Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rintaliivien koko 60E

Vierailija
24.09.2014 |

Onko pieni vai iso? Ensimmäisiä rintaliivejä näin parikymppisenä olen hankkimassa ja mietin, tarvitsenko edes. Olen aivan pihalla näistä kuvioista, lukuunottamatta sitä vähäistä tietoa, minkä olen netistä saanut. Tuon koon sain selville käyttämällä laskureita...

Teininä isäni (olen äiditön) ei siis vaivautunut ostamaan liivejä, enkä niitä jotenkin edes ole aikaisemmin osannut kaivata.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

googlaappa "rintaliivien mitoitus", ota mittanauha, mitoita suuntaa antava luku ja mene kauppaan kokeilemaan mikä malli/täyte tuntuu hyvältä

Vierailija
2/6 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskikokoiset nuo ovat, mutta liivejä kyllä suosittelisin. Tuo ympärys on todella harvinainen, joten sinuna testaisin myös 65D-kokoa.

-70K ja vittuuntunut etsimään sopivia livejä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mielellään tahtoisin tietää, tarvitsenko edes koko liivejä tämän kokoisille rinnoille ennen kuin lähden hosumaan. :) Jos sitä ylipäätään siis voi näillä tiedoilla sanoa.

Vierailija
4/6 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, kiitoksia kolmonen! :)

Vierailija
5/6 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestit 4 ja 5 siis aloittajan.

Vierailija
6/6 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintaliivien tarve riippuu ihan siitä, miltä itsestäsi tuntuu. Jos rintoihin ei satu eikä olo tunnu epämukavalta ilman liivejä, ei kai niitä ole mikään pakko käyttää. Liikuntaa harrastaessa kannattaa kuitenkin laittaa urheiluliivit päälle, ettei rintakudos vaurioidu pomppimisen takia.

Koon 60E liivejä ei ihan joka kaupasta löydy, suosittelen Changea tai Cubusta jos päädyt sellaiset hankkimaan (ensimmäisestä löytyy suuremmalla todennäköisyydellä oikea koko, mutta Cubuksellakin on tuota kokoa jonkin verran ja paljon halvemmalla). Oma kokoni on 65F ja käytin vuosia väärän kokoisia liivejä, kun mistään ei löytynyt tarpeeksi isoa kuppia tarpeeksi pienellä ympärysmitalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi