Onko avannepussi ihan kauhea turn-off jos päätyy vähän läheisempiin tekemisiin jonkun kanssa?
Kommentit (119)
Ei sitä huvikseen laitettu ole, ei haittaisi. m44.
Vierailija kirjoitti:
Voiko avannetyyppiä naida pyllyyn?
Vierailija kirjoitti:
Riippuu onko myös peräsuoli poistettu.
Esim minulla on peräsuoli poistettu ja sen lisäksi koko peräaukko ommeltu umpeen. Olen vähän kuin muumit, ei p.rsereikää.
En tiedä. En ole koskaan kokeillut seurustelua tai seksiä avannepotilaan kanssa. Kyllä siihen olisi kuitenkin vaikea aluksi suhtautua, mutta eikös senkin saa nykyään häiveteipillä piiloon, jolloin se nyt ei niin kamalasti pistä silmään. Mutta kaikkeen tottuu ja olisin varmasti halukas yrittämään, mikäli henkilö on sellainen, jonka kanssa haluan edetä.
Ja huvikseen ei ole laitettu, itse olisin ilman avannetta kuollut kahdesti. Ekan kerran 1990 ja toisen kerran 2014.
Tiedän hyvin kauniin naisen, joka kävi treffeillä. Se oli miehille turnoff. Kunnes hän löysi viisaan miehen. Itsellä on myös suolistosairaus. Tulehdus paksu ja peräsuolessa. Kukaan meistä ei tiedä miten se sairaus etenee. Se sairaus voi puhjeta kelle tahansa vauvasta vaariin. En enää into pinkeänä helpolla lähde tapailemaan enää uusia miehiä. En jaksa selittää asiaa heille. Ja miten se vaikuttaa elämääni.
Se riippuu ihmisestä. Avannepussi on elinehto. Jos se sattuu omalle puolisolle, ei haittatekijä ole niin iso, mutta jos tapaa uuden ihmisen, saattaa se sitä olla, sillä avannepussi voi tarkoittaa hyvin vakavaa sairautta. Se pelottaa ja sen torjuu.
Ei ole. Se on osa sinua ja asian kertominen ja näyttäminen voi luoda väleistä intiimimmän sekä merkityksellisemmän
Vierailija kirjoitti:
🤢
'
Pikkupoika
Kyllä olisi, vaikka itse olen terveydenhuoltoalalla ja näen niitä päivittäin. Se on yksi harvoista fyysisistä "vioista" joka on minulle paha turn off. Mutta onneksi moni on tässä ketjussa eri mieltä.
Ei tietenkään olisi. Sellainen jolle olisi, ei selkeästi ymmärrä että se on siinä syystä ja kuka vain voi sairastua milloin vain.
Kyllä se kun siihen päälle naijessa räjähtää...
Juu, anteeksi.
Tapailin kivaa miestä, jolla oli avannepussi. Tappoi kaiken fyysisen kiinnostuksen saman tien. Enkä voinut sille mitään.
Oli kyllä kiva mies ja toivon, että hänen elämänsä on ollut onnellinen.
No ei todellakaan ole. Lapselliselle ja pinnalliselle yksilölle ehkä, ei aikuiselle. Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Juu, anteeksi.
Tapailin kivaa miestä, jolla oli avannepussi. Tappoi kaiken fyysisen kiinnostuksen saman tien. Enkä voinut sille mitään.
Tässä totuus mitä naiset oikeasti ajattelee.
Minulla on avanne, koska ikävä kyllä kuulun niihin harvinaisiin epäonnekkaisiin jotka sairastuvat nuorena suolistosyöpään. Minulla todettiin syöpä 27-vuotiaana.
Tämän jälkeen olen kuitenkin selvinnyt syövästä, tavannut kumppanin ja hän on hyväksynyt minut tälläisenä kuin olen. Naimisiin menimme kuukausi sitten.
Että onneksi on myös ihmisiä joille se ei ole turn off.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, anteeksi.
Tässä totuus mitä naiset oikeasti ajattelee.
Enemmän minä tiedän tällaisia miehiä, ja vielä 60-luvulla syntyneitä setämiehiä jotka ovat täysin pihalla omasta kuolevaisuudestaan ja mahdollisuudestaan sairastua.
Vierailija kirjoitti:
itse olen terveydenhuoltoalalla ja näen niitä päivittäin.
Ai? Olen luullut, että avanne olisi kuitenkin sen verran harvinainen, jottei avanneihmisiä ihan päivittäin tapaisi.
Ei haittaisi minua. Eihän pussista näy läpi. Kuvien perusteella pussi ei näytä sen ihmeellisemmältä kuin vaikka palovamman tai leikkaushaavan päälle laitettava side. Käsittääkseni pussin tilalle voi myös laittaa väliaikaisesti jonkinlaisen tulpan.
Juuri näin. Itselle ei olisi turn off, vaikka tulisi kertomattakin vastaan, mutta voisin vähän yllättyä, jos siitä tai sen syystä ei olisi ollut mitään puhetta aiemmin. -N40