Paras karvanpoistomenetömä!?! Apuja kaivataan...
Laihduttuani 30 kiloa (ihan tosi!) olen uskaltautunut käyttää toppeja ja muita vaatteita, jotka jättävät kainalot paljaiksi. Kainalokarvani annoin rehottaa lihavana ollessani, kun ajattelin, ettei ne mitään siellä puseron alla haittaa (mikä tosi olikin). Nyt kuitenkin olisi kiva olla karvaton kainalo.
Mutta miten karvat pois? Toistaiseksi olen käyttänyt vaan jotain Veetin ainetta, minkä annetaan vaikuttaa muutaman minuutin ja sitten karvat lähtee pois. Melko helppo käyttää, mutta karvat kasvaa tosi nopeasti takaisin! Sunnuntaina käytin, nyt on jo kauhea sänki.
Mikä olis parempi konsti? Vahaus kuullostaa aika hyvältä noin niinkuin lopputuloksen kannalta, mutta vähän pelottaa, että jos se sattuu ihan kauheesti. (Luin kerran kaupassa jonkun vahapurkin käyttäohjeita ja niissä luki mm. että raskaan olevat ei saa käyttää ja että siitä voi tulla mustelmia!!!)
Entä höyläys? Miten se käytännössä tapahtuu? Onko helppo oppia vai onko kainalot haavoilla...?
Muita konsteja? Kaikki vinkit ja käyttökokemukset otetaan ilolla vastaan!
Kommentit (6)
iho pehmenee ja siitä vaa. Helppoa on.
eli saippua ja höylä on paras ja nopein. Mulla se on niin suihkurutiini, et en ees hirveesti enää ajattele sitä, kun höylään kainalot. Pari kertaa viikossa varmaan teen sen.
On kuulemma vaivan arvoista! Itse en moiseen varmaan taipuisi..
Onkohan kylmä vaha vai kuuma vaha parempaa..?