Lue keskustelun säännöt.
Oikea sosiaalitoimiston etuuskäsittelijä paikalla, kysymyksiä?
07.08.2014 |
Hieman huvittuneena luin täällä aikaisempaa ketjua, missä helsinkiläinen etuuskäsittelijä vastasi kysymyksiinne. Tuolla menolla potkut olisi tullut jo aikoja sitten, ei sitä tukea noin helposti jaeta kelle tahansa.
Olen sosionomi ja työskennellyt etuuskäsittelijänä 6 vuotta. Vastaan mielelläni kysymyksiin :)
Kommentit (121)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 09:39"]
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 07:29"]
Jos olette itse sössineet asianne, alatte hoitamaan asioita vasta kun on liian myöhäistä, ette toimita vaadittuja liitteitä tai ilmoituksia kaikista tileistä, sitten soittelette perään joka päivä ja haukutte pystyyn, se ei ole minun häpeäni! Jos olette niin vitun vajaaälyisiä luusereita, ettette osaa liitteitä tuoda ajoissa, niin tukipäätös venyy viikoilla. Se on silloin teidän oma murheenne ja tukihakemuksenne joutaa pinon pohjalle.
Ap
[/quote]
Nille kielitaidottomille mamuille sitten te itse täytätte hakemukset, ette tule paha mieli vai? Suomalaisille voidaan haistatella "liitteistä"?
[/quote]
Eikö ole mitään ristiriitaa siinä, että täysin varaton suomalainen ei saa edes satasta pahimman yli, mutta mamuille rullaa tonnien tuet automaatiolla?