Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En jaksa enää yrittää palauttaa miehen seksihaluja.

Vierailija
07.08.2014 |

Koko kesä on mennyt sen takia hirveässä stressissä. Nyt luovutan.

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukekaa Anna-Leena Härkösen kirja "Ei kiitos" ja tehkää kuten päähenkilö Heli siinä.

Vierailija
22/65 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

21: en tiedä vastasitko minulle vai ap:lle (sillä on toinen)?

Tähän en usko oman mieheni kohdalla tai sitten olen todella sinisilmäinen blondi. Miehelläni ei ole aikaa toiselle naiselle, ellei kyseessä ole todellinen pikapano tai sitten työkaveri. Uskoisin olevani sen verran elämää nähnyt, että tunnistaisin merkit...mutta voihan toki olla, että mua pissitään silmään ihan todella.

22: olen lukenut kyseisen Härkösen kirjan, ei ole sekään mulle vaihtoehto, koska haluan oman mieheni, en toista. Oli jotenkin kovin surullinen tarina.

T:15 ja 20

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pettäisin. Musta pettäminen on tosi väärin ja julmaa, mutta tiedän itseni. Vähissä on mun Ilonaiheet, seksistä en luovu. Tosin kuulemma halut vähenee kun on kauan ilman. Tosi ikävä tilanne sulla :( Älkääkä nyt vaahdotko että suosittelisin pettämistä. Puhun vaan mitä todellisuudessa tapahtuu. Loppuelämä ilman seksiä, ei todellakaan.

Vierailija
24/65 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä vois rupatella enemmänkin, mut sittenpä alkaa asiat mennä yksityiskohtiin, ja siihen pitäis olla omat yksityisemmät palstat tai meilit. Hyvä aihe kumminkin ja kukaan ei ole täällä vielä alkanut mollaamaan toista sukupuolta. T.iskä

Vierailija
25/65 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvaa nukuttaessa tajusin, että en ole parisuhteessa, vaan naimisissa kaveripohjalta. Mahdotonta yrittää saada mies näkemään mut naisena, kun se vuosikausiin ei enää ole mua naisena nähnyt. Hajotan vain itseäni lisää yrittämällä mahdotonta. Vaan taatusti ole toista munkaan

miehellä. Ap

ps. Ei kiitos on todella paska tarina. Juuri katsottiin se leffa.

Vierailija
26/65 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudu lapseksi ja pyydä miestäsi opettamaan mitä se "seksi" oikein tarkoittaa. Toimii 100 % varmasti.

Vierailija
27/65 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 04:05"]Pukeudu lapseksi ja pyydä miestäsi opettamaan mitä se "seksi" oikein tarkoittaa. Toimii 100 % varmasti.

[/quote] mitä helvettiä, ei toimi. Ällö ajatuskin.Sitä paitsi koko ketjun aihe on se, että en enää yritä mitään. Ap

Vierailija
28/65 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa alistua. Nyt se ruoska esille ja panet straponilla perseeseen. Jollain mielellä hän nauttii, että käytät hyväksesi.

Vierailija
29/65 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöllä olikin sitten epäasialliset liikkeellä. Mutta tiedoksi heillekin, että olen jo poslari. Tai nyt jo sänki,kun en ole seksiä hetikohta harrastamassa.

Tilasin dildon, auttanee ensi hätään. Ap

Vierailija
30/65 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies huomasi illalla että olin itkenyt ja koitti lohduttaa? sanomalla ettei mun tarvitsisi ainakaan sen takia olla kurjalla mielellä (mitä se musta ajattelee). Mutta se on koko kesän korostanut sitä, että minä ole se joka on seksiä halunnut. Kuten paikkansa pitääkin. Mutta ei se ilmeisesti tajua, miten hajottavaa sen korostaminen on. Mieskin on tehnyt puolet aloitteista, mutta selvästi vain siksi, että minä olen tehnyt seksinpuutteestani niin valtavan numeron. Ap

Vierailija
31/65 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 04:10"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 04:06"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 04:05"]Pukeudu lapseksi ja pyydä miestäsi opettamaan mitä se "seksi" oikein tarkoittaa. Toimii 100 % varmasti.

[/quote] mitä helvettiä, ei toimi. Ällö ajatuskin.Sitä paitsi koko ketjun aihe on se, että en enää yritä mitään. Ap

[/quote]

TODELLAKIN toimii... idiootti. Siinäs luovutat. Toki ajelisit posliiniksi jne myös, osaat varmaan esittää lasta?

[/quote]

OOksää jotenkin mieleltäsi sairas?

Vierailija
32/65 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko ap miehesi suhteen alkuaikoina halukas?

Vierailija
33/65 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 07:18"]Oliko ap miehesi suhteen alkuaikoina halukas?

[/quote] oli, erittäin. Jopa useamman vuoden. Ap

Vierailija
34/65 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap miehelläsi työstressiä tms? sehän voi vaikuttaa haluihin.

Vierailija
35/65 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sillä stressiä. Ja on sanonut että vaikuttaakin. Ja varmasti vaikuttaa myös ssri-lääkitys. Itsw asiassa halut ovat vähitellen vähentyneet sen jälkeen, kun aloitti lääkkeen, jota nyt on kyllä lopettelemassa vähitellen. Että olenko mä vain sitten ymmäetämätön ja huono vaimo?! Mutta miehen asenne tähän

ongelmaan ja muhun ei pelkällä stressillä tai lääkkeellä selity. Toki tajuan senkin, ettei panostaminen ole kivaa. Siksi sanoinkin miehelle, että lopetan sen. AP

Vierailija
36/65 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ssri:t kyllä voi viedä halut, samoin matala testosteroni (miehellä). Voisiko kokeilla lääkityksen vaihtoa ja testomittausta? Eivät siis toimi kaikille, mutta jos rakastatte toisianne ja ennen halusitte niin inhan siinä jotain pielessä.

Terv.sh

Vierailija
37/65 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 07:48"]Ssri:t kyllä voi viedä halut, samoin matala testosteroni (miehellä). Voisiko kokeilla lääkityksen vaihtoa ja testomittausta? Eivät siis toimi kaikille, mutta jos rakastatte toisianne ja ennen halusitte niin inhan siinä jotain pielessä.

Terv.sh

[/quote]

Onhan. Ei inhan.

Vierailija
38/65 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan sekin pielessä, että mies selittää tilannetta sillä, että suhde on huono. Aiemmin (2v sitten) on myös sanonut olevansa kyllästynyt muhun. Mutta tosiaan mä en jaksa enää yrittää mitään. Viime yönäkin nukuin vain kolme tuntia. Ap

Vierailija
39/65 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt mua kaduttaa ja itkettää ihan helvetisti, että olen koko asian eteen yrittänyt yhtään mitään tehdä, kun oma mieleni on ainakin kaiken sen jälkeen nyt entistä huonompi!!ap

Vierailija
40/65 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä teidän lapsenne ovat ap?