Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhde on huono, jos

Vierailija
06.08.2014 |

Seksiä on harvemmin kuin kerran viikossa, kehno jos alle kaksi kertaa, kelpo jos kolme kertaa ja hyvä, jos 4+ kertaa.

N34

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohoh

Vierailija
2/10 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tiedosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli viimeeks viis vuotta sitten miesystävän kanssa (lasten isä).. helluntaina sain hyvät hoidot sitten muualla :)

Vierailija
4/10 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meidän parisuhde on sitten yhtä vuoristorataa! Välillä peitto heiluu joka päivä, ja onpa ollut puolen vuoden taukokin. Sillähän ei toki ole mitään väliä, että muut asiat olivat kunnossa. Kun se on tämä SEKSI joka määrittelee kaiken ruokavaliosta pimpin kuntoon.

Vierailija
5/10 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka parisuhde ja seksi kuuluvat usein yhteen, ne ovat silti kaksi eri asiaa. Kovin on yksinkertainen ihminen jos mittaa parisuhdettaan seksin määrällä.

Vierailija
6/10 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo tuli mieleen siksi että meillä mä ajattelen noin, mies ei. Olen sanonut että jos menee huonon puolelle, ei tarvitse ihmetellä miksi olen naama nurin. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap, se on sinun mielipiteesi. Minun mielestäni parisuhde on huono siinä vaiheessa, jos toistuvasti tapellaan seksin määrästä. Mikäli se kerta puoleentoista viikkoon on molemmista hyvä tahti niin eihän suhde silloin ole huono.

Vierailija
8/10 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli 56 vuotta naimisissa olleiden isovanhempieni suhde on huono, kun he eivät pysty seksiä harrastamaan? Just.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me siitä riidellä, mutta tosiaan on mun huolehtimista kiinni, ettei mene huonon puolelle. Eri asia on, jos ei pysty. Mutta jos pystyy, pitää vain viitsiä. Ap

Vierailija
10/10 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini-ikäiset mittaavat parisuhdettaan seksin määrällä.

Meillä aikuisilla parisuhteen punnitseminen ei ole noin yksinkertaista vaan siihen vaikuttaa sata muutakin asiaa.

 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi