onko myös peräsuoli poistettu. 

Esim minulla on peräsuoli poistettu ja sen lisäksi koko peräaukko ommeltu umpeen. Olen vähän kuin muumit, ei p.rsereikää.

Miksei jätetä 20cm pätkää että voisi leikkiä pyllyjuttuja?

Vierailija
111/119 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Pelkkää paska puhetta, avannepussi on todellisuudessa turn off 90%:lle ihmisistä.

Jos en kelpaa naisille ilman avannetta niin tuskin kelpaisin minkään paskapussinkaan kanssa.

Eiköhän ongelma ole siinä ettet ylipäätään kelpaa, eikä avanteessa. Syy saattaa olla tuo vihamielisyys millä reagoit ihan tavallisiin keskusteluihin.

Vierailija
112/119 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä säikähtäisin aluksi, ja  vaatis totuttelua.

Mutta ei varmasti ois este jos muuten homma pelaa.

Ei tuommoiset ole yleisiä juttuja joita tapahtuu kelle vaan.

Ihan samanlain se voi vähä säikäyttää jos deittikumppani ennen suihkuun menoa nyppäsee jalkaproteesin pois ja pomppii kylppäriin.

Vierailija
113/119 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä säikähtäisin aluksi, ja  vaatis totuttelua.

Mutta ei varmasti ois este jos muuten homma pelaa.

Ei tuommoiset ole yleisiä juttuja joita tapahtuu kelle vaan.

Ihan samanlain se voi vähä säikäyttää jos deittikumppani ennen suihkuun menoa nyppäsee jalkaproteesin pois ja pomppii kylppäriin.

N. 10 000 suomalaisella on avanne ja suolistosairaudet lisääntyy koko ajan. Eli ei nyt niin hirveän harvinaisia kuitenkaan. Omassa lähipiirissänikin on kahdella.

Vierailija
114/119 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että jollain tutullannekin on, mutta kun tietävät tuon teidän hyihyttelyn varmaan montaa muutakin asiaa kohtaan, niin eivät ole kertoneet. Ei se päälle päin näy.

Vierailija
115/119 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim minulla on peräsuoli poistettu ja sen lisäksi koko peräaukko ommeltu umpeen. Olen vähän kuin muumit, ei p.rsereikää.

väh. 25cm.

Vierailija
116/119 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään turn-off? Tarkoittaako kakan tursuamista, kuulostaa sellaiselta kun ääneen sanoo turnoff.

Vierailija
117/119 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen vuoksi, ettei tulehduksellinen suolistosairaus tai syöpä uusiudu. Pyllyjuttujen leikkiminen ei ole hirveän tärkeä prioriteetti siinä kohtaa.

Vierailija
118/119 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haiseeko se avannepussiin tuleva tavara samanlaiselta kuin tavallinen p##ka? Sehän on kulkenut suolistossa vähemmän aikaa.

Hajuun vaikuttaa mm., onko ohutsuoli- vai paksusuoliavanne, mitä on syönyt ja kuinka kauan se uloste on ollut siellä pussissa. Esim. ohutsuolesta tuleva erite ei välttämättä tuoreena haise kauheasti miltään, paljon pahemmalta se haisee kun terve ihminen käy ulostamassa. Minulla kun on paksusuoli poistettu niin nykyään järkytyn hirveästä hajusta mikä tulee kun terveet ihmiset käyvät vessassa, kun itse ei tuota hajua nykyään joudu haistelemaan.

Kun avanne pussin avaa vaihtoa varten, haju on yleensä kamala, mutta hetken se kestää vain. Pussin ollessa kiinni ei hajua tule ulkopuolelle ollenkaan, joten tämä kysymys on vähän outo kun ei se haju näy ulkopuolisille.

Vierailija
119/119 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei se nyt ainakaan imarteleva ja luoksekutsuva ole, mutta sen kanssa on sen ihmisen elettävä, jolle se on laitettu, ei se huvin vuoksi vatsapeitteellä killu. Jos pitää valita, on se ennemmin luotaantyöntävä kuin houkutteleva.