Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menee heti maku ihmisestä, jos hän jakaa valheita rokotehaitoista

Vierailija
27.07.2021 |

Mikä on vialla heissä? He eivät tunne henkilökohtaisesti ketään haittoja saanutta.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

öö miten kommentoit sitä suomalaista naista 35v joka nyt kuoli kakkos rokotteen jälkeen ja oli perinteisesti tulppia ja suurentunut sydän  siis jälleen kerran

Vierailija
42/50 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rokotteen ottaneet tuntuvat olevan hemmetin vihaisia. Mikä teitä oikein vituttaa? Oman päätöksen peruuttamattomuus? Vai se, ettette itse tajunneet, että voi myös ihan rauhassa odotella. Mikäs kiire tässä on mihinkään suuntaan.

En minä ainakaan ole vihainen, vaan päin vastoin tyytyväinen, että saan toisen annoksen parin päivän päästä. Sen sijaan rokotevastaisten paasaus ihmetyttää/huvittaa, miksi heitä tuntuu kovasti häiritsevän se, että muut ottavat rokotteen? Pelko tai epävarmuus kalvaa kuitenkin?

Ei tässä aleta hakemaan mitään rokote haittoja, kun ilmankin voi olla ja koron voi kyllä välttää 😃

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse sairastuin rokotteesta, tosin parani reilussa päivässä. Kolmella kavereistani sama juttu. Lopuilla ei kipeää rokotuskohtaa lukuunottamatta ongelmia. Mikäli AP:lla menee minuun maku, kun suosittelen jättämään rokotusta seuraavan päivän vapaaksi, niin oma on ongelmansa.

Olin muuten ainoa meistä neljästä, joka on käynyt raportoimassa haittavaikutukset. Loput eivät vaivautuneet, eli lyhytaikaisten haittavaikutusten määrä on todennäköisesti huomattavasti suurempi kuin mitä tilastot antavat ymmärtää.

No minulla kerrottiin, että voi nousta lämpöä jne, eli en olisi yllättynyt. Mutta mitään väsymystä kummempaa ei tullut. Olin työkykyinen fyysiseen työhön.

Minulla oli seuraava päivä vapaata, onneksi. Kakkospiikin jälkeen heräsin aamuyöllä, kun käsivarsi oli kipeä niskaan asti. Aamulla jäsenet arat ja lievää särkyä, päivällä nousi lämpö, oli vilunväreitä ja väsytti niin, että oli mentävä pitkäkseen ja nukuttava. Onneksi tavallinen flunssalääke auttoi ja illalla alkoi tuntua jo normaalilta ja terveeltä. En olisi pystynyt töihin sinä päivänå.

En ole raportoinut tuota mihinkään viralliselle taholle vielä.

Vierailija
44/50 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kasvoi häntä rokotteesta. Mieheni sai keskenmenon. Minne raportoin?

Vierailija
45/50 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi piikkiä otettu. Milloin mun nyt siis pitäisi kuolla, voitteko kertoa?

Vierailija
46/50 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse sairastuin rokotteesta, tosin parani reilussa päivässä. Kolmella kavereistani sama juttu. Lopuilla ei kipeää rokotuskohtaa lukuunottamatta ongelmia. Mikäli AP:lla menee minuun maku, kun suosittelen jättämään rokotusta seuraavan päivän vapaaksi, niin oma on ongelmansa.

Olin muuten ainoa meistä neljästä, joka on käynyt raportoimassa haittavaikutukset. Loput eivät vaivautuneet, eli lyhytaikaisten haittavaikutusten määrä on todennäköisesti huomattavasti suurempi kuin mitä tilastot antavat ymmärtää.

No minulla kerrottiin, että voi nousta lämpöä jne, eli en olisi yllättynyt. Mutta mitään väsymystä kummempaa ei tullut. Olin työkykyinen fyysiseen työhön.

Minulla oli seuraava päivä vapaata, onneksi. Kakkospiikin jälkeen heräsin aamuyöllä, kun käsivarsi oli kipeä niskaan asti. Aamulla jäsenet arat ja lievää särkyä, päivällä nousi lämpö, oli vilunväreitä ja väsytti niin, että oli mentävä pitkäkseen ja nukuttava. Onneksi tavallinen flunssalääke auttoi ja illalla alkoi tuntua jo normaalilta ja terveeltä. En olisi pystynyt töihin sinä päivänå.

En ole raportoinut tuota mihinkään viralliselle taholle vielä.

Ei kai noita yleisiä haittavaikutuksia tarvitse raportoida.

Vierailija
47/50 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ne valheet sitten ovat?

Fimean sivuilta voi jokainen katsoa, että ilmoituksia vakavista haittavaikutuksista on tullut yhteensä tähän mennessä 1769 (seuraavaksi päivittyvät vissiin huomenna).

"Haittavaikutus arvioidaan vakavaksi, jos se on: johtanut kuolemaan, hengenvaaraan, sairaalahoitoon tai sen pidentymiseen, aiheuttanut pysyvän vamman, toimintakyvyn laskun tai synnynnäisen epämuodostuman."

https://www.fimea.fi/tietoa_fimeasta/koronavirus-covid-19-/koronarokott…

Minun mielestäni luku on aika iso.

"Haittavaikutusilmoitukset kuvastavat ilmoittajan havaintoja ja näkemyksiä, eivätkä tarkoita sitä, että rokotteen ja havaittujen vaikutusten välinen mahdollinen yhteys olisi vahvistettu. Rokotteen hyödystä ja riskeistä voidaan tehdä päätelmiä vasta, kun kaikki käytettävissä olevat tiedot ovat läpikäyneet tieteellisen arvioinnin osana rokotteen jatkuvaa turvallisuusseurantaa. Jos turvallisuusongelma tieteellisen arvioinnin jälkeen varmistuu, ryhdytään toimenpiteisiin esimerkiksi tuotetietojen ja rokotusohjeiden päivittämiseksi." -Fimea

Olisit vaan reilusti kopsannut koko tekstin. Rokotuksia annettu yli 4,8 miljoonaa, joten tuo 1769 ei ole suuri luku. Tuonnehan voi kuka tahansa ilmoittaa mitä huvittaa. 

Samoilla rokotteilla rokotetaan muuallakin. Satoja miljoonia rokotettu ja ja haittavaikutukset -oikeat tai kuvitteelliset Set on vasta tuhansissa.

Vierailija
48/50 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

öö miten kommentoit sitä suomalaista naista 35v joka nyt kuoli kakkos rokotteen jälkeen ja oli perinteisesti tulppia ja suurentunut sydän  siis jälleen kerran

Heikot sortuu elon tiellä, jätkä senkun porskuttaa. Ämmä olisi kuollut ennemminn tai myöhemmin kuitenkin . Turha jeesustella.

Vierailija
49/50 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ne valheet sitten ovat?

Fimean sivuilta voi jokainen katsoa, että ilmoituksia vakavista haittavaikutuksista on tullut yhteensä tähän mennessä 1769 (seuraavaksi päivittyvät vissiin huomenna).

"Haittavaikutus arvioidaan vakavaksi, jos se on: johtanut kuolemaan, hengenvaaraan, sairaalahoitoon tai sen pidentymiseen, aiheuttanut pysyvän vamman, toimintakyvyn laskun tai synnynnäisen epämuodostuman."

https://www.fimea.fi/tietoa_fimeasta/koronavirus-covid-19-/koronarokott…

Minun mielestäni luku on aika iso.

"Haittavaikutusilmoitukset kuvastavat ilmoittajan havaintoja ja näkemyksiä, eivätkä tarkoita sitä, että rokotteen ja havaittujen vaikutusten välinen mahdollinen yhteys olisi vahvistettu. Rokotteen hyödystä ja riskeistä voidaan tehdä päätelmiä vasta, kun kaikki käytettävissä olevat tiedot ovat läpikäyneet tieteellisen arvioinnin osana rokotteen jatkuvaa turvallisuusseurantaa. Jos turvallisuusongelma tieteellisen arvioinnin jälkeen varmistuu, ryhdytään toimenpiteisiin esimerkiksi tuotetietojen ja rokotusohjeiden päivittämiseksi." -Fimea

Olisit vaan reilusti kopsannut koko tekstin. Rokotuksia annettu yli 4,8 miljoonaa, joten tuo 1769 ei ole suuri luku. Tuonnehan voi kuka tahansa ilmoittaa mitä huvittaa. 

Samoilla rokotteilla rokotetaan muuallakin. Satoja miljoonia rokotettu ja ja haittavaikutukset -oikeat tai kuvitteelliset Set on vasta tuhansissa.

Rokotteita on annettu jo pari miljardia.

Mikään rokote ei ole 100 % riskitön. Ihmisellä voi olla vaikka jokin piilevä sairaus tai geenivirhe, joka altistaa vakavalle rokotereaktiolle. Silti rokotteilla on pelastettu niin paljon ihmishenkiä maailmanhistoriassa, että hyödyt ylittävät haitat kirkkaasti.

Kannattaa myös muistaa, että joskus meidän turvallisina vanhoina rokotteina pitämät rokotteet ovat olleet uusia. Silti niitä on otettu, käytetty ja moni vaikea kulkutauti saatu kitkettyä täysin tai lähes kokonaan.

Vierailija
50/50 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veritulppia tulee satunnaisesti myös nuorille ja terveille. Ajallinen yhteys ei ole syy-seuraus. Ja vaikka olisikin, mikään rokote ei ole täysin riskitön, kuten ei mikään lääkekään. Ja kun rokotteita on Suomessakin annettu jo monta miljoonaa, väkisinkin mukaan mahtuu kaikenlaista sattumaa, missä ajallinen yhteys löytyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän