Tanssii tähtien kanssa 2021 Official
Tiia Elg mukana opettajana... Anniina Koivuniemi toinen uusi opettaja. Ikisuosikkini Jutta Helenius ei ole mukana tällä kaudella. Tähtioppilaat julkistetaan 2.8.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/b245b875-bfc2-4da6-983f-dbde0b6…
Kommentit (6392)
Todella heikkotasoinen jakso. Ja illan paras oli niinkö piste i:n päälle.
En ole yhtään syttynyt Sitan tansseille. Jollain lailla sielutonta tai persoonatonta menoa, vaikka askellus on reipas ja hymyä riittää.
Mun on myös valitettavasti myönnettävä, että Vapun äänentuotto (puhe ja tykittävä nauru) ottaa minulla hermon päälle. Ja on mielestäni myös epäkorrektia, kun hän aina ennustaa parien seuraavat pisteet "nyt tulee varmasti paremmat pisteet" yms. Ei Vapun tarvitse tuolla mestaroida, vaan voisi ihan vaan johdattaa normaalijuonnolla pisteiden antamiseen.
Mutta ihan paras viihdeohjelma on joka tapauksessa näistä huomautuksista huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt tuo Leppilampi on ottanut jo voice overin tehtävätkin itselleen. Aiemmin oli eri henkilö.
Mikko on ollut voice over jo monta vuotta. Alussa oli eri henkilö. Ja ihan turhaa olisi maksaa jollekin ylimääräiselle henkilölle.
Tuskin mikko tekee tuota ilmaiseksi?
Ei tietenkään tee, vaan samalla hoitaa voice overin kuin juonnonkin. Ei hän siitä tuomareiden nimien luettelemisesta erillistä korvausta saa. Mutta jos homman hoitaisi joku toinen, sille toiselle pitäisi maksaa siitä. Ja pelkästään siitä, jos se olisi hänen ainut hommansa ohjelmassa.
Vierailija kirjoitti:
Eva Tamminen ei vakuuttanut näyttelijänä, mutta ei kyllä tässä oikeassa ammatissaankaan tanssijana parhaiden joukkoon kuulu.
Kuka Eva Tamminen? Vai meinaatko, että tänään putosi Kristo Salmisen sijaan Toni Veijalainen?
Yllättävä pudotus. Ajattelin, että pudotusuhan alla olisi ollut tänään Aki, Miklu, Jenni. Ja että joko Aki tai Miklu olisi pudonnut.
Vierailija kirjoitti:
Kristo ei ollut ehkä parhaimmillaan tänään, mutta hänessä oli paljon potentiaalia ja karismaa. Luulen, että häneltä olisi nähty upeita tansseja vielä. Mulla harvoin menee tunteisiin nämä pudotukset, mutta tämä kyllä harmitti.
Eiköhän Kristo itse ole ihan tyytyväinen, että tanssit loppui.
Voi perkele. Kriston veroista karismaa ja seksikkyyttä ei ollut tuolla kellään. Mutta ottikohan kunnon päälle, kun sanoi ettei pumppu pysy mukana?
Joka tapauksessa tästä lähtien on huomattavasti tylsempää katsoa tätä ilman Kristoa...
Tico tico oli hieno versio, kivasti laulettu.
Miklu on kuin peura ajovaloissa.
Vierailija kirjoitti:
Suomen kansa ei ollut valmis äänestämään keski-ikäistä suomalaista miestä jatkoon.
Niinpä. Suomalainen tanakka ja kankea mies, vaikka on kuinka hurmaava persoona tippui. Kanki Kaikkosen seuraaja.
Oliko tänään sitten jotkut muut laulajat? Mun mielestä kuulosti Pitkämön ja Förstin ääniltä.
Vierailija kirjoitti:
Onko Laura Voutilainen ollut koskaan tässä ohjelmassa kisailemassa? Olis kiva joskus nähdä.
Tuli toiseksi 2010 Marko Keräsen kanssa, Antti Tuisku voitti.
Miklu ei oo vielä tehny ryhtiliikettä huonojen pisteiden jälkeen kuten Jenni ja Waltteri...
Ensi kaudelle toivon superyllättäviä henkilövalintoja. Tänä vuonna ei oikein kukaan noista säväytä.
Vierailija kirjoitti:
Ne meni niin väärin tämä pudotus!! Kristo oli ihana!!
Mutta huono tanssija. Veti kaikki tanssit samalla kaavalla ja kaikki vähän sinnepäin.
Suomen kansa ei ollut valmis Saanan pitkiin sääriin eikä Salmisen karismaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt tuo Leppilampi on ottanut jo voice overin tehtävätkin itselleen. Aiemmin oli eri henkilö.
Mikko on ollut voice over jo monta vuotta. Alussa oli eri henkilö. Ja ihan turhaa olisi maksaa jollekin ylimääräiselle henkilölle.
Tuskin mikko tekee tuota ilmaiseksi?
Ei tietenkään tee, vaan samalla hoitaa voice overin kuin juonnonkin. Ei hän siitä tuomareiden nimien luettelemisesta erillistä korvausta saa. Mutta jos homman hoitaisi joku toinen, sille toiselle pitäisi maksaa siitä. Ja pelkästään siitä, jos se olisi hänen ainut hommansa ohjelmassa.
5.4 keskiarvolla.
Vierailija kirjoitti:
Miklu on kuin peura ajovaloissa.
Kyllä Mikael Forssell näytti ihan iloiselta Mettensä kanssa siellä katsomossa.
Miklun opena voisivat kokeilla tippuneet Ansku ja Saana, jos saisivat miehestä jotain enemmän irti.
Seita :D:D:D:D Ihan vain Sita on hänen nimensä. Lausutaan niin kuin kirjoitetaan.