Minkä asian itsessäsi tiedät ärsyttävän muita?
Kommentit (72)
Miestä ärsyttää, että nipotan kuulemma liikaa "pikkuasioista" (kuten esim. siitä, että pitäisi muistaa antaa lapsille aamupalaa aamulla...)
Muuten en tiedä, mikä minussa mahtaa muita ihmisiä ärsyttää. Aivan varmasti sellaista on, mutta en ole saanut negapalautetta.
Vittuilen hyväntahtoisesti ja se menee välillä joillain yli
Olen aika rauhallinen ja vähän ehkä hiljainenkin, mutta saan kyllä kovinkin äkäisesti sanan suustani, jos tarve vaatii. Monet ovat varmaan pelästyneet, kun ovat pitäneet jonain ylikilttinä hiirulaisena.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 22:06"]
En koskaan ota itse yhteyttä, vaan tapaamiset sovitaan aina toisen aloitteesta. Tiedän, että muiden mielestä se on ärsyttävää, mutta minkäs voin.
[/quote] Mun piti tulla kirjoittamaan tämä sama juttu.
Joitain tuntuu ärsyttävän, että en syö lihaa enkä makeita jälkiruokia. En kyllä sitä mitenkään korosta, en vaan syö. Huono omatunto niillä jotka syö, ja siksi ärsyttää?
Oon enemmän kuuntelijana, enkä osaa rakentaa puheenaiheita
Puutun epäkohtiin. Ja aina kaikki eivät siitä pidä, esim. työpaikalla. Jyrät ja itsekkäät omaneduntavoittelijat ovat monasti suuttuneet minuun, kun olen vaatinut tasavertaista kohtelua, ja samat säännöt kaikille, esim. loma-aikojen suhteen (kun se Irma on aina pitänyt lomansa heinäkuussa, ja muut saavat pitää sitten muina aikoina, vaikka työtehtävät ovat täysin samat vastuualueineen jne).
Tiedän paljon kaikesta. Monia tuntuu ärsyvän se, että osaan sanoa melkein kaikkeen (paitsi urheiluasioihin) jotain faktaa ja perustella väitteeni.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 22:12"]
En koskaan ota itse yhteyttä, vaan tapaamiset sovitaan aina toisen aloitteesta. Tiedän, että muiden mielestä se on ärsyttävää, mutta minkäs voin.
[/quote] Mun piti tulla kirjoittamaan tämä sama juttu.
[/quote]
Tuo on muuten tosi ärsyttävä tapa ihmisellä, osaatteko kertoa miksi niin teette?
Ärsyttävät piirteet minussa:
-keskeytän toiset kun he puhuvat
-olen mielipiteissäni järkkymätön
-jos juttuseurani ei ole erityisen mielenkiintoista, minun on tosi vaikea esittää kiinnostunutta ja olla keskustelussa mukana. Yritän toki parhaani, mutta se on tosiaan tietoista väkisin yrittämistä, eikä keskustelu solju luontevasti.
Tiedän kaiken paremmin kuin toiset.
Mä tiedän tasan yhden ihmisen, jota mä ärsytän suunnattomasti. Ja se on siksi, että en käy luennoilla (opiskellaan yliopistossa). En tiedä miten tämä asia tän ihmisen persettä millään tavalla kutittaa, mutta oikein huomaa kuinka kyseinen henkilö mua arvostelee. Ja jos en jotain osaa ja kysyn, niin heti pätemässä että kävisit luennoilla. Pärjään siis todella hyvin koulussa siitäkin huolimatta, että en luennoilla istu. Ehkäpä juuri siksi tätä kaveria ärsyttää, koska hän itse istuu tunnollisesti jokaisella luennolla..
Olen joidenkin työkavereiden mielestä liian positiivinen, pilvilinnoissa elävä. Nämä ihmiset odottavat milloin totuus elämästä valkenee minulle ja he ovatkin omalla käytöksellään aiheuttaneet minulle jo paljon harmaita hiuksia.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 22:15"]olen ns. besserwisser.
[/quote] Mäkin!
Aloitan tänä syksynä uusissa ympyröissä ja yritän olla tietämättä vähän vähemmän ;)
Välillä saamattomuus, kaikki pitää tehdä vasta viime tipassa. Ärsyttää itseänikin. :D
En vastaa aina soittoihin/viesteihin, koska em vain jaksa. Välillä tarttee sitä omaakin rauhaa ja ärsyttää, jos koko ajan joku häiritsee. Ja silti ärsyynnyn, jos joku ei vastaa mun soittoihin/viesteihin. :D
[/quote]
Ai minkä voit? No esim. alkaa olla itsekin aloitteellinen?