Ei ole rahulia lampaanpaistiin
Kommentit (109)
Olen ihastunut toiseen lampaanpaistiin... Nykyisessäkin on eräpäivää jäljellä, eikä lyö, mutta en voi tunteilleni mitään...
Haluatko paistisi sisältä pinkkinä, vai kypsänä?
Kerää marjuleita ettei tarvitse nälkylissä olla ennen tililulipäivyliä
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 17:20"]venäläisillä naisilla kouvolatukatkin on naisellisempia ja kirkkaamman punaisia!
[/quote]
Nadjushka ja Tamara kiittää!
Mulla on rahulia, mutta en siedä lampaanpaisteja, koska ne on wt. Oon akateeminen ja painan 22 kg.
Mun nykysen lampaanpaistin exä lähettelee sille exälle jotain tosi noloja viestejä. Niissä se pyytää MUN lampaanpaistilta elareita niiden karitsanpaisteille. Mun mielestä epäreiluu...
Mielipiteitä?
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 16:33"]Ni :-(
[/quote]
Koko viikon on painanut mieltä ap:n kohtalo. Joko rahulia on löytynyt?
Tiluliinipäivä on ylihuomenna, ja saan ostettua lampulinpaistia pakkasen pullolleen <3
-aapee
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 16:35"]Myy pinppiä niin saat rahulia
[/quote]
Kampaajani, jolta saisi lampaanpaistia, on samaa sukupuolta kuin minä -> Ei taida onnistua maksu luonnossa :-(
-aapee
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 16:38"][quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 16:35"]Myy pinppiä niin saat rahulia
[/quote]
Kampaajani, jolta saisi lampaanpaistia, on samaa sukupuolta kuin minä -> Ei taida onnistua maksu luonnossa :-(
-aapee
[/quote]
Oletko kysynyt?
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 16:44"][quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 16:38"][quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 16:35"]Myy pinppiä niin saat rahulia
[/quote]
-aapee
[/quote]
Oletko kysynyt?
[/quote]
En. Pitäisikö? :)
-aapee
Myykö joku kampaamo oikeasti lihaa? Miten Se hygieniapuoli :| Likaisia hiuksia ja elintarvikkeita, hyi!!
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 16:46"]Myykö joku kampaamo oikeasti lihaa? Miten Se hygieniapuoli :| Likaisia hiuksia ja elintarvikkeita, hyi!!
[/quote]
Porvoossa on, pulju nimeltään "Paisti&Kampaus"
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 16:48"][quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 16:46"]Myykö joku kampaamo oikeasti lihaa? Miten Se hygieniapuoli :| Likaisia hiuksia ja elintarvikkeita, hyi!!
[/quote]
Porvoossa on, pulju nimeltään "Paisti&Kampaus"
[/quote]
Onkstää provo? En ainakaan googlesta löytänyt mitään tietoo? :-o
t. 9
Onkohan lampaanpaistini löysä, kun sinne mahtuu 3 sormea?