Mieheni tuleva työreissu
Mieheni lähdössä siis viikon työreissulle ja pelkään hänen pettävät siellä minua. Muutama vuosi sitten miehelläni on ollut suhde työkaverin kanssa. Luulin, että olen päässyt epäluottamuksesta ylitse. En näköjään ole, koska asiaa mietin. Mieheni käytös nyt ihan tavallista ja siitä tiedän ettei nyt ole ainakaan mitään meneillään mutta hyvä tilaisuus pettää jos niin haluaisi tehdä. Sinne lähtee molemmat sukupuolen edustajia. Täytyy vaan yrittää luottaa, mitä muutakaan mä voin?!
Kommentit (8)
Ei lähde, on nykyään eri työpaikassa.
On se kumma, kun ei osata työpaikoilla keskittyä työhön vaan pitää sukuelimiä esitellä. Kerran pettäjä on aina pettäjä.
Mä en varmaan pystyisi luottamaan.
Sä olet tehnyt ratkaisusi, jäänyt miehen luo. Sun pitää luottaa häneen tai suhteenne on tuhoon tuomittu v
No mikäs teet kun olet valinnut suhteen jatkuvan pettäjän kanssa.
Ehkä pettää ehkä ei.
Et voi kun yrittää luottaa ja mies joko on luottamuksen arvoinen tai sitten ei ole.
Meillä tilanne, että mies joutuu ehkä jopa vuodeksi koulutukseen työpaikaltaan, komennettuna. Eli mies olisi viikonoput pe illasta sunnuntai päivään kotona ja muutoin satojen km päässä. Minä siis pienten lasten kanssa kotona. Ei oikeen lupaavalta vaikuta.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 16:56"]
Mä en varmaan pystyisi luottamaan.
Sä olet tehnyt ratkaisusi, jäänyt miehen luo. Sun pitää luottaa häneen tai suhteenne on tuhoon tuomittu v
[/quote]Täsmälleen näin. Sinulla on ollut toinenkin vaihtoehto, mutta päätit jäädä, joten ei auta itkut nyt. Eikö ole aika kamalaa elää noin? Eikö ole ikävä koko ajan olla varpaillaan ja miettiä milloin toinen taas lähtee vieraisiin? Voit tietenkin miehelle asiasta sanoa, mutta tuskin hän sinulle tekemisistään täyttä raporttia enää koskaan tekee. Joko luotat tai sitten pistät suhteen poikki.
No voi voi. Me ollaan kumpikin aina viikot poissa kotoa, joskus menee useampiakin viikkoja. En petä, eikä ole mitään syytä epäillä että puolisokaan pettäisi. Ei varmaan kannata olla sellaisen kanssa johon ei voi luottaa? Varmaan vähän itsetuntokysymyskin niissä tapauksissa joissa ei ole edes mitään aihetta epäillä, tai sitten itse tiedostaa ettei suhteessa ylipäänsä ole kaikki kunnossa.
Lähteekö tuo aiempi miehesi kanssa pettäjä myös?
Juttele pelostasi ja kysele, miten mies suhtautuu pettämisiin nyt.