Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tein tänään töitä alle 50 % työpäivästäni ja kuukausipalkka

Vierailija
06.08.2014 |

on yli 2000. Käyhän tämä näinkin :) Saisin vieläkin nopeammin tehtyä työni, mutta olen vähän sellainen pilkunviilaaja niin halusin tehdä ne muutamatkin viimeisen päälle.

Voi voi, tietäisipä vaan työnantaja mistä maksaa :)

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli, kyllä ne sunkin työt loppuu, senkin luistaja.

Vierailija
2/21 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 17:33"]

Älä huoli, kyllä ne sunkin työt loppuu, senkin luistaja.

[/quote]En minä mistään luista, ei ole vaan enempää tehtävää. Eikä haittaa vaikka työ kohta loppuukin, olen vain kesätyöntekijä muutenkin :) ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mistä se työnantaja sit maksaa, kiinnostaa. Mitä teit sen 50% ajasta? Mun palkka on yli 4600. Välillä mä vain ajattelen.

Vierailija
4/21 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni vähän sama. Työpäivä alkaa muutamalla 10 minuuttia vievällä asialla, jonka jälkeen voin vaan istua perseelläni suurimman osan päivästä. :) Silloin tällöin parin tunnin välein täytyy jotain pientä tehdä.

Vierailija
5/21 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 17:38"]

No mistä se työnantaja sit maksaa, kiinnostaa. Mitä teit sen 50% ajasta? Mun palkka on yli 4600. Välillä mä vain ajattelen.

[/quote]Mulla on kuukausipalkka, oli töitä tai ei. Ja joudun kyllä päivystämään toimistolla klo 8-16 mut tosiaan vain muutamia töitä oikeasti päivän aikana. ap

Vierailija
6/21 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työnantajaa kiinnostaa vain se että hommat tulee hoidettua ei se että olen 100% työajastani tehnyt hiki hatussa hommia.

Kieltämättä tänään tuli huonosti tehtyä töitä kun oli niin kuuma. Ennen lomaa tein kyllä niin paljon ylimääräistä työtä ettei haittaa vaikka vähän joskus väsyttää.

Vierailija
7/21 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä teet työajalla sillon kun et tee töitä, roikut facessa?

Vierailija
8/21 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tein töitä ehkä puolitoista tuntia 7,5 tunnin työpäivästäni. Mutta olin valmiudessa koko ajan ja jos olisi tullut jotain, olisin heti tarttunut toimeen. Joten katson hyvinkin ansainneeni palkkani.

Vierailija
9/21 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 17:46"]

[/quote]En kehtaa Fb:ssa roikkua, vaan iltapäivälehtien sivuilla käyn, ja opiskelen netistä mitä milloinkin kiinnostaa. Kirjaa tai kutimia en ole kehdannut raahata töihin mukaan. Ja meillä muuten on todella hyvä ilmastointi :) ap

Vierailija
10/21 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök, kamalimpia työpaikkoja ovat olleet juuri ne joissa ei ole riittävästi töitä. Hitaasti kuluu päivät.. Mä en jaksa lorvia vaan..

Eri asia tietysti jos saisi sitten lähteä kotiin, sitten se kyllä kävis. Onneks mulla itseasiassa on juuri nyt sellainen työ! Sopivan kiireistä niin kauan kuin on asiakkaita, mutta jos ei ole niin olen jo valmiiksi kotonani ja kuukausipalkka juoksee vaikka tekisin alituntejakin...

Vierailija
11/21 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla bruttotulot 3100 euroa kuussa. 

Tänään kirjoitin yhden sähköpostin ja luin kaksi.

Nukuin päiväunet työpaikalla. Katsoin netistä yhden leffan (Stockholm Östra, oli hyvä). Kävin lounastauolla (joka kesti 2,5 tuntia..) meren rannassa syömässä jätskiä.

Lakkasin kynteni. Juttelin äitini kanssa puhelimessa 20 minuuttia. Ostin nettikaupoista lapsille koulua varten uusia vaatteita. 

Aloin haaveilla lottovoitosta ja leikittelin ajatuksella, mitä tekisin voiton tullessa kohdalle. Valitsin Oikotieltä kivan asunnon ja loma-asunnon. Katsoin matkatoimistosta lokakuulle loman jo valmiiksi (irtisanomisaika töistä seuraavan kuun loppuun, eli työt päättyisivät syyskuun lopussa). Laskin, paljonko voitosta menisi läheisille, jos antaisin sen verovapaan vähän alle 4000 euroa jokaiselle (menisi 250 000 euroa..).

Jaa mitäs vielä. Otin firman kattoterassilla tunnin aurinkoa ja luin kirjaa.

Huomenna pitäisi taas vääntäytyä töihin. Vuodessa lomaa vain 7 viikkoa. Mitenköhän selviän.

Vierailija
12/21 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie en kehtaa roikkua facessa vaikka olis hiljaista. Joku itänaapurin hakkeri kuitenkin sais selville mitä vaippoja käytän.

Vierailija
13/21 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein tänään yhden pikkuhomman (15min), lähetin 5 mailia ja juttelin 2 krt 10-15min yhden alaiseni kanssa. Loppupäiväksi ei vain ollu hommia, ja motivaatiokin maassa.

Tienaan 5.700/kk.

Vierailija
14/21 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä teette työksenne? voisi vaihtaa alaa: olen kokki ja joudun tehdä koko päivän ihan hulluna töiyä

Vierailija
15/21 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 18:04"]

mitä teette työksenne? voisi vaihtaa alaa: olen kokki ja joudun tehdä koko päivän ihan hulluna töiyä

[/quote]Sanoin jo, että päivystän toimistossa eli naputinaputi :) ap

Vierailija
16/21 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 18:11"]

[/quote]

miksi, mitä asiaa varten se toimisto on olemassa?

Vierailija
17/21 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 18:13"]

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 18:11"]

[/quote]

miksi, mitä asiaa varten se toimisto on olemassa?

[/quote]En viitsi kertoa tarkemmin mutta miten nyt sanoisin niin, etten paljasta liikaa... Sanotaanko vaikka että kuntalaisia varten toimisto on olemassa, vaikkei suoranaisesti. ap

Vierailija
18/21 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 vastaa

jos olen työpaikalla, luen omia sähköposteja, facebookia ja iltalehteä.

jos olen kotona etänä, saatan siivota välillä ja joskus luen hetkisen romaania.

kuten kerroin, mun työssä riittää että hommat tulee hoidetuksi. joskus on piristävää pitää ihan rehellisesti lorvipäivä. seuraavana päivänä jaksaa taas puurtaa töissä.

aiemmassa työssä näin ei ollut ja olin burn outin partaalla. vaikka täällä työtä on määrällisesti enemmän kuin aiemmassa, on stressiä huomattavasti vähemmän kun saan tehdä töitä omaa tahtiani. dedikset on tietty olemassa ja niitä on noudatettava.

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 17:46"]

[/quote]

Vierailija
19/21 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse antaisin puolet potista lähisuvulle. järjestyy kyllä kun sanoo veikkaukselle että porukkalotosta kyse.

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 17:53"]

Mulla bruttotulot 3100 euroa kuussa. 

Tänään kirjoitin yhden sähköpostin ja luin kaksi.

Nukuin päiväunet työpaikalla. Katsoin netistä yhden leffan (Stockholm Östra, oli hyvä). Kävin lounastauolla (joka kesti 2,5 tuntia..) meren rannassa syömässä jätskiä.

Lakkasin kynteni. Juttelin äitini kanssa puhelimessa 20 minuuttia. Ostin nettikaupoista lapsille koulua varten uusia vaatteita. 

Aloin haaveilla lottovoitosta ja leikittelin ajatuksella, mitä tekisin voiton tullessa kohdalle. Valitsin Oikotieltä kivan asunnon ja loma-asunnon. Katsoin matkatoimistosta lokakuulle loman jo valmiiksi (irtisanomisaika töistä seuraavan kuun loppuun, eli työt päättyisivät syyskuun lopussa). Laskin, paljonko voitosta menisi läheisille, jos antaisin sen verovapaan vähän alle 4000 euroa jokaiselle (menisi 250 000 euroa..).

Jaa mitäs vielä. Otin firman kattoterassilla tunnin aurinkoa ja luin kirjaa.

Huomenna pitäisi taas vääntäytyä töihin. Vuodessa lomaa vain 7 viikkoa. Mitenköhän selviän.

[/quote]

Vierailija
20/21 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin töissä 2.5h ja palkka 3600e