En jaksa enää yrittää palauttaa miehen seksihaluja.
Koko kesä on mennyt sen takia hirveässä stressissä. Nyt luovutan.
Kommentit (65)
Panostanut JA painostanut, siis. Ap
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 22:24"]
No, mä olen saanut edellisen kerran marraskuussa... Miestä ei vaan huvita, syystä tai toisesta. Sanoo, että haluaa, mutta mitään ei tapahdu.
[/quote]
Testosteronivaje?
Jotenkin tuntuu että nykyajan aikuisilla ei ole kärsivällisyyttä.
Kärsivällisyyttä. Kyllä vuoden tai kahden voi aina odotella. Urheilkaa ja juokaa sillä välin olutta.
Muistelkaa miten selvisitte masturboimalla nuorina.
Kärsimättömyys tekee katkeraksi ja muuttaa naaman norsunanukselle.
T: 11cm mies
Miehen haluttomuus... Siihen on todennäköisesti yhtä monta syytä kuin on miehiäkin, mut kai ne yleisimmät on stressi, hän ei koe sua enää viehättäväksi, miehes sairastaa masennusta (haluttomuus on yksi lukuisista oireista) tai miehellä on sinkin puutos! voi olla jotain häikkää myös testosteroni arvoissa.
Itse olen mies ja sairastanut masennusta, silloin ei petipuuhat kiinnostanu. Sitten parannuin ja seksi oli ihan okei, mut ei tuntunut tärkeältä, koska ei ollut niin kovia haluja ja aloite tuli muutoinkin 90%sti muijalta.
Aloin etsiä tietoa netistä ja tajusin, etten saa sinkkiä tarpeeksi, sitäkin pitää saada päivittäin YLI 9mg! yllätyksenä tuli myös se, ettei sinkki imeydy ruuasta täydellisesti, olikohan se jotain 30-40%.
Mä aloin syömään sinkkilisää pari kk sit, ja huomasin jo parissa viikossa muutoksen, nykyään mua panettaa ja muutaman vuoden tauon jälkeen mulla on aamuisin aamuerektio, joka on terveen miehen merkki :D Rauta on erittäin tärkeä naisille, miehille vastaavasti tärkeää on sinkki, pakko oli laittaa vertaus :)
halusin vain kertoa oman kokemuksen tästä asiasta!
ite syön sinkkiä, joka on sinkkipikolinaattia. Se on parhaiten imeytyvässä muodossa :) T. Mies 24v
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 09:48"][quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 22:52"]
Vai oletko niitä naisia ketkä kädet puuskassa pää täristen kinuat mieheltäsi seksiä syytellen samalla miestäsi pihtaamisesta ja yrität kysellä onko hänellä toinen nainen sekä samassa lauseessa muistelet exääsi joka kyllä pani sinua mutta nyt olet mielestäsi läski ja ymmärrät ettei sinua kukaan halua....
Voi kyllä vähemmästäkin menee miehellä halut voin kertoa. t: exä
[/quote]
Eikö me miehet voitaisi jättää tällainen "kenties olet kuin kusipääexäni" -tyyppinen kirjoittelu joillekin katkerille akoille. Pirun ärsyttävää.
[/quote] no jep, etenkin koska mua ei ole koskaan kukaan muu pannut, enkä ole lihonut. Mutta panostanut olen. Mutta en enää. Ap