Ei ole rahulia lampaanpaistiin
Kommentit (109)
Millaisia ihmisiä tällainen huvittaa? Sillä paistillakin on tunteet!! Hävetkää senkin röyhkyliinit
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 17:29"]Millaisia ihmisiä tällainen huvittaa? Sillä paistillakin on tunteet!! Hävetkää senkin röyhkyliinit
[/quote]
Ahhhahhaa! Näin teen. :'(
-aapee
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 17:06"]Wau, ekaa kertaa ikinä av on yllättänyt minut positiivisesti tällä ketjulla! Tää ketju on oikeasti fiksuin kaikista! Hullulla on halvat huvit, rahulin (ja lampaanpaistin) puutteessa...
[/quote]
parempi tää, kuin jatkuva jankkaus pakarat paljastavista shortseista
Rahuli. Ihan kuin olisin kuullut tämän ennenkin?
Mä teen teistä kaikista ls-ilmoituksen!
Niih!
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 17:34"]Mä teen teistä kaikista ls-ilmoituksen!
Niih!
[/quote]
Minä yritän kyllä kasvattaa paistini rajoilla ja rakkaudella <3:/
Jätä se sikalampaanpaisti! Ansaitset parempaa.
Mee heti lähimpään turvakotiin ja meilaa sieltä aaveelle sun tilinro jotta voidaan lähettää sulle rahulia.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 17:34"]Mä teen teistä kaikista ls-ilmoituksen!
Niih!
[/quote]Lampaansuojeluilmoitus?
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 17:38"]Jätä se sikalampaanpaisti! Ansaitset parempaa.
Mee heti lähimpään turvakotiin ja meilaa sieltä aaveelle sun tilinro jotta voidaan lähettää sulle rahulia.
[/quote]
sikalammas?
Siis anteeksi jos olen tyhmä, mutta mikä tämä lampaanpaistijuttu on?? O.O
Lidlistä sai lampaanpaistia tosi edullisesti (:
Mitähän minun pitäisi tehdä... Pelkään että paistini tapailee nuorempaa :'(
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 17:45"]Mitähän minun pitäisi tehdä... Pelkään että paistini tapailee nuorempaa :'(
[/quote]
olet varmasti tarpeeksi sitkeä paisti kestääksesi tämän! Älä anna vaaleanpunaisen lihan kettuilla!
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 17:32"][quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 17:06"]Wau, ekaa kertaa ikinä av on yllättänyt minut positiivisesti tällä ketjulla! Tää ketju on oikeasti fiksuin kaikista! Hullulla on halvat huvit, rahulin (ja lampaanpaistin) puutteessa...
[/quote]
[/quote]
Peppulishortselit on kanssa ihan hyvä, mutta mikään ei vedävertoja rahulipulalle, kun olisi tarvetta lampulinpaistille.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 17:32"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 17:06"]Wau, ekaa kertaa ikinä av on yllättänyt minut positiivisesti tällä ketjulla! Tää ketju on oikeasti fiksuin kaikista! Hullulla on halvat huvit, rahulin (ja lampaanpaistin) puutteessa...
[/quote]
[/quote]
Tai pimpulin karvoista tai karvattomuudesta.
Laitat vaan korttulin otto-automaattulin reikyliin ja paineloit nappuloit. sieltä saa rahulia ja sillä rahulilla sitten lievität lampulipaistuli pulia.
Voi voi, voisitko tyytyä rypsipossuliin?
HUONO!!