Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tanssii tähtien kanssa 2021 Official

Vierailija
27.07.2021 |

Tiia Elg mukana opettajana... Anniina Koivuniemi toinen uusi opettaja. Ikisuosikkini Jutta Helenius ei ole mukana tällä kaudella. Tähtioppilaat julkistetaan 2.8.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/b245b875-bfc2-4da6-983f-dbde0b6…

Kommentit (6392)

Vierailija
4221/6392 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sita sanoo instassa tekevänsä surutyötä ja itkeneensä koko päivän.

Kannattaako osallistua kilpailuun, jos on noin herkkä ja tosikko?

Tuntuu pyörivän liikää oman navan ympärillä ja siitä tulee se omituinen epämiellyttävä viba osalle katsojista.

Juupa-juu.

Mitäs meni laittamaan itsensä peliin, yrittämään, asettamaan tavoitteita, voittamaan itsensä ja tykkäämään tanssimisesta ja uusista ihmisistä. Saisi hävetä että tuolla tavalla välitti.

Vierailija
4222/6392 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomatkaa, että juontajat kehottavat äänestämään omaa " suosikkia" ei korosteta muuta, kuten et äänestä häntä joka on sinun mielestä paras tai on edistynyt huimasti kisan aikana.

Kun pääpaino ei ole " paremmuudessa" tai edistymisessä tanssissa, niin kansa äänestää oikeasti tyyppiä josta tykkää. Ei äänestä sellasta hyvää tanssijaa, kun jokin tökkii eli ei tykkää, ei voi jopa sietää jne... itse ajattelen kun luen näitä, että olisipa monella asiaa terapeutilla, kun panta on liian kireellä päässä. Jotkut viestit niin alhaisia että melkein tuntee myötähäpeää.

Mennään arvostelussa jopa ulkonäöstä herjaamiseen tms. Millaista väkeä on palstoilla?

Todella olis monella asiaa Mt: n puolelle.

Kylläpä nyt saivarrellaan. Niissä äänissähän on ihan selkeä roolijako: Tuomarit arvioi osaamista, katsojat äänestävät sitä kenestä pitävät. Harvinaisen selvästi kerrottu jo viime vuosikymmenellä.

Niinpä, mutta miksi täällä haukutaan heitä sitten, jotka ovat äänestäneet " kankeja"?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4223/6392 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on, et vaikka tuomarit painottaa, että ko.tanssin tyypilliset asiat pitää olla mukana ja pitää tanssia se annettu aika, eikä seistä paikalla käsiä heilutellen ja kaukaisuuteen katsellen, niin AINA ilmestyy pareja, jotka sen "30 tahtia" tuhlaa aikaa ja virittelee tunnelmaa ennen varsinaisen tanssin alkua. Miksi se on niin vaikea rasti toteuttaa?

Kiti varsinkin. Tosin hänelle ei sanota.

Vierailija
4224/6392 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu pyörivän liikää oman navan ympärillä ja siitä tulee se omituinen epämiellyttävä viba osalle katsojista.

Juupa-juu.

Mitäs meni laittamaan itsensä peliin, yrittämään, asettamaan tavoitteita, voittamaan itsensä ja tykkäämään tanssimisesta ja uusista ihmisistä. Saisi hävetä että tuolla tavalla välitti.

Omitusta vaan mennä hyvänmielenohjelmaan olemaan huono häviäjä ja ylimielinen. Kuvittelee itsestään ihan liikoja ja selvästi kokee olevansa etuoikeutettu. En ihmettele, ettei tommosella käytöksellä pääse pitemmälle.

Vierailija
4225/6392 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan taatusti on alusta asti ollut tietoinen, että kisan edetessä kilpailijoita yksi kerrallaan pudotetaan. Siihen olisi kannattanut myös valmistautua eikä noin ylimielisesti kuvitella olevansa paras ja suositumpi kuin kaikki muut kilpailijat.

Vierailija
4226/6392 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan taatusti on alusta asti ollut tietoinen, että kisan edetessä kilpailijoita yksi kerrallaan pudotetaan. Siihen olisi kannattanut myös valmistautua eikä noin ylimielisesti kuvitella olevansa paras ja suositumpi kuin kaikki muut kilpailijat.

Omalla tavallaan on ylimielistä laukoa nimettömänä tällaisia "totuuksia" ihmisistä, joita ei edes tunne. Ei kai tuonne nyt kukaan lähde sillä asenteella, että toivottavasti ekana putoan ja viimeiseksi jään ja kaikki inhoaa minua.

Vierailija
4227/6392 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akihan voittaa koko kisan! Edellinenkin voittaja oli koko kisan huonoin tähtitanssija, alusta loppuun. Rahalla saa ja hevosella pääsee. Suksilla tai pallolla.

Vierailija
4228/6392 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvästi on täällä Sita-inhoa havaittavissa. Jos Sita ja Krista tekee samat jutut niin Sitaa parjataan, Kristaa ylistetään. Mikä teitä siinä Sitassa niin ärsytti? Sekö että hän puhuu mie ja sie, sekö että hän on tuttu sosiaalisesta mediasta vai jostakin muusta syystä?

No, pelin henki on se, että jonkun sieltä on lähdettävä ja tällä kertaa Sita tippui. Viime viikolla Sita oli pisteiden perusteella paras tanssija, tällä viikolla tippui pois. Kertonee vain äänestäjien aktiivisuudesta. Aki ja Jenni pääsivät jatkoon. Tuomareilla on selvästi jotain Jenniä vastaan.

Jenni saa aina huonot pisteet vaikka tanssisi lähes yhtä hyvin kuin Krista. Krista taas saa aina suhteellisen hyvät pisteet vaikka tanssi ei nappiin menisikään. En ymmärä tätä tuomarilinjaa.

Kyllä, tanssijoiden pitäisi suhteuttaa toisiinsa sekä tanssijan omaan kehitykseen. Akillakin on kehitystä tapahtunut mutta ymmärtäähän sen ettei toimitusjohtajalla ja 2 lapsen isällä ole niin paljon aikaa harjoitella kuin vaikkapa laulajalla joka on pyyhkinyt keikkakalenterinsa melkein tyhjäksi tai näyttelijällä joka ei oikeastaan tällä hetkellä näyttele missään. Siihen nähden ei oo mikään ihme ettei Aki ole kehittynyt kauden aikana kuin jotkut muut. 

No, tämän viikon Roosa Nauha -jakso jäänee katsomatta. Odotan että kun 2 viikon päästä parit tanssivat 2 tanssia niin tuomarit kiristävät ruuvia Kristan kohdalla ja löysäävät sitä esimerkiksi Jennin ja Akin kohdalla. Jennin tai vaikkapa Sitan saamia huonoja pisteitä ihmeteltiin laajasti esimerkiksi twitterissä eilen. Kun taas Kristan kymppiriviä ihmeteltiin myös. Matti ja Teppo oli kiva ohjelmanumero eilisessä jaksossa. Tällä kaudella joka jaksossa on esiintynyt suurinpiirtein joku oikea artisti. 

Pitää listä tosta Akista sen verran että tavallaan on ihan virkistävää kun tanssikisassa on mukana niitä "melkein"-ammattilaisia kuten Krista ja sitten niitä "tavallisia" tanssijoita kuten Aki.

Aki on sellainen samaistuttava henkilö. Hän on pökkelö tanssija jonka liikkeet ovat kankeat.

Eli noin 90% tanssin aloittavista tai vaikkapa tansseissa käyvistä miehistä. Se on virkistävää se.

On tylsää katsella kun Krista saa joka viikolla 9-10 pistettä tuomareilta ja hehkutukset päälle.

On paljon mielenkiintoisempaa katsoa miten Aki tanssii tällä viikolla ja tuleeko hyvät vai huonot pisteet. Sama vaikkapa Kitin kohdalla. Hänkin on vähän kankea tanssija mutta toisaalta kotikatsomoiden mammojen on helpompi samaistua häneen kuin johonkin Kristaan.

Minusta mielenkiinto tulee siitä, että on sekä hyviä että huonoja. Kristan onnistumisia on mukava katsoa, koska se on kaunista. Ja loppupuolella kisaa huonompien (Aki) pitäisi pudota, koska tämä on tanssikisa, jossa etsitään parasta tanssijaa. Jos Akeja ja Kaikkosia halutaan nähdä mielenkiinnon takia, pitäisi tehdä erikseen Suomen huonoin tanssija -ohjelma.

Krista ja Aki eivät lähtenee kisaan tasaisista lähtökohdista. Krista on tanssinut vuosien ajan lavaesiintymisissään ja hänellä on aina esiintymisissä tanssikoreografiat jotka on pitänyt opetella. 

Aki taas on "tanssinut" nurmella pallon kanssa + ehkä häävalssin muttei juuri sen enempää.

Tämä ei ole "Suomen paras tanssija" -ohjelma vaan viihdeohjelma jonka voittajan pitäisi olla paras yleisön mielestä. Tuomarit katsovat asiaa ammattilliselta kantilta kun taas katsoja katsoo tätä viihteenä. Vaikkapa Akin, Erkun ja kaikkien muidenkin tanssien kuuluu viihdyttää kotikatsojaa.

Lisäksi on olemassa kehityskaari jota seurataan. Kun on 5 viikkoa tanssinut niin tottakai sitä on kehittynyt. Aki kehittyy, Jenni kehittyy mutta valitettavasti se ei pisteissä näy juuri koskaan.

Tanssikisassa on aina ollut mukana niitä joilla on jonkunlaista tuntumaa tanssiin ja niitä jotka lähtee suurinpiirtein nollasta. Krista ei lähtenyt nollasta, Aki lähti suurinpiirtein nollasta.

Lisäksi Akilla ei ole mahdollisuutta harjoitella yhtä paljon kuin Kristalla joka valitettavasti Akin tanssissa näkyykin. Mut mun mielestä Akin ei kuulukkaan vielä tippua koska Akin tanssiminen on viihdyttävää katsottavaa.

Älytöntä saivartelua. Kyllä tässä etsitään tuomarien ja yleisön mielestä parasta tanssijaa. Koskaan ei ole Kaikkonen tai Ratia voittanut. Viihdettähän tämä toki on, Kaikkosilla on viihdearvo, ja heidän "matkaansa" on kieltämättä mielenkiintoista seurata. Haluaisin myös nähdä sen kauden, jolla Akin tasoinen kilpailija voittaa. Akissa ja Kaikkosessa oli myös se ohjelmaan mielestäni "sopimaton" seikka, etteivät he juurikaan ole kehittyneet. Tässä vaiheessa kisaa kömmelehtiminen ei mun mielestä ole enää kiinnostavaa.

Johan se Akinkaltainen voitti viime vuonna. Sarsvuo

Vierailija
4229/6392 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aki voittaa yleisöäänin. Viihdyttävin show joka kerta hänellä.

Vierailija
4230/6392 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää joku uusi juttu, että ryhdytään tulosten selvittyä haukkumaan pudonneita kilpailijoita ja tanssinopettajiakin raivokkaasti, etenkin jos pudonnut kehtaa harmitella putoamistaan?

Viime vuonna naisten "suursuosikki" sairastui ennen finaalia, mutta se nyt ei todellakaan ollut voittajan syytä.

Vierailija
4231/6392 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Danny-peruukki oli upea. Miksi Danny ei ollut Erikan tai Helmin kanssa laulamassa?

Vierailija
4232/6392 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Danny-peruukki oli upea. Miksi Danny ei ollut Erikan tai Helmin kanssa laulamassa?

Missä Dannyn korvat on? Vähän nipukoita näkyi... 🤔

Vierailija
4233/6392 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Sitan reaktio oli yllätys. Totta kai on pettynyt. Mutta kyllähän tähän leikkiin kuuluu joka su putoamisen uhka. ” Yllätyspudotuksia ” tulee joka vuosi. Kansa ei vaan tykkää ja jotain esitystä ei vaan äänestetä. Luulisi, että suoraan lähetykseen jokainen valmistautunut myös pudotuksen varalta. Että pitää itsensä edes sen verran kasassa että tajuaa edes sanoa: kiitos. Kiitos opettaja, kiitos katsojat, kiitos koko tuotantoryhmä, maskit, puvut, kampaajat, muusikot, tuomarit ym. ym.

Mutta kun ei mitään. Vain ja ainoastaan minä, minä, minä ja minun tunteet, minun taidot, minun projekti, minun suru, minun pettymys.

Eikö äiti opettanut käytöstapoja.

Vierailija
4234/6392 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, ettei Aleksi Seppälä jatka. Huikeinta kisassa on hänen vakiotaidot. Ja Siran etu ja valttikortti kyllä oli Aleksi- kisan paras opettaja, tanssija ja partneri

Vierailija
4235/6392 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Sitan reaktio oli yllätys. Totta kai on pettynyt. Mutta kyllähän tähän leikkiin kuuluu joka su putoamisen uhka. ” Yllätyspudotuksia ” tulee joka vuosi. Kansa ei vaan tykkää ja jotain esitystä ei vaan äänestetä. Luulisi, että suoraan lähetykseen jokainen valmistautunut myös pudotuksen varalta. Että pitää itsensä edes sen verran kasassa että tajuaa edes sanoa: kiitos. Kiitos opettaja, kiitos katsojat, kiitos koko tuotantoryhmä, maskit, puvut, kampaajat, muusikot, tuomarit ym. ym.

Mutta kun ei mitään. Vain ja ainoastaan minä, minä, minä ja minun tunteet, minun taidot, minun projekti, minun suru, minun pettymys.

Eikö äiti opettanut käytöstapoja.

Todella itsekeskeinen kuva on tullut ennenkin Sitasta ja tämä vaan vahvisti asian. Aivan älyttömän lapsellinen reaktio. Onko ainut lapsi? Todella hemmotellun oloinen.

Vierailija
4236/6392 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi Sita edes huomioinut Aleksin. Olisi edes Aleksia kiittänyt.

Vierailija
4237/6392 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko tämä Sitan reaktio pudotukseen yksi TTK historian tökeröimmistä?

Kilpailee ykköspaikasta Merja Larivaaran kanssa. Merjalla taisi jo elää fantasiaansa tanssiaisten ihanimmasta prinsessasta kun kansa vastasi: joo ei. Ka sitten alkoi ruma näytelmä, ääänestäjien syyttely, korujen riisuminen ja heittely….

Vierailija
4238/6392 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi Sita edes huomioinut Aleksin. Olisi edes Aleksia kiittänyt.

Mun mielestä Aleksi näytti koko ajan vähän hermostuneelta ja ahdistuneelta Sitan kanssa.

Vierailija
4239/6392 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko tämä Sitan reaktio pudotukseen yksi TTK historian tökeröimmistä?

Kilpailee ykköspaikasta Merja Larivaaran kanssa. Merjalla taisi jo elää fantasiaansa tanssiaisten ihanimmasta prinsessasta kun kansa vastasi: joo ei. Ka sitten alkoi ruma näytelmä, ääänestäjien syyttely, korujen riisuminen ja heittely….

Mä en nyt edelleen ymmärrä, mitä tökeröä tuossa reaktiossa oli - pitäisi varmaan katsoa uudelleen. Mun mielestä näytti normaalin pettyneeltä, ja niin saa ollakin kun selkeästi nautti mukana kisassa olemisesta.

Vierailija
4240/6392 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä kisassa meidän yksittäisten katsojien äänillä ole mitään merkitystä. Jatkoon ja voittoon mennään, kun on taustalla tahoja, jotka yhdellä kontaktilla ostavat ääniä tuhansittain.

Kumma, maksullinen äänestys. Kyllä äänestäjien oikeusturvan toteutumiseksi äänet pitäisi julkistaa. Ja julkaista myös, mikä osuus yksittäin annettuja ääniä ja mikä osuus 100/1000/10 000 - köntässä annettuja ääniä. Tää on mainos-TV. Raha ratkaisee ja raha kelpaa.

Minua närästää tuo, että on maksullinen äänestys. Kun ei kuitenkaan ole kyse hirveän vakavasta asiasta/kilpailusta. Muissa maikkarin kilpailuissa saa äänestää maksutta älytv:n kautta.

Äänestäisin tässäkin jos olisi hybridiäänestys mahdollista. Siinäkään ei voi antaa ääntään kuin yhden kerran samalle, joten ei ole vaara, että jotkut äänestäisi tolkuttomasti.

Muuten tanssijoista eli kilpailijoista. Kyllä menisi maku, jos kaikki kilpailijat olisivat "tekijöitä" eli osaisivat tanssia hyvin heti alusta lähtien. On hyvä, että on eritasoisia tanssijoita ja heidän kauttaan näkee, miten osa kehittyy huimastikin kisan jatkuessa. Sitten on muutama, joilla ei ole synnynäisiä lahjoja tanssiin ja harjoituskaan ei tee mestaria. Silti heitäkin pitää ja saa olla. Eikä pidä ottaa liian vakavasti kisaa. Ei ole kyse mistään Suomen mestaruudesta tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi