Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tanssii tähtien kanssa 2021 Official

Vierailija
27.07.2021 |

Tiia Elg mukana opettajana... Anniina Koivuniemi toinen uusi opettaja. Ikisuosikkini Jutta Helenius ei ole mukana tällä kaudella. Tähtioppilaat julkistetaan 2.8.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/b245b875-bfc2-4da6-983f-dbde0b6…

Kommentit (6392)

Vierailija
4081/6392 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sita luulee olevansa todella paljon parempi tanssija kuin oikeasti on. Liikkeissä ei vain ole sellaista kunnon sulavuutta. En väitä että olisi huonoin tänään tanssineista, mutta jotenkin vaan kuvittelee liikkeidensä näyttävän aivan erilaisilta kuin miltä ne katsojan silmään näyttävät.

Jäykkä ja vetää jotain ihmeellistä seksipommishowta, vaikka ei ole yhtää sex appealia. Tulee vaivaantunut olo. Vähän sama vaivaantunut olo tulee Saara Aallon kanssa.

Mietin just tänään, että kuuluuko se tohon thaikulttuuriin, että nuorten thainaisten kuuluu olla tollasia seksityrkkyjä. On ollut paikoitellen jo vaivaannuttavaa katseltavaa.

Nyt alkaa mennä taas ns. navan alle nää jutut.

Vierailija
4082/6392 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraavaksi pois Aki ja Jenni.

Sitten Kiti ja Waltteri.

Mä en jaksa tuota Waltreria, ei ole huono tanssija mutta ei mitään tunnetta mukana, ihan kuin joku tyhjä kuori. Näin hänet kerran lavalla Jarkko Aholan kanssa areenalla ja sama ongelma silloinkin.

Se kuuluisa karisma puuttuu Torikalta. Mutta eiköhän voita tämän. Hän tai Ernest. Toivo, että ei, mutta pelkään että kyllä. Ernestin tanssiasento on kauhea. Aina sama sivukeno.

Olin samaa mieltä sun ja Helenan kanssa Erkun tanssiasennosta. En olisi antanut ysiä siitä tanssista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4083/6392 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sita luulee olevansa todella paljon parempi tanssija kuin oikeasti on. Liikkeissä ei vain ole sellaista kunnon sulavuutta. En väitä että olisi huonoin tänään tanssineista, mutta jotenkin vaan kuvittelee liikkeidensä näyttävän aivan erilaisilta kuin miltä ne katsojan silmään näyttävät.

Jäykkä ja vetää jotain ihmeellistä seksipommishowta, vaikka ei ole yhtää sex appealia. Tulee vaivaantunut olo. Vähän sama vaivaantunut olo tulee Saara Aallon kanssa.

Mietin just tänään, että kuuluuko se tohon thaikulttuuriin, että nuorten thainaisten kuuluu olla tollasia seksityrkkyjä. On ollut paikoitellen jo vaivaannuttavaa katseltavaa.

Nyt alkaa mennä taas ns. navan alle nää jutut.

No sitähän me just sanottiin!

Vierailija
4084/6392 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vasta äsken valitteli Iltalehti-plussassa, kun häntä on luultu maksulliseksi.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/0e9960d3-fcfa-4c63-8276-0b1084…

Vierailija
4085/6392 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oot!!

Vierailija
4086/6392 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkä oli putoamisuhan alla?

Vierailija
4087/6392 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelle tulee, kelle ei. Saarahan on ihana, eikä kyllä kuulu nyt tähän ohjelmaan sitten mitenkään.

Vierailija
4088/6392 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin myös mikä tuossa Sitan tanssissa on kun tulee vaivaantunut olo vaikka tanssii ihan hyvin. Se on varmasti teennäisyys, jostain syystä ei vaikuta aidolta.

Vierailija
4089/6392 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myötähäpeä iskee joka kerta, kun Krista ja Anssi seisovat lopussa ”pelokkaina” odottamassa tuomiota. Varmasti luulevat tippuvansa, niin...

Vierailija
4090/6392 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Kiti Kokkonen pudonnut jo?

Vierailija
4091/6392 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi  ollut oiein ikimuistettava  näky kun   Sita olis  vetänyt permannolla oikeat  itkupotkuraivarit.   Yleisö sais nauraa, kun on  viihdeohjelma. Jee ! Nyt  vaan nyyhkytti hillitysti.

Vierailija
4092/6392 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsojat eivät siis tykänneet Kristan taidokkaasta jumppanumerosta, vaan Erkun perinteisemmästä menosta.

Paitsi mä. Oon aina ihaillut Kristan akrobaattisuutta.

Vierailija
4093/6392 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole äänestänyt ketään, mutta ymmärrän esim. niitä, jotka äänestävät Akia. Hänessä viehättää se vilpittömyys ja konstailemattomuus, jolla hän haluaa oppia mahdollisimman paljon ja tanssia mahdollisimman hyvin. Entisenä ammattiurheilijan tietää kyllä itsekin, ettei ole yhtä hyvä tanssija kuin monet muut, mutta tekee kaikkensa tehdäkseen oman parhaan suorituksensa. Ei yritä kuuta taivaalta, vaan tehdä vain parhaansa. Siksi minusta hänen tanssimisensa on mukavampaa katsottavaa kuin esim. Sitan ja Aleksin tai Waltterin ja Kian. 

Vierailija
4094/6392 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketkä oli putoamisuhan alla?

Waltteri, Jenni + Sita.

Vierailija
4095/6392 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En äänestänyt, vaikka kehoitetaan kovasti äänestämään. Silloinhan tulos on mikä on. Tanssitaidolla ei ole niin väliä. Minusta oikea tippui.

Vierailija
4096/6392 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finaalissa nähdään Ernest ja Waltteri. Waltreria en näe koska luultavasti nukahdan. Ernest tanssii Erkkinä, niin väsynyttä mutta mummot ja boomerit äänestää.

Vierailija
4097/6392 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna sitten storyyn tunnelmia ”minun tanssistani, minun matkastani, minun ajastani TTK:ssa”.

Vierailija
4098/6392 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vasta äsken valitteli Iltalehti-plussassa, kun häntä on luultu maksulliseksi.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/0e9960d3-fcfa-4c63-8276-0b1084…

Ikävä sanoa, mutta tainnut olla vain jonkun rasistimiehen oletus ja yleistys thainaisista.

Mutta Sita vois olla vähän luonnollisempi. Nätti tyttö kuitenkin.

Vierailija
4099/6392 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsojat eivät siis tykänneet Kristan taidokkaasta jumppanumerosta, vaan Erkun perinteisemmästä menosta.

Paitsi mä. Oon aina ihaillut Kristan akrobaattisuutta.

Minä tykkäsin myös. Krista on muutenkin ihana.

🧡🤍💙

Ja Anssi. Huh huh. Tietääkö joku Anssista mitään? Missä opettaa?

Vierailija
4100/6392 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krista voittaa ja jos ei voita niin minä saan ne itkupotkuraivarit!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä