Mieheni ei voi/pysty vauvaa kantaessaan tekemään mitään ylimääräistä. Mitä sinä olet tehnyt vauva sylissäsi?
Olen käynyt wc-pytyllä, molemmilla asioilla. Olen jopa imettänyt asioidessani wc-pytyllä. Laittanut pyykkiä kuivumaan, pukenut isompaa sisarusta, laittanut ruokaa...
Kummallista kuinka mies ei tähän pysty...
Kommentit (5)
Käynyt suihkussa, asennuttanut lääkärillä kierukan, käynyt verikokeessa...
Joka ihmetteli wc:ta. Niin vauvalla hemmetin nälkä ja mutsi meinaa pissiä pöksyyn. Siinä sitä tyydyttää molempien tarpeet helposti. Kyllä sitä maailmalla saastaisempiakin paikkoja on, kun länsimainen siisti wc.
Ei munkaan mieheni osaa tehdä mitään vauva sylissä, mutta Ergossa hän kantaa vauvaa mielellään ja toimii samalla. Kyllä se vaatii treenausta, että osaa tehdä kaikki hommat vauva kainalossa. Mä osaan tiskata, siivota, laittaa ruokaa, nostella isompaa lasta ja käydä pissalla vauva kainalossa, mutta mä olenkin treenannut täällä kotona päivät pitkät, samaan aikaan kun mies tekee töissä jotain turhia juttuja.
Mulla on musta ja kuopuksesta silloin n.1kk kuva jossa mä imuroin ja tyttö on puoliunessa mun toisella käsivarrella.. Yksin ei viihtynyt, mutta äidin kanssa on rauhoittavaa " touhuta.."
enkä pukenut ketään kun ei ole kun yksi lapsi.
Mutta vauva sylissä pystyy tekemään vaikka mitä. Se on vaan ihan tottumiskysymys. Ehkä mies on vielä vähän arka pitämään vauvaa sylissä. JOs se vaikka pelkää että vauva putoaa tai jotai :)