Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En jaksa enää yrittää palauttaa miehen seksihaluja.

Vierailija
07.08.2014 |

Koko kesä on mennyt sen takia hirveässä stressissä. Nyt luovutan.

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos, vihdoin saan olla kädellä rauhassa.

T. Miehesi

Vierailija
2/65 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olet.yrittänyt? Oletko kokeillut hienoja alusvaatteita? Ehdottanut mitään uutta?

Vierailija
4/65 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo kaikki on kokeiltu ja neljä kertaa on onnistunut, mutta ei se sen haluja ole palauttanut. Korostaa vain sitä, että MINÄ olen se joka on halunnut. Ap

Vierailija
5/65 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sullahan on hyvä saldo, kun jopa neljä kertaa. Mä onnistuin kerran kesäkuussa, sain kymmenen sekuntia sohimista takaapäin lusikassa eikä kerinnyt tuntua miltään.

Vierailija
6/65 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te olette haluttomien miesten kanssa?

Vierailija
7/65 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 22:01"]Sullahan on hyvä saldo, kun jopa neljä kertaa. Mä onnistuin kerran kesäkuussa, sain kymmenen sekuntia sohimista takaapäin lusikassa eikä kerinnyt tuntua miltään.

[/quote] no tuohon verrattuna on kyllä hyvin asiat ja ehkä vois jatkuakin, jos jaksaisin panostaa ihan hulluna jne. Mutta ei todellakaan ole ollut kiva kuulla jälkeenpäin, että minähän sitä halusin. Ap

Vierailija
8/65 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootko se "ällöttävä lättäpylly"? Jos, niin hyvä. Äijä pihalle ja keskity 3 kk ikäisen vauvan miellyttämiseen, herra sentäs

Vierailija
9/65 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 22:03"]Miksi te olette haluttomien miesten kanssa?

[/quote]

Mun mielestä olisi itsekästä rikkoa perhe noilta viideltä muulta perheenjäseneltä vain siksi, että MINÄ en saa tarpeeksi seksiä.

Vierailija
10/65 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lopetin yrittämisen puoli vuotta sitten. Nyt on vuosi mennyt ilman seksiä. Mies ei ole noin kahteen vuoteen pyytänyt kertaakaan ja sitä ennenkin todella harvoin. Lasten takia koitan jaksaa.t. nainen

Vierailija
11/65 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 22:05"]ootko se "ällöttävä lättäpylly"? Jos, niin hyvä. Äijä pihalle ja keskity 3 kk ikäisen vauvan miellyttämiseen, herra sentäs

[/quote] en mä hyvää isää pihalle heittäisi. Eikä mies ikinä lähtisi lasten luota. Ap

Vierailija
12/65 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 22:05"]Mä lopetin yrittämisen puoli vuotta sitten. Nyt on vuosi mennyt ilman seksiä. Mies ei ole noin kahteen vuoteen pyytänyt kertaakaan ja sitä ennenkin todella harvoin. Lasten takia koitan jaksaa.t. nainen

[/quote] minulla menossa jo kolmas vuosi. T. Iskä.

Vierailija
13/65 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miksi kidutte seksittömässä liitossa? En pystyis kyllä, ikinä. Ei tuossa oo mitään rakkautta toista kohtaan jos laiminlyö toisen tarpeet ja elää kuin kämppis. En riutuisi edes lasten takia jos tilanne olisi pysyvä eikä väliaikainen jostain käsittämättömästä syystä. T. N33

Vierailija
14/65 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mä olen saanut edellisen kerran marraskuussa... Miestä ei vaan huvita, syystä tai toisesta. Sanoo, että haluaa, mutta mitään ei tapahdu.

En kanssa jaksa enää aloitteita tehdä, kun tulee niin usein torjutuksi. Ollaan sitten kämppiksiä. Ei kuitenkaan taida hyväksyä, jos hommaisin seksiä muualta.

Ihan s..tanan rasittava tilanne.

Vierailija
15/65 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole paljon vaihtoehtoja kun kitua, vanhemmat lapseni ovat kerran jo eron läpikäyneet ja pienin yhteinen on vauva. Mies on täydellinen isä ja isäpuoli. Jos lähden vien pohjan koko elämästä ainakin vanhemmilta lapsiltani. Mietin kyllä sivusuhdetta koska en alle 40v haluaisi luopua seksistä. T. Vuoden ilman ollut nainen

Vierailija
16/65 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oletko niitä naisia ketkä kädet puuskassa pää täristen kinuat mieheltäsi seksiä syytellen samalla miestäsi pihtaamisesta ja yrität kysellä onko hänellä toinen nainen sekä samassa lauseessa muistelet exääsi joka kyllä pani sinua mutta nyt olet mielestäsi läski ja ymmärrät ettei sinua kukaan halua....

Voi kyllä vähemmästäkin menee miehellä halut voin kertoa. t: exä 

Vierailija
17/65 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se meilläkin kokonaan lopu, kun en jaksa enää. Ap

Vierailija
18/65 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuvailemasi kaltainen nainen 17. T. Vuoden ilman ollut

Vierailija
19/65 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma täällä! Mieheni on täydellinen isä lapsillemme. Mielestäni hän on myös komea ja seksikäs. Satun myös rakastamaan miestäni, eli avioero ei ole vaihtoehto.

Meiltä puuttuu ainoastaan seksi, rakastelu, paneminen. Minä olen valmis pikapanoihin, hikiseen seksiin ja rauhalliseen rakasteluun. Mies ei mihinkään.

Onhan se miehen puolelta itsekästä olla aina kieltäytymässä, mutta en säälistäkään halua!

Omin käsin paineet pois, mutta ei se miestä korvaa.

T: 15

Vierailija
20/65 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on toinen.