Laatikkolantio ja vaatetus
Minulla on tuo ruma laatikkolantio, joka näyttää ihan hirveältä! Jos päällä on vähänkään muotoja paljastava tiukka paita, niin vyötärön ja lantion yhtymiskohta näyttää ihan hirveältä. Siis täysin yhtäkkiä tulee semmoinen 10 cm molemmille puolille leveyttä. Ei mitään normaalia hitaasti levenevää lantiota vaan se lantio alkaa ihan yhtäkkiä. Miten te muut laatikkolantiot pystytte pitämään kivoja tiukempia paitoja ilman että vyötärön ja lantion sulautumiskohta ei näyttäisi tyhmältä?
Kommentit (23)
Mulla on just tollane 8 shape vartalo. Lantio luut on siis ylhäällä ja aika leveät. Näin ollen ylälantio on leveämpi kuin alalantio.
Olen normaalipainoinen ja vatsa on aika timmi. Tuo vartalonmuoto luo kuitenkin illuusion siitä, että alavatsa olisi iso koska luut ovat niin leveät. Jos käytän vaatteita, jotka eivät korosta vyötäröäni näytän todella leveältä.
Parhaimmalta minulla näyttävät korkeavyötäröiset housut ja hameet, jotka siis päättyvät vyötärölle. Kun vaatteet korostavat tätä kohtaa, en näytä niin levältä kokonaisuudessaan. Peppukin on luustosta johtuen vähän laatikkomainen. Olen kuitenkin treenannut siihen pyöreyttä niin se näyttää paremmalta. Alalantio on silti edestäpäin katsottuna kapeampi kuin ylälantio.
Ei auta kuin oppia elämään asian kanssa.
Mullakin on laatikkolantio ja vihaan sitä. Edestä näyttää vielä jollain tapaa kohtuulliselta, mutta takaa aivan hirveä kun tekee perseestäkin sellaisen laatikkomaisen. Perse näyttää olevan kamalan alhaalla kun lantio lähtee kaartumaan jyrkästi heti vyötäröltä ja sen jälkeen tulee sellainen pitkä leveä tasainen kaistale lantiota.
Ai sen nimi on laatikkolantio! Kiitos! Mulla on järkyttävä case of laatikkolantio, ja mulla myös kaikki rasva kertyy jenkkakahvoiksi. Toki sitä voi laihduttaa pois, mutta ongelma alkaa häivyttyä vasta kun olen alipainoinen (joo, tuli kerran masennusjakson aikana _vähän_ laihduttua). Normaalipainoinen olen ollut aina, paitsi nyt toisen lapsen saatuani jäi järkyttävät raskauskilot, ja arvatkaas, minne ne kertyivät... aivan, sinne lanteille. Olisi nyt edes pari grammaa mennyt vaikka ranteisiin, jotka ovat aina yhtä kapeat painosta riippumatta.
Nyt mun vartalo näyttää sellaiselta, että ei tee mieli mennä mihinkään, missä voi nähdä toisia ihmisiä.