Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maksullisissa naisissa käyminen - turn-off?

Vierailija
27.07.2021 |

Mitä mieltä olette: vähentääkö vai lisääkö maksullisissa käyminen miehen viehätysvoimaa? Omasta mielestäni h*orien palveluita käyttäneet miehet ovat ns. damaged goods. Ei kiinnosta sellaiset lainkaan.

Kommentit (836)

Vierailija
261/836 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täähän vie kaiken pohjan siltä että miehet ikinä enää valittavat seksinpuutetta. Teillähän o rajattomat mahdollisuudet nuoriin kauniisiin panoihin joka päivä, ihan oma valinta onko puutteessa vai ei. Naisilla on paljon huonommin kun maksullisia miehiä on niin harvassa ja irtoseksi on niin huonoa, että parempi olla ilman. Naiset sen todellisen puutteen kärsii. Jos tässä nyt jotain kurjuuskilpailua haetaan? Ja kaksinaismoralismi todella kukkii, kukaan ei hyväksyisi että kaikki puutteessa kärsivät vaimot hakisivat munaa maksulliseltaa. Koska naisella nyt ei vaan saa olla seksihaluja ja niitä ei saa tyydyttää. Mulla ainakin on, pahimmillaan vaikea istua paikallaan kun vaan kaipaa munaa ihan fyysisenä jomotuksena ja tuntuu että alkaa kiljua jos ei kohta saa.

Äläpä yleistä. Kyllä minä ainakin hyväksyisin sen miehenä.

Vierailija
262/836 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnustan, olen käynyt maksullisissa joka maanosassa ja monta kertaa,poislukien Australia ja Antarktis.

Olen vain naamioinut ne kulttuuri,patikointi,kielikurssimatkoiksi...jaa... on siinä mennyt vielä muutama

transssexuaali lattareissa ja ladyboy aasiassa,mutta en tunnusta sitä seuralaiselleni,enkä kysele hänen

ex-poikaystävistään tai muista säädöistä,suhteessa olen uskollinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/836 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnustan, olen käynyt maksullisissa joka maanosassa ja monta kertaa,poislukien Australia ja Antarktis.

Olen vain naamioinut ne kulttuuri,patikointi,kielikurssimatkoiksi...jaa... on siinä mennyt vielä muutama

transssexuaali lattareissa ja ladyboy aasiassa,mutta en tunnusta sitä seuralaiselleni,enkä kysele hänen

ex-poikaystävistään tai muista säädöistä,suhteessa olen uskollinen.

Mikäli toi on totta, olet ollut varsin onnekas. YouTubesta löytyy ihan miesten tekemiä vlogeja samoin dokkareita pieleenmenneistä ostosreissuista. Olkaa varuillaan!

Niin ja varoitus koskee tuontejakin. Hyvässä lykyssä kaikki menee nappiin, huonossa no.. jätänpä sanomatta.

Vierailija
264/836 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romanttisena, rehellisenä ja uskollisena sinkkunaisena tätä oli surullista lukea. Ajankuva. Hmmm.

Vierailija
265/836 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisen miehen maailmankuva on vääristynyt. Eli todellakin turn off.

Laitetaan sinut elämään miehen kehoon miehen haluilla vaikka pariksi vuodeksi siten, että naamasi on sitä tasoa, ettet saa tinderistä yhtä ainuttakaan matchia keneltäkään.

Katsotaan sitten mitä mieltä olet maksullisissa käymisestä, kun jokainen solu kropassa vaatii fyysistä kontaktia naiseen etkä pysty enää ajattelemaan muuta. Aivan sairas ihminen olet nimenomaan sinä, kun luulet että fyysisyyden tarve on joku asia jonka voi vain kytkeä pois.

Toisaaltahan sinutkin voisi laittaa joksikin ajaksi elämään seksiä myyvän naisen kehossa. Etköhän haluaisi pois jo ensiminuuteilla kun olisit jonkun äijän pantavana kuin esine. Miehenä sinulle tulisi todennäköisesti yllätyksenä jo se, kuinka kivuliasta tuollainen seksi voi naiselle olla.

Eri

Vierailija
266/836 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjällä yms. "naisellisten naisten" luona käyvien miesten kaksinaismoralismi näkyy siinäkin ettei heitä haittaa hepeneet nurkkaan nakkaava vaimo mistä kuoriutuu avioliitossa superkonservatiivinen. Eri naisille asetetaan eri säännöt.

Pitäkää tunkkinne 😡

Pahimmillaan jatketaan vieraissa käyntiä vaikka oltaisiin saatu vanha ammattilainen.

Vierailija
267/836 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisen miehen maailmankuva on vääristynyt. Eli todellakin turn off.

Laitetaan sinut elämään miehen kehoon miehen haluilla vaikka pariksi vuodeksi siten, että naamasi on sitä tasoa, ettet saa tinderistä yhtä ainuttakaan matchia keneltäkään.

Katsotaan sitten mitä mieltä olet maksullisissa käymisestä, kun jokainen solu kropassa vaatii fyysistä kontaktia naiseen etkä pysty enää ajattelemaan muuta. Aivan sairas ihminen olet nimenomaan sinä, kun luulet että fyysisyyden tarve on joku asia jonka voi vain kytkeä pois.

Toisaaltahan sinutkin voisi laittaa joksikin ajaksi elämään seksiä myyvän naisen kehossa. Etköhän haluaisi pois jo ensiminuuteilla kun olisit jonkun äijän pantavana kuin esine. Miehenä sinulle tulisi todennäköisesti yllätyksenä jo se, kuinka kivuliasta tuollainen seksi voi naiselle olla.

Eri

Luulen että mies joka kykenee tuollaiseen empatiaan on sitä enemmistöä, joka ei seksiä osta.

Vierailija
268/836 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kerron naiselleni, että olen käynyt maksullisissa siinä vaiheessa, kun haluan erota. Tehoaa melko hyvin.

Harmi, ettei Suomessa ole paljoa miehiä, jotka käyttäytyisivät niinkuin aikuinen mies, lapsellisia miehiä kyllä riittää. En ihmettele jos ei seuraa löydy.

Vierailija
269/836 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on todella yleistä ilmeisesti nykypäivänä, riittää kun seuraa tiettyjä miesvoittoisia keskustelupalstoja. En usko, että mies voi olla tuosta(kaan) asiasta rehellinen, joten olen päättänyt pysyä sinkkuna. Se on ihan hyvä vaihtoehto myös.

Vierailija
270/836 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ketjun seurauksena yksi hyvä ja pysyvää parisuhdetta etsivä nainen laittaa nyt treffipalstat ainakin hetkeksi jäihin. Meni täysin maku. Sori, hyvien miesten enemmistö, mutta ei vaan jaksa.

Vierailija
271/836 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse kerron naiselleni, että olen käynyt maksullisissa siinä vaiheessa, kun haluan erota. Tehoaa melko hyvin.

Harmi, ettei Suomessa ole paljoa miehiä, jotka käyttäytyisivät niinkuin aikuinen mies, lapsellisia miehiä kyllä riittää. En ihmettele jos ei seuraa löydy.

Niin. Niin juuri.

Vierailija
272/836 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kuulut siihen miesryhmään kenenkä on todella vaikea saada seksiä,niin ihan ok jos löytyy nainen kuka omasta halustaan auttaa rahaa vastaan.kokeiltu on ja ihan mukavaa seuraa on ollut.

Vierailija
273/836 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi voi keskustella maksullisissa käymisestä tällaisen megaketjun verran muttei viittä minuuttia täällä pysy keskustelu siitä että mustan kanssa paneminen menneisyydessä on jollekin uudelle kumppanille turn off?

Miks näitä värillisiä pitää koko ajan käsitellä silkkihansikkain? Eikö tässä keskusteluketjussa kiihoteta prostituoitujen ryhmää vastaan?

En jaksa tätä vauvapalstan sairautta enää.

Älä ota sellaista naista. Toivotko että hän on sinulle rehellinen noista panoistaan? Miksi ihmeessä? Siitähän voi olla hänelle ”sosiaalisia sanktioita”. Pelatkaa nyt v•ttu edes yksillä säännöillä.

Vierailija
274/836 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin tässä löytyykö ketjusta yhtään munallista miestä joka pistää nuo säälittävät naisia väkivallalla uhkailevat ääliöt ruotuun?

Olkaa hiljaa!

Vierailija
275/836 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin, miehet tässä ovat nyt omin sanoin kertoneet taas itsestään ja toimintatavoistaan. Kiitos siitä. Vedämme tarvittavat johtopäätökset, taas kerran.

Yksi johtopäätös naisille: älä harrasta seksiä ilman kumia edes parisuhteessa. Pyydä sp-testi säännöllisin väliajoin.

Ja oleta että joka kolmas tai toinen mies on käyttänyt prostituoidun palvelua ja valehtelee sinulle siitä.

HÖPÖHÖPÖ.

"Vuonna 2015 miehistä 12,1 prosenttia kertoi joskus elämänsä aikana ostaneensa seksiä . Tämä osuus oli vähän alempi kuin vuosina 1999 ja 2007. Vuonna 1992 se oli 10 prosenttia. 1990-luvun aikana kokemukset maksullisesta seksistä lisääntyivät. Naisista maksullista seksiä kertoi joskus ostaneensa vain 0,3 prosenttia."

https://www.vaestoliitto.fi/artikkelit/finsex-maksullinen-seksi/

Tuo joka kolmas voisi olla lähellä totuutta globaalisti. Suomessa prostituoitujakin on kaikilla mittareilla erittäin vähän, mutta ei siitä pääse yli eikä ympäri, että osaa kiinnostaa aina rahoittaa opinnot ja elämän alkutaival pimpalla eikä pankkilainalla ja verollisella työnteolla.

Vierailija
276/836 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi mulla on hyvä mies kotona ettei täysin mee usko koko vastakkaiseen sukupuoleen 😄

Ja ei, se ei käy missään, mä en jätä siitä muille edes jämiä 😄

Luulet vain... Mäkin olen aina "töissä" ja vaimon mielestä hyvä mies ja isä lapsille. Mutta joka viikko käyn vieraissakin. Vaikka ei omassa valittamista, seksi on parasta oman vaimon kanssa. Mies 36v

Vierailija
277/836 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enbuske on legenda ja roolimalli! Juuri oikea suhtautuminen hänellä.

Vierailija
278/836 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin tässä löytyykö ketjusta yhtään munallista miestä joka pistää nuo säälittävät naisia väkivallalla uhkailevat ääliöt ruotuun?

Olkaa hiljaa!

Siellä sinäkin vikiset paremman sukupuolen apua etkä kykene itse mihinkään, koska tiedät että olet samanarvoinen kuin nuo katuhuorat miesten silmissä. Et merkkaa mitään kellekään ellei omaa perhettä tai äitiäsi lasketa (jos heitäkään).

Kiitos, se on tullut harvinaisen selväksi. Sen olet osannut viestiä oikein hyvin. Läpy läpy.

Vierailija
279/836 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minä vaan kysyn kirjoitti:

Miksi rumalla ja pienimunaisella vätyksellä on tarvetta nöryyttä ja kiusata maksullisia naisia?

Taitaa vaan rumaa, A-kuppista outiepillunaista ärsyttää kun mies saa hyvää seksiä ammattilaiselta.

Rahalla ostaa runkkausoikeuden naiseen sellainen mies, joka ei kykene naista tyydyttämään. Sitten pitää kuvitella harrastavansa seksiä, vaikka harrastaa vain masturbointia toisen kehoon. Molemminpuolisesti nautinnollinen seksi on jotain, mitä ette raukat tule koskaan kokemaan, koska sitä ei rahalla saa.

Vierailija
280/836 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi mulla on hyvä mies kotona ettei täysin mee usko koko vastakkaiseen sukupuoleen 😄

Ja ei, se ei käy missään, mä en jätä siitä muille edes jämiä 😄

Luulet vain... Mäkin olen aina "töissä" ja vaimon mielestä hyvä mies ja isä lapsille. Mutta joka viikko käyn vieraissakin. Vaikka ei omassa valittamista, seksi on parasta oman vaimon kanssa. Mies 36v

Mitähän lapset susta ajattelee, kun puuhailusi selviää heille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän