Lue keskustelun säännöt.
Tein tänään töitä alle 50 % työpäivästäni ja kuukausipalkka
06.08.2014 |
on yli 2000. Käyhän tämä näinkin :) Saisin vieläkin nopeammin tehtyä työni, mutta olen vähän sellainen pilkunviilaaja niin halusin tehdä ne muutamatkin viimeisen päälle.
Voi voi, tietäisipä vaan työnantaja mistä maksaa :)
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 18:19"]
itse antaisin puolet potista lähisuvulle. järjestyy kyllä kun sanoo veikkaukselle että porukkalotosta kyse.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 17:53"]
Mulla bruttotulot 3100 euroa kuussa.
Tänään kirjoitin yhden sähköpostin ja luin kaksi.
Nukuin päiväunet työpaikalla. Katsoin netistä yhden leffan (Stockholm Östra, oli hyvä). Kävin lounastauolla (joka kesti 2,5 tuntia..) meren rannassa syömässä jätskiä.
Lakkasin kynteni. Juttelin äitini kanssa puhelimessa 20 minuuttia. Ostin nettikaupoista lapsille koulua varten uusia vaatteita.
Aloin haaveilla lottovoitosta ja leikittelin ajatuksella, mitä tekisin voiton tullessa kohdalle. Valitsin Oikotieltä kivan asunnon ja loma-asunnon. Katsoin matkatoimistosta lokakuulle loman jo valmiiksi (irtisanomisaika töistä seuraavan kuun loppuun, eli työt päättyisivät syyskuun lopussa). Laskin, paljonko voitosta menisi läheisille, jos antaisin sen verovapaan vähän alle 4000 euroa jokaiselle (menisi 250 000 euroa..).
Jaa mitäs vielä. Otin firman kattoterassilla tunnin aurinkoa ja luin kirjaa.
Huomenna pitäisi taas vääntäytyä töihin. Vuodessa lomaa vain 7 viikkoa. Mitenköhän selviän.
[/quote]
[/quote]
Meillä on 400 000 euron asuntolaina ja 20 000 euroa muuta lainaa. Maksettaisiin ne pois ja annettaisiin läheisille se veroton lahjoitus, rahaa olisi palanut jo 670 000. Miljoonasta jäisi siis juuri ja juuri rahaa sen verran, että saisi loma-asunnon ja vähän paremman nykyisen asunnon.
Se 3100 bruttoinen.