Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maksullisissa naisissa käyminen - turn-off?

Vierailija
27.07.2021 |

Mitä mieltä olette: vähentääkö vai lisääkö maksullisissa käyminen miehen viehätysvoimaa? Omasta mielestäni h*orien palveluita käyttäneet miehet ovat ns. damaged goods. Ei kiinnosta sellaiset lainkaan.

Kommentit (836)

Vierailija
461/836 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaaha, täällä kauhistellaan. Nuori nainen levittää haarat pari kertaa päivässä ja lomailee letkeästi. Muistaa myös esiintyä somessa. Älkää naiset yrittäkö esittää tuota yäk juttua tai turnoff. Raha määrää, ja sitä saa lettua myymällä. Mies ei voi koskaan millään noin helpolla tienata, ja niin saahan nainen samalla kalua. Winwin

Tottakai voit myydä itseäsi vaikka olisit mies.

Vierailija
462/836 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000000032465.html

” Tutkimuksen mukaan älykkäät miehet eivät petä vaimojaan yhtä todennäköisesti kuin tyhmät. Ja mitä älykkäämpi mies on, sitä epätodennäköisemmin hän tulee pettämään.”

Siinä kun kehuskelette pettämisillänne ja maksullisissa käynnillä. Kertoo jotain teistä.

Miten se pettäminen liittyy maksullisiin? Eikös tässä kysytty lähinnä sitä, miten naiset suhtautuu suhdetta ennen tapahtuneeseen maksullisissa käymiseen.

Tilaisuus tekee varkaan. Moni karkaa huonoille teille lapsiarjen keskellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/836 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kenenkään voi tehdä mieli panna ihmistä, joka ei halua sinun kanssa oikeasti seksiä harrastaa? Se on se ajatus mikä siinä eniten kuvottaa.

Miten niin ei halua? 200e/h on hinta, sillä lähtee. Miten voin mennä töihin vaikken koskaan halua vaan päästä helpommalla. Taidat olla nainen joka luulee että kangaskassi viilentää ilmastoa, surullista.

Vierailija
464/836 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000000032465.html

” Tutkimuksen mukaan älykkäät miehet eivät petä vaimojaan yhtä todennäköisesti kuin tyhmät. Ja mitä älykkäämpi mies on, sitä epätodennäköisemmin hän tulee pettämään.”

Siinä kun kehuskelette pettämisillänne ja maksullisissa käynnillä. Kertoo jotain teistä.

Miten se pettäminen liittyy maksullisiin? Eikös tässä kysytty lähinnä sitä, miten naiset suhtautuu suhdetta ennen tapahtuneeseen maksullisissa käymiseen.

Tämä koko ketju on täynnä viestejä tyyliin ”olen naimisissa, käyn maksullisissa”. Siten. Mutta arvatenkin sinäkään nyt et ole sieltä terävimmästä päästä.

Vierailija
465/836 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaaha, täällä kauhistellaan. Nuori nainen levittää haarat pari kertaa päivässä ja lomailee letkeästi. Muistaa myös esiintyä somessa. Älkää naiset yrittäkö esittää tuota yäk juttua tai turnoff. Raha määrää, ja sitä saa lettua myymällä. Mies ei voi koskaan millään noin helpolla tienata, ja niin saahan nainen samalla kalua. Winwin

Olen mies, entä jos olet 100kg nainen, luulen että meillä on samanlainen kysyntä😄

Vierailija
466/836 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies, entä jos olet 100kg nainen, luulen että meillä on samanlainen kysyntä😄

Mua kiinnostaa. Missä saa maksullisia heteromiehiä?

Vierailija
467/836 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehethän maksaa jopa kehitysvammaisten raiskaamisesta, että eiköhän se sinun perä kelpaa siinä missä muidenkin.

Vierailija
468/836 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mikä hiton oletus se on että naiselle tuntemattoman ällöttävän miehen paneminen on jotenkin siedettävämpää kuin sinulle. Eikö se nyt ole jo hierottu naamaan että ei ne naiset siitä asiakkaasta tykkää. Ja varmasti myyvät itseään myös lesboille. Eli ihan hyvin sinäkin voit myydä itseäsi muille miehille. Se ei ole sen kummempaa.

Vierailija
469/836 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No todellakin. En noteeraisi heitä millään tavalla. Luuseriporukkaa. Ikävä kyllä tuollaisesta narsistisesta käytöksestä ei jää merkkiä otsaan, eli he menevät usein niin sanotuista normikansalaisista. 

Vierailija
470/836 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten, olen huomannut hassun jutun tuosta kyynisyydestä.

Mun sukupolveni miehet eivät olleet kyynisiä vaan toiveikkaita. Ajateltiin että kyllä se nainen sieltä löytyy, ehkä sattumaa kun ei sopiaa tullut vastaan.

Meidät kasvattivat vanhemmat jotka pariutuivat melko nuorina, eikä silloin kovasti seikkailtu.

Sitten joskus 40+ jälkeen huomasin että omista kavereista monet oli kyynistyneet kun avioliitot karahtivat kiville. Tosi monet menivät avioon melko pikaisesti kun nainen löytyi, eikä siinä kauaa odoteltu kun lisäännyttiin.

Sitten taas kun tutustuin 10-15v nuorempiin kavereihin, he olivat aivan hemmetin kyynisiä jo valmiiksi. Tosi vähän luottamusta naisiin, ja tuo ajatus naisten seikkailuvuosista oli vahva.

Oma sukupolvi taisi olla jonkinlaisessa murrosvaiheessa? Entinen oli mennyttä jo, mutta kuviteltiin ettei ollut.

Naisten seikkailuvuosista? Eli mies saa seikkailla mutta nainen ei. Naisen pitäisi vain istua ja odottaa että sattuu mies kohdalle, tietenkin mies joka on ehtinyt seikkailla naisten kanssa mutta niin että ne naiset ei ole saaneet seikkailla joiden kanssa miehet seikkaili ja niin että miehellä on voihan pojat millaisia naisseikkailuja niitä on mahtava vanhana muistella mutta tärkeää on että niillä naissekkailujen naisillaei ole ollut seikkailiuja kun kyllä se kyynistäå ja vie miehestä.toivekkuuden jos nainen on saanut elää vapaa ihminen kun on. Eli te miehet teette itse itsenne kyynisiksi sillä että te ette kestä sitä että naiset saavat elää juuri niin kuin itse haluavar, naisethan ovat vapaita kansalaisia. Ottakaa nyt jo.pää prseestä.ja ajatelkaa niin kuin normaali ihminen ajattelee. Älkää tekemällä tehkö pskaa. Voi luoja naiset tekee ja luo ja mlehet jauhaa tuon tason pskaa.

Vierailija
471/836 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten, olen huomannut hassun jutun tuosta kyynisyydestä.

Mun sukupolveni miehet eivät olleet kyynisiä vaan toiveikkaita. Ajateltiin että kyllä se nainen sieltä löytyy, ehkä sattumaa kun ei sopiaa tullut vastaan.

Meidät kasvattivat vanhemmat jotka pariutuivat melko nuorina, eikä silloin kovasti seikkailtu.

Sitten joskus 40+ jälkeen huomasin että omista kavereista monet oli kyynistyneet kun avioliitot karahtivat kiville. Tosi monet menivät avioon melko pikaisesti kun nainen löytyi, eikä siinä kauaa odoteltu kun lisäännyttiin.

Sitten taas kun tutustuin 10-15v nuorempiin kavereihin, he olivat aivan hemmetin kyynisiä jo valmiiksi. Tosi vähän luottamusta naisiin, ja tuo ajatus naisten seikkailuvuosista oli vahva.

Oma sukupolvi taisi olla jonkinlaisessa murrosvaiheessa? Entinen oli mennyttä jo, mutta kuviteltiin ettei ollut.

Naisten seikkailuvuosista? Eli mies saa seikkailla mutta nainen ei. Naisen pitäisi vain istua ja odottaa että sattuu mies kohdalle, tietenkin mies joka on ehtinyt seikkailla naisten kanssa mutta niin että ne naiset ei ole saaneet seikkailla joiden kanssa miehet seikkaili ja niin että miehellä on voihan pojat millaisia naisseikkailuja niitä on mahtava vanhana muistella mutta tärkeää on että niillä naissekkailujen naisillaei ole ollut seikkailiuja kun kyllä se kyynistäå ja vie miehestä.toivekkuuden jos nainen on saanut elää vapaa ihminen kun on. Eli te miehet teette itse itsenne kyynisiksi sillä että te ette kestä sitä että naiset saavat elää juuri niin kuin itse haluavar, naisethan ovat vapaita kansalaisia. Ottakaa nyt jo.pää prseestä.ja ajatelkaa niin kuin normaali ihminen ajattelee. Älkää tekemällä tehkö pskaa. Voi luoja naiset tekee ja luo ja mlehet jauhaa tuon tason pskaa.

Niinpä. Vetoan jälleen yllä olevaan tutkimukseen. Tämän ketjun miehet ei ole mitään terävintä sakkia.

Vierailija
472/836 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totaalinen turn off!

Vierailija
473/836 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua häiritsisi kaikkein eniten ajatus siitä, että mies on todella joutunut maksamaan saadakseen seksiä. Noloa ja säälittävää.

Vierailija
474/836 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio kyllä kertoa yhdellekään naispuoleiselle ihmiseläimelle, sitten kun joskus käyn maksullisissa. Olen nimittäin haaveillut siitä mutten vielä toteuttanut.

Vierailija
475/836 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Istut ihanan rahareiän päällä. Nettiin vaan ilmotusta. Rahahuolet on pian pois pyyhitty. Ja sehän on niiiiin helppoa, se on tässä ketjussa kerrottu jo moneen otteeseen. Ja teet jonkun vielä onnelliseksi kun ei se muuten saa ihanaa fyysisyyttä ja biologia ja jaada jaada.

Vierailija
476/836 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua häiritsisi kaikkein eniten ajatus siitä, että mies on todella joutunut maksamaan saadakseen seksiä. Noloa ja säälittävää.

No eihän kyse ole välttämättä ollenkaan siitä, että on joutunut maksamaan. Jotkut voi haluta maksullista lihaa ihan muuten vain, tai heillä on joku erityinen fantasia tai fetissi.

Vierailija
477/836 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän kyse ole välttämättä ollenkaan siitä, että on joutunut maksamaan. Jotkut voi haluta maksullista lihaa ihan muuten vain, tai heillä on joku erityinen fantasia tai fetissi.

Niin niinkuin nöyryyttäminen, kuten Embuskella. Ei nyt vaan kuulosta sen paremmalta. 🤮

Vierailija
478/836 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En aio kyllä kertoa yhdellekään naispuoleiselle ihmiseläimelle, sitten kun joskus käyn maksullisissa. Olen nimittäin haaveillut siitä mutten vielä toteuttanut.

Maksumuurin takana olevien naisten onni.

Vierailija
479/836 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoinen turn-on se maksullisissa käyminen on useimmille kävijöille. Muut tekevät vain oletuksia siitä millaista se on.

Vierailija
480/836 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enbuske muuten varmaan tässäkin ketjussa. Sehän on kertonut käyvänsä täällä. Siinä on kyllä oksettavin narsisti mitä maa päällään kantaa. Ja rakkautta ruikuttaa. Vitt kun äijällä ei itsellään edes ole tunteita, muita kuin itsesääli.