Tanssii tähtien kanssa 2021 Official
Tiia Elg mukana opettajana... Anniina Koivuniemi toinen uusi opettaja. Ikisuosikkini Jutta Helenius ei ole mukana tällä kaudella. Tähtioppilaat julkistetaan 2.8.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/b245b875-bfc2-4da6-983f-dbde0b6…
Kommentit (6392)
Vierailija kirjoitti:
Finaalissa nähdään Ernest ja Waltteri. Waltreria en näe koska luultavasti nukahdan. Ernest tanssii Erkkinä, niin väsynyttä mutta mummot ja boomerit äänestää.
Tällä menolla finaalissa voidaan nähdä myös Aki ja joku toinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole äänestänyt ketään, mutta ymmärrän esim. niitä, jotka äänestävät Akia. Hänessä viehättää se vilpittömyys ja konstailemattomuus, jolla hän haluaa oppia mahdollisimman paljon ja tanssia mahdollisimman hyvin. Entisenä ammattiurheilijan tietää kyllä itsekin, ettei ole yhtä hyvä tanssija kuin monet muut, mutta tekee kaikkensa tehdäkseen oman parhaan suorituksensa. Ei yritä kuuta taivaalta, vaan tehdä vain parhaansa. Siksi minusta hänen tanssimisensa on mukavampaa katsottavaa kuin esim. Sitan ja Aleksin tai Waltterin ja Kian.
Huomasitteko kuinka symppis Aki on? Ryntäsi ekana halaamaan surullista Sitaa.
Nooh, voittajan on aina helppo hymyillä.
Vierailija kirjoitti:
Katsojat eivät siis tykänneet Kristan taidokkaasta jumppanumerosta, vaan Erkun perinteisemmästä menosta.
Ernest on näyttelijänä yhden ilmeen mies, tanssijana yhden asennon mies. Mutta ei siinä mitään, sympaattinen tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole äänestänyt ketään, mutta ymmärrän esim. niitä, jotka äänestävät Akia. Hänessä viehättää se vilpittömyys ja konstailemattomuus, jolla hän haluaa oppia mahdollisimman paljon ja tanssia mahdollisimman hyvin. Entisenä ammattiurheilijan tietää kyllä itsekin, ettei ole yhtä hyvä tanssija kuin monet muut, mutta tekee kaikkensa tehdäkseen oman parhaan suorituksensa. Ei yritä kuuta taivaalta, vaan tehdä vain parhaansa. Siksi minusta hänen tanssimisensa on mukavampaa katsottavaa kuin esim. Sitan ja Aleksin tai Waltterin ja Kian.
Varmaankin koska häntä nolotti jatkoonpääsyynsä.
Vierailija kirjoitti:
Olisi ollut oiein ikimuistettava näky kun Sita olis vetänyt permannolla oikeat itkupotkuraivarit. Yleisö sais nauraa, kun on viihdeohjelma. Jee ! Nyt vaan nyyhkytti hillitysti.
Merja Larivaara ja joku muu (en muista kuka) vetivät jo. Sitahan oli ihan ok.
Ensi vuonna BB/Selviytyjä-Krisu mukaan niin voittaa varmasti. Tanssitaidosta viis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsojat eivät siis tykänneet Kristan taidokkaasta jumppanumerosta, vaan Erkun perinteisemmästä menosta.
Paitsi mä. Oon aina ihaillut Kristan akrobaattisuutta.
Minä tykkäsin myös. Krista on muutenkin ihana.
🧡🤍💙
Ja Anssi. Huh huh. Tietääkö joku Anssista mitään? Missä opettaa?
Anssi on mennyt naimisiin pari vuotta sitten. Hän on myös näytellyt Pihlajakadun tuhmat tädit -sarjassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Akin ei tarvitse olla nolostunut siitä, että yleisö pitää hänestä ja hänen tanssimisestaan - vaikka joukossa on parempiakin tanssijoita.
Finaalissa ovat Kiti ja Aki! Ja kun niin käy, niin kyllä minä nauran tälle parodialle. Sitähän äänestävä yleisö haluaakin.. 🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🧡🤍💙
Ja Anssi. Huh huh. Tietääkö joku Anssista mitään? Missä opettaa?Anssi on mennyt naimisiin pari vuotta sitten. Hän on myös näytellyt Pihlajakadun tuhmat tädit -sarjassa.
Anssi voittoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän tuon Anssin raameista :)
Täydellinen Batman ;)
Jep. Batmanit on lähes aina raamikkaita. (No, Bale ei ollut, mutta muuten).
🖤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä noloa se on, että kaverit äänestää? Virpin äänesti voittoon oma miehensä Jari Sarasvuo. Se oli noloa, koska Virpi olisi voinut pärjätä ihan omilla lahjoillaankin. Mutta sitä samaahan sen hiihtokin oli...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🧡🤍💙
Ja Anssi. Huh huh. Tietääkö joku Anssista mitään? Missä opettaa?Anssi on mennyt naimisiin pari vuotta sitten. Hän on myös näytellyt Pihlajakadun tuhmat tädit -sarjassa.
Eikä! Mitä näytteli?
Vierailija kirjoitti:
Akia selvästi nolotti jo siellä lavalla, kun seisoivat ja sanottiin, että Sita tippuu. Katsoi alaspäin vakavana. Tietää itsekin olevansa paljon huonompi ja ei varmasti ole kiva jatkaa, kun paljon parempi tiputettiin. Varmaan fudispiirit äänestää Akia innolla ja isolla porukalla. Mutta ei se Akillekaan ole kivaa jäädä kisaan mukaan, kun niin paljon parempi tiputettiin. Jenspakin oli aika järkyttyneen näköinen, koska ei ole lähellekään niin hyvä kuin Sita. Oli kyllä tosi pettymys tämä tulos.
Höpö höpö. Akin ja Jennin ei tarvitse olla yhtään järkyttynyt ja pahoillaan. He ja kaikki muutkin kilpailijat tietävät, että yleisö yleensä usein äänestää sitä henkilöä, josta pitää. Ei parasta tanssijaa. Tämä on viihdeohjelma, ja yleisö monesti äänestää sitä, jonka esityksestä piti. Ei sitä, joka teki teknisesti parhaan suorituksen. Niin minäkin olen tehnyt joka vuosi, kun olen äänestänyt. Tänä vuonna en ole äänestänyt kuin kerran Maikkarin ilmaisella äänellä Kristoa.
Vierailija kirjoitti:
Akia selvästi nolotti jo siellä lavalla, kun seisoivat ja sanottiin, että Sita tippuu. Katsoi alaspäin vakavana. Tietää itsekin olevansa paljon huonompi ja ei varmasti ole kiva jatkaa, kun paljon parempi tiputettiin. Varmaan fudispiirit äänestää Akia innolla ja isolla porukalla. Mutta ei se Akillekaan ole kivaa jäädä kisaan mukaan, kun niin paljon parempi tiputettiin. Jenspakin oli aika järkyttyneen näköinen, koska ei ole lähellekään niin hyvä kuin Sita. Oli kyllä tosi pettymys tämä tulos.
Aki ja Jenspa ei pääse finaalikolmikkoon. Se on oikeasti se ja sama missä järjestyksessä nää keskikastin tanssijat tippuu. Viikko sinne tai tänne. Sitä ihmettä ei tule, että oppisivat tanssimaan.
Ip-lehtien toimittajille TTK on yhtä suurta yllätystä, shokkia ja loksahtavia leukoja vuodesta toiseen. Mutta Matin ja Tepon shokkiesityksestä ei kirjoita kukaan!
Vierailija kirjoitti:
Vaikka en ole kovin hyvä tunnistamaan eri tanssilajien kaikkia tärkeimpiäkään kuvioita TTK-esityksistä, Sitan ja Aleksin vedosta tuli heti mieleen, että nyt taitaa seksikkyys mennä oikean tanssitekniikan edelle. Sita ehkä luuli olevansa hyvinkin rohkea ja taitava, mutta tosiasia on, että monesti on hyvin paljon helpompaa tuoda lavalle seksikkyyttä kuin taitoa. Jukka, Helena ja Jorma ovat varmasti nähneet elämässään satoja elleivät tuhansia ns. eroottisesti latautuneita tanssiteoksia. Yksikään niistä ei ole varmasti ollut hyvä pelkästään siksi, että siinä on ollut erotiikkaa vaan siksi, että mukana on ollut myös muuten hyvä koreografia oikealla tekniikalla tuotettuna. Ja valitettavasti se kaikista rohkein teos ei välttämättä edes ole se seksikkäin. Esim. aiemman kauden Meeri Koutaniemen ja Katrin kissanaisesitys oli mielestäni paljon kuumempi kuin Sitan kaksi viimeisintä vetoa, vaikka siinä vihjailtiin huomattavasti hienovaraisemmin. Samoin tänään Kristan ja Anssin esityksessä oli tosi virittinyt tunnelma, vaikkei hilattu kättä reidellä. Outoa on vain se, miksei Aleksi puuttunut enemmän näihin Sitan ehdotuksiin kun varmasti tietää, mistä tuomarit niitä pisteitä antavat.
Oon samaa mieltä. Kristan ja Anssin esitys oli kuuma. Sitan ja Aleksin puolestaan vaivaannuttava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Akin ei tarvitse olla nolostunut siitä, että yleisö pitää hänestä ja hänen tanssimisestaan - vaikka joukossa on parempiakin tanssijoita.
Pitää muistaa myös viihdearvo.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin naurattaa aina kun nuo pojat 73v ja 72v laulaa, että minä tunnen kuinka vauhti kiihtyy....
Sehän sen biisin idea oli.