Ei ole rahulia lampaanpaistiin
Kommentit (109)
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 17:38"]Jätä se sikalampaanpaisti! Ansaitset parempaa.
Mee heti lähimpään turvakotiin ja meilaa sieltä aaveelle sun tilinro jotta voidaan lähettää sulle rahulia.
[/quote]
mammuleilla onkin paljon rahulia, ainakin niiden miehyleillä
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 19:22"]Musta tuntuu, et mun lampaanpaisti pettää mua toisen paistin kanssa. Se ei tullut yöksi kotiin ja kun tuli sano, että se on peruttu. Mitä mä teen? Ei mulla oo rahulii muuttaa, enkä haluu toista paistii. Apua!
[/quote]
Etsi itse tuoreempi paisti! Eihän nyksäpaistin kanssa ole avioehtoa?
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 17:43"]
Siis anteeksi jos olen tyhmä, mutta mikä tämä lampaanpaistijuttu on?? O.O
[/quote]
http://www.vauva.fi/keskustelu/4245262/ketju/peruuttamaton_lampaanpaisti_kampaaja_vaatii_100_e
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 19:24"][quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 19:22"]Musta tuntuu, et mun lampaanpaisti pettää mua toisen paistin kanssa. Se ei tullut yöksi kotiin ja kun tuli sano, että se on peruttu. Mitä mä teen? Ei mulla oo rahulii muuttaa, enkä haluu toista paistii. Apua!
[/quote]
[/quote]
Ei oo. Se paisti voikin lähtee. Se haisee ja juo kaljaa tossa sohvalla. Oikee sika lampaanpaistiks!
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 19:32"][quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 19:24"][quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 19:22"]Musta tuntuu, et mun lampaanpaisti pettää mua toisen paistin kanssa. Se ei tullut yöksi kotiin ja kun tuli sano, että se on peruttu. Mitä mä teen? Ei mulla oo rahulii muuttaa, enkä haluu toista paistii. Apua!
[/quote]
[/quote]
Ei oo. Se paisti voikin lähtee. Se haisee ja juo kaljaa tossa sohvalla. Oikee sika lampaanpaistiks!
[/quote]
jätä se sikalammas! Se tulee huomaamaan, ettei liha ole mureampaa niityn toisella puolella! Sitä paitsi se toinen on karitsa vasta, siis hyi kekkuli mimmoinen kypsä paisti kiinnostuu niin tuoreesta!?
Eikö teillä ole lainkaan häpyliä
Mun naapurinpaisti lähti kolmelta yöllä ajamaan skootterilla, pitäiskö huolestua?
Mun paistista tulee rusehtavaa vuotoa, onko normaalia??
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 19:52"]Mun paistista tulee rusehtavaa vuotoa, onko normaalia??
[/quote]
oletko touhunnut ilman kortsulia?
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 16:48"][quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 16:46"]Myykö joku kampaamo oikeasti lihaa? Miten Se hygieniapuoli :| Likaisia hiuksia ja elintarvikkeita, hyi!!
[/quote]
Porvoossa on, pulju nimeltään "Paisti&Kampaus"
[/quote]
:'D
Olen rasvainen paisti, onko se teille 10% paisteille joku ongelma?
Onko kenenkään muun lempiruokaa vatkuli?
http://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/95617/Vatkuli/
Ei tarvii olla lampulia, saa ihan vaikka vasikasta.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 17:43"]
Siis anteeksi jos olen tyhmä, mutta mikä tämä lampaanpaistijuttu on?? O.O
[/quote]
insaidulijuttu. Et voi tajuta, jos et nähnyt päivällä yhtä automaattisen tekstinsyötön tuottamaa mokaa yhdessä ketjussa.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 20:12"]Vatkuli on hyvää
[/quote]Olen aina luullut, että vatkuli on sitä mitä tulee pipulista, kun sitä tarpeeksi vatkaa.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 19:58"]
[/quote]
Hyi, sähän oot ihan lehmä!
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 20:29"][quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 19:58"]
[/quote]
Hyi, sähän oot ihan lehmä!
[/quote]
ootsä kassler? Mä tunnen yhen kasslerin ja se on tosi ihra... Mä en oo sen kaveri enääN!
Musta tuntuu, et mun lampaanpaisti pettää mua toisen paistin kanssa. Se ei tullut yöksi kotiin ja kun tuli sano, että se on peruttu. Mitä mä teen? Ei mulla oo rahulii muuttaa, enkä haluu toista paistii. Apua!