Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisten telinevoimisteluasujen pitää nuolla häp*huulia? En halua nähdä niitä, kiitos!

Vierailija
27.07.2021 |

Aika noloa katsottavaa. Olen jo pitkään pyrkinyt kääntämään katseen muualle aina kun tulee naisten telinevoimistelua tai uutiskuvia. Ne asut pitää oikein nuolla naisten häbbäreitä. Niin oudosti leikatut jalka-aukot. Vielä 80-luvulla oli alaosa erilainen, jalanaukko matalalla, nyt korkealle niin että "sen " näkyminen korostuu ja kangas kiristyy "siinä". Inhottavaa nähdä tyttölapsien ja naisten seksualisointia, etenkin lajissa jossa kokoajan haaroja levitellään ja ne still-kuvat on juuri sellaisista asennoissa otettuja joissa "se" näkyy. Haarat levällään. Minun tytär ei pue tuommoista asua ei kotona eikä julkisesti. Pitkät hihat kuitenkin asussa, joten mistään suoritusta parantavasta seikasta ei ole kyse. Tuon pukeminen vaatii jatkuvaa sheivausta alhaalta. Googlaa Simone Biles jos et tiedä mistä kyse.

Kommentit (160)

Vierailija
21/160 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlasin Simone Biles enkä nähnyt mitään outoa. Tavallinen nuori voimistelija.

Vierailija
22/160 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Googlasin ja en nähnyt yhtään häppäri kuvaa.

kun katsoo usa joukkueen ryhmäkuvaa kisa-asussa, vaikea on olla huomaamatta tarkkoja anatomisia yksityiskohtia joka tytöltä...varmaan mahtaa hävettää, miljoonayleisön edessä levitellä paikkojaan nähtäville.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/160 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkein kaikki naisten urheiluasut on tuollaisia, jotka esittelee mahdollisimman paljon. Onneksi urheilijat itse ovat ruvenneet noita pukusäädöksiä vastaan ja pistäneet peittävämpää päälle. Tuskin on mukavaa ajatella kesken suorituksen että mahtaako vilahtaa.

Ei tule äkkiä mieleen kuin rantakäsipallo ja -lentopallo, joissa on ihan sääntöihin kirjattu paljastava asu. Kaikissa muissa lajeissa asu on joko valmiiksi peittävä tai urheilija on ihan itse valinnut sen ei-peittävän asun. 

Ei rantalentopallossakaan ole mikään pakko käyttää paljastavaa asua, peittävämpiä vaihtoehtoja on.

Vierailija
24/160 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kun katsoo usa joukkueen ryhmäkuvaa kisa-asussa, vaikea on olla huomaamatta tarkkoja anatomisia yksityiskohtia joka tytöltä...varmaan mahtaa hävettää, miljoonayleisön edessä levitellä paikkojaan nähtäville.

Kukaan terve ihminen ei kyylää urheilijoiden jalkoväliä. Kyllä nuo tytöt tietävät, millainen asu on. Eikä hävetä yhtään, kun itse ovat asunsa valinneet. Kuten jo kerrottua, myös pitkälahkeinen asu on mahdollinen. 

Vierailija
25/160 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään.

Vierailija
26/160 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko 10-vuotias, kun sinulle tulee yllätyksenä, että naisilla on häpyhuulet?

Vierailija
27/160 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkein kaikki naisten urheiluasut on tuollaisia, jotka esittelee mahdollisimman paljon. Onneksi urheilijat itse ovat ruvenneet noita pukusäädöksiä vastaan ja pistäneet peittävämpää päälle. Tuskin on mukavaa ajatella kesken suorituksen että mahtaako vilahtaa.

Ei tule äkkiä mieleen kuin rantakäsipallo ja -lentopallo, joissa on ihan sääntöihin kirjattu paljastava asu. Kaikissa muissa lajeissa asu on joko valmiiksi peittävä tai urheilija on ihan itse valinnut sen ei-peittävän asun. 

Elä levitä valeuutisia. Rantalentopallossa ei ole ollut bikinipakkoa vuosiin. Joka johtuu varmaan juurikin lajin olympistatuksesta

Vierailija
28/160 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksan telinevoimistelijat käyttävät lahkeellista asua:

https://www.iltalehti.fi/tokion-olympialaiset-2021/a/20f34a71-9323-4b89…

Vierailija
29/160 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elä levitä valeuutisia. Rantalentopallossa ei ole ollut bikinipakkoa vuosiin. Joka johtuu varmaan juurikin lajin olympistatuksesta

Sori, minun virheeni. Oletin tuon käsipallossa olevan säännön koskevan myös lentopalloa. Seison korjattuna. 

Vierailija
30/160 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson tätä aina alasti.

T. Rauno 52 v.

Vierailija
31/160 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa paljastelua tämä painonnosto! Näkyy ihan selvästi tissien muodot tuon asun läpi :O

Vierailija
32/160 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama!

Vierailija
33/160 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten ei tule valittaa. Turkkilainen öljypaini on härskein laji ja sitä ei naiset joudu harrastamaan.

Vierailija
34/160 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tätä näkee?

M38

Kato olymppialaasia. Muutakin surffausta

Vierailija
35/160 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas, joku heitti häpy-huulen...

Ei naurata. Siksi seuraan vain kurlinkia kun mielikuvitustyttöystäväni yrittää pestä pahaa makua suustaan

Vierailija
36/160 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tissejä pitää päästä roikottamaan paljaana rannalle.

Vierailija
37/160 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita pukuja joutuvat vielä usein teippailemaan/liimailemaan niin, että alaosa pysyy paikoillaan eikä pikkuhousut vilku alta. Toivotaan, että pitkät trikoot yleistyvät. Saksalaisilla on sellaiset nyt kisoissa.

Vierailija
38/160 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä pitää olla jotain iloa näille mammanpojillekin, joille ko. lajin seuraaminen on ainut tapa nähdä paljasta pintaa. 

Vierailija
39/160 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska naisten urheilu on seksualisoitu. Juurihan Norjan lentopallojoukkue otti aiheen esille. Ja miettikää nyt naisten lajeja. Ainoa laji missä on suhteellisen säälliset vaatteet on muodostelmaluistelu.

Totta kai on seksualisoitu. Eihän muuten kukaan katsoisi naisurheilua. Kun tuloksissa ei pärjätä niin täytyy käyttää muuta markkinavalttia. Win win.

Tämä nykyinen peittelysuuntaus johtaa ainoastaan katselumäärien romahdukseen ja lopulta naisurheilun kuolemaksi jos liian pitkälle mennään. Sitten saavat lesbot kilpailla keskenään ilman katsojia ja tuloja

Minä katson vain ja ainoastaan naisurheilua. En ole kiinnostunut miesten lajeista. Katson sitä vain suoritusten takia ja olen ihan hetero nainen. Harvoin muut kuin urheilijat itse välittävät itse tuloksista. Eli olympialaisten 100 metrin juoksussa ei olla erityisen kiinnostuneita siitä, että kuka tekee ennätysajan, vaan kuka voittaa kisan. Naisurheiluun ei olla koskaan panostettu rahallisesti yhtä paljon kuin miehiin. Tämä selittää aika paljon sitä, miksi se ei ole yhtä suosittua.

Vierailija
40/160 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sitä pitää olla jotain iloa näille mammanpojillekin, joille ko. lajin seuraaminen on ainut tapa nähdä paljasta pintaa. 

Voimistelijat ovat usein ihan pikkutyttöjä. ....